1.12.16.

Burra miceralni losion

Kako u moru micelarnih izabrati pravu za sebe? Udjete u drogeriju i jednostavno ne znate koju da kupite. Pročitali ste bezbroj recenzija na internetu, neke hvale jednu jeftiniju, dok su dugi oduševljeni
baš onom koja ne odgovara vašem budžetu i jednostavno ne želite da rizikujete. Možda će odgovarati vašem licu, a sa druge strane opet postoji ta neka doza sumnje da vam neće odgovarati i da ćete jednostavno baciti pare. Ukoliko je baš vaša micelarna pri kraju i želite da probate neku drugu onda je ovo pravi post za vas.


Već sam pisala o 3 Burra proizvoda: Burra tonirani kremBurra krema za negu oko očiju i Burra Natural roll-on. Došlo je vreme da napišem svoje utiske o micelarnom rastvoru.


Šta kaže Burra?
"BURЯA Pure Active Care Micelarni losion je idealno sredstvo za temeljno i nežno skidanje šminke i čišćenje lica. Zahvaljujući aktivnim sastojcima ove formulacije, koža lica je očišćena, hidrirana i osvežena, bez iritacija.
• pouzdano, brzo i jednostavno čisti kožu lica
• efikasno uklanja šminku
• ne zahteva ispiranje i ne ostavlja mastan trag
• testiran na osetljivom području oko očiju
• bez parfema, pogodan i za osetljivu kožu. "




Priznajte da pakovanje deluje dosta luksuznije od drogerijskih micelarnih sa kojim se se do sada susrele. Nije u pitanju čvrsta plastika, zbog toga sam se plašila da neće preživeti putovanje u koferu. Ali srećom taj test je uspešno prošao. Skida šminku u jednom potezu,
nije potrebno da dva puta prelazite tuferom. Kao što je kod mene bio slučaj sa Garnier micelarnom. Ne ostavlja lepljiv trag na licu, tako da nije potrebno dodatno čišćenje. Ali ja naravno to uradim, valjda iz navike. Prvo micelarna, pa gel za čišćenje lica, zatim tonik, hidratanta krema pa krema za negu oko očiju. Kako nemam osetljivo područje oko očiju, ne mogu da kažem da je pogodan za to područje, ali vam mogu reći da mi je losion slučajno ušao u oko i uopšte me nije peklo. Nema parfem, ali ima onaj klasičan Burra miris koji se meni svidja. Miris koji me me odmah asocira na nešto čisto. Jako se sporo troši. Pošto losion ne spada u drogerijske proizvode i kako se ja ne šminkam često, koristim ga isključivo ujutru kada ustanem. Nanesem na jedan tufer i predjem preko celog lica. Tako mi najviše prija, a za skidanje šminke koristim drugu micelarnu. Verovatno vas visoka cena ovog proizvoda odbija od kupovine(mene bi prvu), Burra ima stalno ima  neke akcije i sniženja gde uz kupovinu jednog proizvoda drugi dobijate gratis.Za više informacija pogledajtu njihovu zvaničnu facebook stranicu Tako da eto vaše prilike da probate losion, a ja vas čekam ovde da podelite sa mnom svoje utiske. Takodje, u Srbotrade online prodavnici proizvod je dosta jeftiniji u odnosu na druga prodajna mesta.

Koji je vaš omiljeni Burra proizvod?
Cena: 998 din;
Pakovanje: 200ml;
Mesto kupovine: Lilly, apoteke;

4 коментара:

  1. Obozavam je <3
    Ostalo jos malo, pa je sve kao stedim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ništa probala od Burre jer mnogo pazim na sastav ali i ova micelarna deluje sasvim ok! Verovatno ću je imati u vidu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  4. I will definetely come back to see more.
    Hi! I found your blog on Google.Its really comprehensive and it helped me a lot.
    RCG Online Store

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...