16.5.15.

Noviteti#9

Dugo nisam napisala post na ovu temu, čekala sam da mi se nakupi "materijal".

Od divnih ljudi iz Shenemil* dobila sam paket proizvoda pažljivo odabranih. Glina za kosu, Biomaska za sve tipove kože na bazi gline, pasta za zube na bazi gline, Eterisan, ulje dental, zaštitna emulzija za sunčanje i negu tela. Probala sam pastu i Biomasku i imate moju toplu preporuku. Maska mi je sredila lice, pogotovo moje mučene mitisere, a pasta je nešto što jednostavno morate da probate, skroz drugačiji doživljaj pranja zuba. 


Moje utiske o proizvodima koje sam dobila od DM-a* možete pročitati ovde.

Na prošlom sajmu sam kupila Insight šampon i balzam za oštećenu kosu. Koristim ih više od dva meseca svaki drugi dan, ma ni pola nisam potrošila. Utiske ću napisati uskoro. Takodje morala sam da kupim hvaljeno Amika ulje, koje još uvek nisam probala.

Draga Snežana mi je poslala All Naturals* hidratantnu kremu i tonik. Mislim da nije prošao dan a da nisam stavila kremu. Moja koža je obožava, lice mi nije više suvi, ne peruta se, ne zateže. Na oko, a i na dodir deluje jako hidrirano. Tonik još uvek nisam probala, takodje ću svoje utiske napisati u nekom od sledećih postova.
Blue Moon* firma mi je poslala parfeme. Izuzetno sam se inenadila kvalitetom i postojanošću parfema.
Sigurna sam da ste svi čuli za Eveline kozmetiku* i za njihov čuveni tretman za nokte. Za mene su spremili Eveline micaralnu o kojoj sam pisala ovde, BB kremu, masku za lice i losion za telo. 
Pored miceralne koristila sam i BB kremu i preporučujem je svim masnokošcima.

Sklopila sam saradnju sa bornprettystore* , izabrala sam proizvode u vrednosti do 10$. Paketić je stigao posle 5 nedelja, nikakva carinu niti išta drugo dodatni nisam platila. Sundjeri za uvijanje kose, četka(žica) za uklanjanje dlaka na četkama za kosu i kreda za bojenje kose.

Kako je otvoren Dm u Ušću, morala sam da iskoristim popust(oko 15% na sve). U korpi su se našli Bioten proizvodi: piling, krema, maramice i čuveno Balea ulje koje sam već koristila.

Draga Tijana sa bloga Sreća je zdravlje mi je poslala paket povodom mog rodjendana. A u paketiću se svašta nešto našlo, od mindjuša, krema pa sve laka za kosu. Na slici fali nekoliko proizvoda, ali se to sve raštrakalo po kući pa nisam mogla sve da nadjem. U toku je veliki giveaway kod Tijane na blogu, tako da bacite pogled, nisu naivne nagrade. 

Kada sam otvarala paket Ayna Cosmetics* firme, odmah sam videla zašto se toliko priča o njihovim proizvodima. Serum mi je otkriće godine, ali bukvalno otkriće. Kremu još uvek nisam probala, a ostale proizvode sam dala dečku, ima i on dušu.

Saradnja sa Callas La Divine* je uspešno izvedena. Poslali su mi proizvod za bore, ne brinite nije za mene, mami sam ga namenila. 
Nuxe testere sam poručila preko nijivog sajta u februaru. Stigli su mi dva meseca kasnije, pritom sam dobila dva testera i jedan ne odgovara mom tipu kože. Videla sam da su ostali dobili više od tri, ali nema veze verovatno im je nestašica testera. Malo sam razočarana bila, budući da sam ih dugo čekala i još mogu samo jedan tester da iskoristim. 
 U apoteci sam kupila Marigold ulje od koštica groždja i Marigold hidratantnu kremu za negu problematične kože(nema je na slikama). Nisam ni pomišljala da ću nešto masno stavljati na lice i da ću se oduševiti efektom. I o tome ću pisati uskoro. 

Juče se u mojim rukama našao i paket koji mi je poslao DM*. Ovaj put umesto standardnih 5 proizvoda našla su se čak 7. I mislim da je svaka blogerka dobila isto, ili se varam? Svejedno oduševljena sam izborom. Posebno sam se iznenadila NatraCare tamponima sa aplikatorom, koje sam morala da kupujem preko. BeautyMadeEasy labelo, koje ambalažom podseća na čuveni EOS, a da li isto neguje, videćemo. Gliss ulje za zaštitu kose pre feniranja nikada nisam probala, znam da mi se svidja miris. Mirisi ananasa i kokosa su se našli u novoj LE Paradise Beach kupki. Luksuzni Balea losion, ne da me je prvo osvojio ambalažom, već me je posle ponovo osvojio svojim mirisom. CD gel za tuširanje prvi put čujem(vidim), miris je okej, ništa posebno. I na kraju iznenadjenje večeri, losion za telo u spreju(WTF?). Svaka čast za ideju, jedva čekam da počnem da ga koristim. Miris mi se jako svidja.

Šta ste vi kupile u poslednje vreme?
Da li ste koristile neke od pomenutih proizvoda?

*PR uzorak

Ukoliko vam se svideo blog, lajkujte moju fb stranicu Lolin svet kako biste bili u toku sa daljim dešavanjima  na blogu. 


18 коментара:

  1. Sve same divote, na DM paketiće kao i uvek balavim, dopada mi se Marigold ulje i zanimaju me detalji, i mnogo sam srećna što ti se moje poklonče dopalo <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, znam. Marigold ulje mi se posebno dopalo, manje mi se masti lice, a upije se u roku od minut :)
      Hvala još jednom za poklon <3

      Избриши
  2. Predivno :D Ovih dana nisam puno kupovala, ali sam se počastila Balea sprejem za tijelo sa šljokicama i preporučam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li mi veruješ da ga merkam već nekoliko dana na polici?
      Sada definitvno moram da ga kupim :)

      Избриши
  3. Drago mi je da si uspela da iskoristiš onu akciju na otvaranju Ušća. :)
    Ja sam Insight šampon od 1l koristila 6 meseci, a prala sam kosu na dva do tri dana...tako da neće on skoro. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi što si mi javila, propustila bih je sigurno.
      Super, bar ne moram o šamponu da brinem :)

      Избриши
  4. Анониман16/5/15

    Ne znam šta mi se više svidja odavde, ne smem ni da krenem da nabrajam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :)
      Ma kreni slobodno, ima sigurno nešto što se izdvaja :D

      Избриши
  5. Super su ti noviteti <3 Koristila sam Aynu i zaljubljena sam u serum, kao i kreme za lice. I moj dečko je dobio testere PreShave Oila, oduševljen je njime i kremom za lice. Dopada mi se i novi izgled bloga, ali font je malo nerazumljiv :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Marija :)
      I ja sam isto zaljubljena u serum, kremicu još nisam isprobala, ima vremena. Hvala za pohvalu, pokusaću to da ispravim :)

      Избриши
  6. Анониман17/5/15

    Koristila sam plavu Balea penu, odlicna mi je bila, a Blue Moon parfemima sam odusevljena, prsnem malo a oseca se intenzivno i dugo (ko bi rekao, s obzirom na cenu:)). Sve preporuke onima koje ga nisu probale ! Probacu Eveline BB kremu ako odgovara masnokoscima, moja mesovita koza je nesto prevrtljiva u zadnje vreme:/ Cekam tvoje utiske za BME labelo :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno delim mišljenje za parfeme, i ja sam bila prilično iznenadjena. Drago mi je da čujem da ti odgovara Balea plava pena, izgleda da im je taj proizvod pun pogodak, za sada sam čula samo pozitivne utiske. Probaj pa javljaj utiske za BB kremu. :)

      Избриши
  7. Tanja7/6/15

    Odlicni noviteti! Ayna Cosmetics je fantasticna,koristila sam anti-age serum,prezadovoljna sam.Kupila sam Balea ulje za telo :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kako ti se pokazalo ulje? Nisam ni sumnjala da će serum nekome da ne odgovara. :)

      Избриши
  8. Tanja10/6/15

    Super,prijateljica koja je fizioterapeut po struci,me masirala sa njim,kod kuce,i ona je rekla da je dobro za masazu i koza lepo upija.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...