18.5.16.

Balea koncentrat za oči 7 kapsula

Primetili ste sigurno novitete u Dm-u, a jedan od tih su i kapsule koje možemo da koristimo za različite namene. Bilo da nam je potrebna hidratacija lica ili jednostavno dodatna nega, uvek su odličan izbor.



Šta kaže Balea?
" Balea koncentrat za oči sa ekstraktom zelenog čaja. Intezivno uglačava. Podstiče oporavljeni, sveži 
 izgled kože. Učvrščuje neđni predeo oko očiju. Sadrži vitamin E koji štiti čelije kože i redovnom upotrebom dokazano redukuje dubinu bora*. Predeo oko očiju deluje glatko i oporavljeno. *in-vivo-studija redukcije dubine bora na 20 osoba u trajanju od 4 nedelje. Ekstrakt zelenog čaja umiruje i 
 štiti kožu od đtetnih uticaja okoline i deluje rotiv posledica starenja kože uslovljeno delovanjem svetlosti. Upotreba: odvrnuti ili odseći zatvarač kapsule. Nakon čišććenja lica, vrhom prsta naneti koncentrat oko očiju i po potrebi na podočnjake i kesice ispod očiju(jedna kapsula dnevno). "


Prvi put sam koristila ujutru nakon što sam očistila lice i nanela hidratatnu kremu. Količina u jednoj kapsuli je po mojoj proceni bila dovoljna za dva nanošenja. Koncentrat je providne boje i strukture poput nekog gušćeg gela, bez mirisa. Potrebno je malo više vremena da se upije, tako da vam ne preporučujem da je koristite pre šminkanja, jer deluje nekako masno. Odnosno posle sam shvatila da će se dužim utrljavanjem taj masni film izgubiti. I kao da su me nekako spremale za spavanje, ne znam kako da se izrazim. Kad sam ih nanela ispod očiju, oči su počele da mi se zatvaraju.  Zbog toga sam sledeći put, ali i na nagovor Aleksandre sa bloga Klikni da ti kažem iskoristila pre spavanja i mnogo bolji efekat sam primetila nego kada sam ga koristila ujutru. Uopšte nisam delovala tako umorno kao što je inače situacija kod mene. Koža oko očiju mi je na dodir bila neverovatno mekana i glatka, u životu nije bila takva verujte mi. Kako imam problem sa podočnjacima i kesicama, nije bio dovoljno "jak" i u toj borbi, mada nisam ni očekivala da će da bude. Dovoljno mi je bilo što ujutru na poslu ne delujem uopšte umorno i da delujem sveže. Što se tiče bora, mislim da nisam osoba koja može da piše u vezi toga. Kapsule jesu ispunile moje očekivanja i sad želim da probam i ostale koje Dm ima u ponudi. Preporučujem jednom nedeljno da priuštite tretman svojim očima i sigurna sam da ćet videti razliku već nakon prvog korišćenja. Pakovanje je najbolje koristiti 7 dana zaredom, mada meni je potrajalo čak dve nedelje.




Da li vi koristite neke kapsule kao dodatak u nezi lica?
Količina: 7kom;
Cena: 209 din;
Mesto kupovine: Dm;

9 коментара:

  1. Ja sam koristila upravo ove, Balea ima jos nekoliko vrsta. Sasvim su solidne za taj novac. Ja sam ih stavljala uvece, za jutro su mi bile malo masnjikave i mokre da bih odmah nanosila sminku na lice, ali su za noc pun pogodak.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila nista slicno.
    Ovako nesto meni treba :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam koristila ove koncentrate, ali djeluju zanimljivo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa šta čekaš? Različitih vrsta i namena kapsula ima Dm u svojoj ponudi. :)

      Избриши
  4. Odlicne su, da li je neko koristio i ne crvene ampe za lice od balee

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1/9/22

    Koristim,i zadivoljna sam

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15/9/23

    Sve su savršene, i vitamin c i Retinol takođe topla preporuka

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...