24.9.14.

Eos- Evolution Of Smoth lip balm

Verovatno ste do sada primetile da gajim ljubav prema mazalicama za usta(okej ne gajim ljubav bolesna sam :D), i od svih mazalica najdraži mi je Eos. Zbog čega? Paaa videćete već same kroz ovaj post. Da vas upozorim, nisam nešto dobra u opisivanju mirisa.

U čemu je njihova tajna( O Bože zvučim kao one sa reklame)?

Oblik, jajast oblik, raznolike boje, razni mirisi i ravno dno, 100 % prirodan i 95 % organski. Svi Eos sadrže shea butter i ulje jojobe i vitamin E. Ne lepe se, neguju usne, ne sadrži parabene, konzervanse, gluten. Ostavlja tanak film na usnama, sporo se troši.


Moja kolekcija je baš velika(svaki ciganin hvali svoga konja) i želim da je vremenom postane još veća. A nju čine:

1. Eos Sweet Mint- moram da priznam bila sam skeptična prema ovom mirisu. Nisam osoba koja voli te mint mirise, ali ovaj mi se na neki način i svideo. Kada ga otvorite oseti se jak miris minta, a čim ga nanesete na usne osetićete ljutinu i hladjenje na usnama. Da znam, jako čudno za jedno labelo, ali meni se upravo to najviše svidelo.


2. Eos Medicated Tangerine - predivan miris mandarina, po meni mnogo jak, smeta mi kada ga stavim, ne mogu ništa drugo da namirišem osim njega. Više me podseća na neke bombone, nego na mandarine, no dobro.


3. Eos Lemon Drop - čini mi se jedini Eos koji ima SPF 15. Da veoma mala zaštita, ali budući da je ovo prirodni proizvod ne treba to zanemariti. Sigurna sam da je Eos fejk, ili kineska kopija. Zašto to mislim? Prvenstveno zbog mirisa, nije intezivan kao kod ostalih, zatim zbog pakovanja, teže se otvara od ostalih. Sad baš upoređujem sa ostalima, drugačija su slova na ovom žutom, nekako su manja. Sama boja labela je tamnija od ostalih, i ne razmazuje se sa toliko lakoćom kao kod ostalih. Neću objaviti sajt sa kog sam poručila žuti Eos, staviću samo sajtove gde se prodaju originali.


4. Eos Strawberry Sorbet - nežan miris jagode, idealan ako volite jagodu i ne tako jake mirise i ukoliko padate na roze boju.


5. Eos Honeysuckle Honeydew - isto ima nežan miris dinje.


6. Eos Summerfruit - znate kako kažu, najslađe za kraj. Ovo je moj omiljeni Eos, miris mu je božanstven, jeste jači miris od ostalih. Voće koje sam ja osetila je breskva. Ovo je jedan od najprodavanijih Eos-a, verujte mi sa razlogom.



Većinu sam dobila iz Amerike, dok sam ostale kupila preko interneta. Eos u Srbiji možete kupiti na sledećim profilima i stranicama:
1. Komsinica Sikret ;
2. Komsinica Emina;
3. Eos Balzami ;
4. Eos Lip Balm Srbija;


Pročitajte mišljenja mojih blogokoleginica
1. HealthAlt;
2. Prirodna kozmetika;
3. Make me beautiful;

Da li imate iskustva sa Eos labelima, ako nemate da li planirate da ga kupite?
Koje je vaše omiljeno labelo? 

Ukoliko vam se svideo blog i želite da budete u toku sa daljim dešavanjima, lajkujte fb stranicu Lolin svet.  

62 коментара:

  1. Анониман24/9/14

    Tacno mi govore: Kupi me, kupi me neces pozaliti predivni su, a kvalitetniji od Maybelline Baby Lips

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko kosta jedno ,,jaje''? :D Uvek sam se pitala gde se kod nas mogu kupiti, hvala na detaljnom izvestavanju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve zavisi gde kupuješ, od 600-1000 din :) Nema na čemu, drago mi je ako sam pomogla :)

      Избриши
    2. Ja sam moj eos kupila u DM i odlican je.Pozz

      Избриши
    3. Imas u Dm-u za 750 dinara

      Избриши
    4. Imas u Dm-u za 750 dinara

      Избриши
  3. Ajoj predivno :( zavidim ti, ja imam samo sweet mint i jako sam zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  4. Koja si ti zavisnica! :D Moram nabaviti jedan, ali mi je nekako uvek žao da dam 700din za balzam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolest ne bira, ako se budeš odlučila za kupovinu, obavezno summer fruit :) :*

      Избриши
  5. Kakva kolekcija :) Ima li neki koji možda nemaš? :) Tačno sam znala da se nećeš smiriti dok ne napraviš kolekciju :) Mene još nije uhvatila EOSmanija, mislim, volela bih da probam ali još nisam na granici ludila :))) Lidija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima par njih koji merkam, ali moram malo da smanjim doživljaje :D znaš me :)

      Избриши
  6. Meni su pre par dana stigli, Vanilla Mint i Strawberry Sorbet, malo je reći da sam oduševljena :) Već znam koje ću uzeti u sledećoj turi:Summer Fruit I Honeydew :)

    ОдговориИзбриши
  7. Lola bas si vredna... Super ti je kolekcija

    ОдговориИзбриши
  8. Joj ^_^ Zavidim ti bas mnogo :D Ja ih tako ocajno zelim, pogotovo sweet mint, mada me Andjelija podenula Vanila Mintom :D Zao mi je sto ti je zuti zapao fejk :\ Hvala na preporuci za prodavce, sigurno cu od nekog od njih poruciti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, drago mi je ako sam ti pomogla pri odabiru i preporuci. Hvala puno :)

      Избриши
  9. Jooooj kako su slatki,ja to nikad nisam ni videla a ne probala :) Oću roziiiii <3 i oću breskvicuuuu :D. Divan post :)

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман24/9/14

    Odlična kolekcija, izgledaju kao pisanice ovako na hrpi :D Nekako me najviše privlače rozi i crveni. Još ih nikad nisam isprobala, nikako da dođu na red da ih naručim. Ali budu uskoro :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, javljaj utiske kad ih naručiš, nećeš se pokajati :)

      Избриши
  11. imam sorbet i odličnog je mirisa, ali nisam zadovoljna nešto sa njegom, jer nakon 10 min usta su mi suha za poluditi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao, meni npr nega baš dugo traje, čak i pod vodom(pošto treniram svakog dana) :)

      Избриши
  12. Meni je prije par dana sestra kupila u Kanadi neke, i sad cekam da mi stignu, jedva cekam. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajaoo, blago tebi. Sigurna sam da ćeš uživati. Jedva čekam tvoje utiske :)

      Избриши
  13. Divnu kolekciju EOS-a imas, da znas da ti zavidim :)
    Hvala ti sto si i mene pomenula :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dunja i nema na čemu. Nemaš na čemu da mi zavidiš, to je bolest :D :*

      Избриши
  14. Lijepa kolekcija :D Nemam ni jedan, ali baš sad razmišljam kako mi trebaju :D

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман26/9/14

    Potrosih oko 9.000 dinara na njih :) Porucila sam sve koji su bili dostupni na jednom sajtu, a posle toga se pojavise kokos i vanila-mint koje sam takodje morala posedovati :) Svi su moji i svi su slatki :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj blago se tebi, i ja se nadam da ću ih imati sve u kolekciji. A naručila sam novi sa kokosovim mlekom :D

      Избриши
  16. Анониман28/9/14

    Da li imaju da se kupe u prodavnicama kao sto su Lily ili DM? Roditelji mi ne dozvoljavaju da bilo sta kupujem preko interneta, a bas bih zelela da imam barem jedan. Koliko kosta samo jedno labelo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, nisu dostupni na našem tržištu, tj. nisu prisutni na evropskom tržištu, jefino mogu da se kupe preko interneta. Što se tiče cene, zavisi gde kupuješ, od 600-1000 din košta jedno. Imaš u Lilly-ju da kupiš labelo slično Eosu, ima isto jajast oblik košta oko 400 din. :)

      Избриши
  17. Videla sam ovaj post još kad si ga objavila, ali zbog obaveza oko dečijeg rođendana nisam stigla da komentarišem.
    Kad na rođendanu, uz jedan poklon, stiže meni direkt iz NY sweet mint i pomegranate raspberry :))) Ovaj drugi pod obavezno da nabaviš! Miriše predivno i kao da je slatkast malo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu da zamislim tvoju srecu kada si videla sta si dobila :D
      Hvala na preporuci, taj nemam, moram da uvrstim u kolekciju :)

      Избриши
  18. Imam ih i obožavam ih..trenutno koristim rozi i mint, a sestri sam dala narančasti jer se nikako ne mogu priviknuti na njegov miris :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I tebi je jak miris narandzastog? :D
      Sigurno se sestra obradovala kada si joj dala, ja znam da ja bih :D

      Избриши
  19. nemam nijedan i nisam nijedan probala - ne znam kako mi se to dogodilo :D
    miris breskve i dinje zvuče kao nešto što bi mi se svidjelo, tako da kad ću naručivati, mislim da ću s njima krenuti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno ne znam sta cekas :D
      Ja sam tako krenulo sa breskvom i vidi dokle sam dogurala :D

      Избриши
  20. Delim tvoju ljubav prema mazalicama, a sto se tice eos balzama odlicni su, i ja sam pisala o njima. :-)

    ОдговориИзбриши
  21. Hvala na linkovanju! ;) Divni divni EOS! Moj Summer Fruit je pri kraju, planiram da kao sledeći uzmem Strawberry Sorbet ili Pomegranate Raspberry :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moj, mada nema mu zamene, bar što se mirisa tiče. Ako uzmeš Pomegranate Raspberry javljaj utiske, taj nemam :D :)
      Nema na čemu, kod tebe je kvalitetnija i lepše prijazana recenzija :)

      Избриши
  22. Lolin svet , ako ti treba inspiracije imam pomegranate raspberry :)
    Ima blag i nezan miris maline . Bas je ukusam i sladak . Nema jak miris i sporo se trosi kao i ostali :) .
    Bio je ukusan i svideo mi se.

    ОдговориИзбриши
  23. Tanja7/6/15

    Kako je veseo i saren post, a tek kolekcija! Bravo,fan si EOS-a :-) Na preporuku prijateljice sam kupila Summer Fruit,koje reci da nadjem za opis! Bozanstven!!! Probala bih i druge :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam na žalost izgubila svoj Summer Fruit :(
      Ja bih probala ljubičasti, Passion Fruit :)

      Избриши
  24. Meni je izgleda podvaljen fejk jagoda, sve je ok osim sto mirise na topljenu plastiku..i malo na jagodu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da jeste po tvom opisu. Original ima divan miris jagoda, prosto te mami da ga stalno mažeš :)

      Избриши
  25. Sofija5/12/15

    Jel ima neko tu kutijicu, jajce da kazem... Treba mi samo to, a da kupijem ibplatim 1000samo zbog togaa... Ako ima neko nek se javii

    ОдговориИзбриши
  26. Zelim ih.Koliko imas labela

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман28/6/16

    Hvala za savete,oni su stvarno super.Imam 4 babylips-a,iako sam bojama oduševljena,oni su vise kao mini-karmini.Ne hidriraju usne,tako da su kao da stavljas karmin.Zato sam odlucila da ovih dana odem do DM-a i postanem srecni vlasnik summer fruit-a.

    ОдговориИзбриши
  28. Zdravo. koristila sam ranije eos i zaista je ne prevazidjen! Medjutim, nikako nisam mogla da nadjem original da se kupi kod nas mada, nedavno sam narucila sa ovog sajta: http://www.eos.rs/ (promotivno pakovanje 2 za 1000 din)i ne znam zasto imam nedoumicu da su fejk... rekla bih po pakovanju a nebih volela da jesu. Pomogao mi je ovaj post, ali mene zanima da li neko moze da mi kaze kako su zapravo upakovani oni original od fejka?
    please help :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...