7.6.16.

KrauterhoF proizvodi

Polako nam dolaze divni sunčani i najlepše godišnje doba. Ali da li smo spremni za leto, za bazene, more i plaže? Ili ćete i vi propustiti čari i nositi farmerke, jer ne želite da se vidi vaš celulit.
Probale ste svaki mogući proizvod koji "obećava" uklanjanje celulita, a onda ste na kraju shvatile da
ipak ništa ne rade na vašoj koži. Da se ne lažemo, ne postoji proizvod koji će u potpunosti ukloniti 
celulit i zauvek vas osloboditi te muke. Ima mnogo stvari koje utiču: genetika, sportska aktivnost, zdrava ishrana i unos tečnosti. Danas sam predstavljam 3 proizvoda brenda KrauterhoF koja su namenjena umanjenju celulita. Da li je ovo još jedno bacanje para ili ne saznajte u nastavku.



Piling/gel za telo


Šta kaže KrauterhoF?
"Ovaj jedinstveni piling gel za telo sa aloe verom i alantoinom stimuliše mikrocirkulaciju kože.
 Sa osvežavajućim mirisom limuna i okruglim piling česticama čisti pore i pomaže u postizanju 
 glatke strukture kože."

Budući da se koristi samo jednom do dva puta nedeljno piling će vam dugo trajati. Ima veoma jak 
i osvežavajući miris limuna. Piling je providno/žute boje, gušće strukture sa česticama. Kada se 
nanese na kožu ponaša se i kao gel za tuširanje i kao piling. Vrši veoma blag piling kože, mada sam 
ja više ljubiteljka jačih pilinga jer prijaju mojoj koži. Proizvod nije ostavio neki vau utisak, smatram
da ima mnogo boljih i jeftinijih pilinga na našem tržištu.

Anticelulit gel

Šta kaže KrauterhoF?
" Gel osvežavajućeg mirisa za poboljšanje kontura na koži sa snažnim aktivnim kompleksom. Nakon
 nanošenja pruža efekat toplote i dovodi do poboljšanja izgleda kože. Aktivna supstanca kofein u 
 kombinaciji sa ostalim sastojcima preparata ubrzava dejstvo gela. Primetan topli efekat na koži 
 zajedno sa aktiv-kompleksom utiče na smanjenje masnih naslaga koje se nalaze ispod površine 
 kože."

Proizvod koji me je bukvalno oborio sa nogu, ali bukvalno. Prvo peče nenormalno, tu dozu toplote
i zagrevanja u životu nisam iskusila ni sa jednim anticelulit proizvodom. Kada sam ga nanela prvi put
masirala sam kritične delove, da bi nakon par sekundi osetila jako zagrevanje. Ozbiljna sam kada mislim da su mi butine "gorele". To je bio pravi šok za mene, ali sam se vremenom navikla i otkrila
kako da me manje peče. Nikako, ali nikako nemojte naneti gel pred samo spavanje. Sačekajte sat, dva
verujte mi na reč. Izreka manje je više u ovom slučaju je tačna, dovoljna je mala količina gela. I 
obavezno nakon gela dobro operite ruke, jer ukoliko to ne uradite i tu ćete osetiti peckanje. I nikako odmah nakon tuširanja nemojte da ga koristite. 
Koža mi je posle gela zategnutija i manje se vidi celulit. Gelaste je strukture i jakog mirisa.

Anticelulit serum

Šta kaže KrauterhoF?
" Jedinstvena kombinacija sastojaka pruža prijatan osećaj, osvežava kožu, čini je glatkom i 
 zategnutom. Nova inovativna formula koja se nalazi u kompleksu sastojaka koji uključuju 
 LIPOREDUKS sa prijatnim efetom toplote vidljivo ublažava nabore na površini kože i pomaže u 
 oblikovanju tela." 

Serum predstavlja desetodnevni tretman sa ciljem borbe protiv pojave i nastanka celulita. 
Svako veče sam nanosila serum na stomak i unutrašnje butine. Isto peče kao gel, ali mnogo manje. 
Ili je bar meni tako bilo. Meni je serum trajao malo duže od 3 nedelje. Isto sam primetila da mi je
koža zategnutija i glatka. Kao i prethodna 2 proizvoda ima veoma jak citrusni miris, ali je redje 
strukutre od gela. 

Da rezirmiram sve na kraju, od 3 proizvoda sa 2 sam izuzetno zadovoljna jer su uspunili moja očekivanja. Ne, nisam očekivala da mi potpuno uklone celulit, ali učinili su da celulit bude mnogo
manje primetan. Paralelno sam sa korišćenjem proizvoda povećala aktivnost i unos vode, tako da 
mi je i to pomoglo oko celulita. Ne preporučujem osobama sa osetljivom kožom i proširenim venama. 

Piling/gel 200ml/433 din
Gel 250ml/753 din
Serum 50ml/745 din 

Šta vi korisite u borbi protiv celulita? 

6 коментара:

  1. Odlicno si nam predstavila sva tri proizvoda, nisam do sada probala nista marke KrauterhoF.
    Slicke su ti mnogo lepe :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam taj njihov gel proslo prolece, a i ove godine je ista situacija. Takodje sam prezadovoljna. Mene je drugarica upozorila u vezi kolicine pa sam ja odmah znala kako i koliko da doziram jer zaista pece kada se nanese pozamasna kolicina :)

    ОдговориИзбриши
  3. Oh, this looks so interesting! I love your blog, would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  4. Ja evo trenutno koristim njihov gel od ekstrakta puzeve sluzi i uvek se iznova odusevim,crvenilo i nekakva alergija koju sam imala na nogama mi se bas povlace a koza izgleda stvarno bolje,jedino sam ovo od njih probala,ali koristicu ga i dalje zbog ociglednog boljitka,a kasnije mozda sebi priustim i celu kolekciju.

    ОдговориИзбриши
  5. Dopada mi se ovo tvoje predstavljanje i moracu da probam ovaj hvaljeni gel. ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Dopada mi se ovo tvoje predstavljanje i moracu da probam ovaj hvaljeni gel. ☺

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...