11.11.13.

Moja svakodnevna nega lica :) (La Roche-Posay,Avene,Mixa,Uriage)

Buduci da sam jos uvek u pubertetu(18 godina) najvise novca odvajam za negu lica.Znate i sami kakvi smo mi kada je lice u pitanju,kada nam izadje neka bubuljica bas kada ne treba.Koliko mi se samo puta desilo da  mi izadje velika buubuljica,na jos vidljivijem mestu,bas na dan nekog vaznog izlaska.Pa onda ja pokusam da je kamufliram korektorom i puderom i uspem donekle ali bezuspesno! Videvsi da se to konstatno ponavlja,prosle godine otisla sam na pregled kod dermatologa u gradski zavod za kozne i venericne bolesti.Tamo me je docekalo prijatno osoblje.Nakon utvrdjenog stanja lica,dermatolog mi je prepisao sledece kreme:Effaclar gel,Effaclar duo i TriAcneal.Koristila sam konstatno ove proizvode i moram da priznam da su mi bas pomogli,manje su mi izlazile nove bubuljice(izadju par njih pred period),izbelile su mi se fleke,i najvaznije od svega mi je to sto nisam samo ja to primetila vec i drugi.
Ali vremenom se taj spisak povecaovao i sad moja svakodnevna nega lica broji oko 8 proizvoda.
A ti proizvodi su pored ova tri jos i :Uriage Hyseac,La Roche Posay termalna voda,Lipo tonik sa vocnim kiselinama,Mixa Gel ,Mixa Cleasing Water.Sigurno mislite da sam luda jer koristim ovoliko proizvoda,ali jednostavno ti proizovdi su resenja za moje probleme sa licem.Jedino jos uvek nisam nasla  prozivod za mitisere,ako znati neki proizod pisite :). Ne koristim bas svaki dan sve ove proizvode,vec samo po potrebi.


Vecinu ovih proizvoda drzim u ovoj divnoj La Roche Posay metalnoj kutiji koju sam skoro kupila u njihovoj promotivnoj akciji.

Da li zelite recenzije ovih proizvoda?
Koje vi koristite proizvoda za negu lica?
Da li ste se u neki proizvod razocarali ili ste neocekivano bili odusevljeni neki proizvodom?


2 коментара:

  1. Odlicni proizvodi,bas me interesuje ovaj proizvod sa vocnim kiselinama,volela bih da utiske podelis sa nama :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...