24.5.16.

Balea šampon za dubinsko pranje

Kako imam tu (ne)sreću da moram da perem svaki dan kosu, važno mi je koji šampon koristim. Poslednje 2 godine moj izbor su šamponi bez jakih silikona i sulfata, jer sam primetila da prijaju mojoj kosi, da mi nekako kosa brže raste i da se oporavalja. Ali sa vremena na vreme, tačnije jednom mesečno, nekad i dva puta, koristim šampon za dubinsko pranje kose. I to baš Balein, jer sam pročitala skoro sve recenzije na blogovima i sve blogokoleginice nisu sakrile svoje oduševljenje šamponom.



Šta kaže Balea?
"Professional šampon za dubinsko pranje. Za sve tipove kose. Preporučeno od strane frizera. Bez silikona. Sa formulom protiv mašćenja kose. Sa anti-statik kompleksom. Sa blagim sufaktantima 
prijatnim za kožu glave. Nežno, blago i efikasno čisti. Sadrži negujuču formulu sa minerealnom vodom glečera, mentolom i hydro-kompleksom i uspostavlja njen prirodni balans. Dermatološki 
ispitano. pH-neutralan. "

Preopoznatljiva ambalaža svih Baleinih šampona. Ovaj put plava boje. Oseti se miris mentola, što me nije učinilo uopšte srećnom, jer nisam veliki ljubitelj tog mirisa. Ali miriše vrlo osvežavajuće. Struktura šampona nije kao kod ostalih, već je dosta gušći. Pokvasim kosu, nanesem šampon na teme kose uz pomoć masaže. Ostavim par minuta da odstoji potom isperem. Posle šampona nanesem pakovanje. Kosa postaje toliko čista da "škripi" pod prstima i uopšte nije slepljena. Dobiće na volumenu i biće dosta laganija. Ukoliko često perete kosu, koristite presu i figaro kao i proizvode za stilizovanje kose, sigurna sam da se susrećete sa problemom slepljene kose i bez volumena. I upravo bih baš vama preporučila šampon za dubinsko pranje, jer sam sigurna da ćete efekte videti već nakon prvog korišćenja.
Budući da ga ne koristim toliko često, dugo će mi trajati jedna tuba.
Mislim da nema potrebe da izdvajate novac za skupe tretmane dubinskog pranja kose, kada
sve to, uz malo vremena i truda možete odraditi kod kuće po mnogo manjoj ceni.


Koje tretmane vaša kosa voli? 

Cena: 250 din;
Količina: 250 ml;
Mesto kupovine: DM;

13 коментара:

  1. Nisam jos uvek probala, deluje primamljivo, a ako stvarno deluje, cena je onda smesna :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno...perem je na dva dana i smucilo mi se...ovo cu morati da kupim...koliko vidim cena je super...a ipak radi svoj posao ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni što moram da je perem svaki dan, čekam sada leto da mi se završi sezona pa da je odmorim od pranja. Javi utiske :)

      Избриши
  3. I ja ću ga kupiti, zbog silikonskih kapi koje koristim.
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta"

    ОдговориИзбриши
  4. Ti imas divnu kosu kako sam videla na onoj slici iz Pariza pa verujem da je ovaj sampon zaista izuzetan.

    ОдговориИзбриши
  5. Pa ja moram ovo da probam, izginuh s ovom mojom slepljenom kosetinom :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam još probala,ali odlično deluje!Super post!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, priušti jedan ovakav tretman kosi i sigurna sam da ćeš videti razliku :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...