4.12.16.

Favoriti novembra

Nikada nisam pisala ovakav tip posta. Zašto ne znam, jer volim da ga pročitam na drugim blogovima.
Skrenu mi pažnju na određu dene proizvode, koji se uglavnom nadju u mojoj korpi.

Queen Helene Mint Julep maska za masnu i problematičnu kožu. Ovo je najbolje uloženih 4 $ u mom životu. Mnogo mi se manje vide pore i mitiseri sa kojima vodim bitku. Naručila sam je preko sajta Iherb i ukucavanjem koda ZSK429 vaš račun može biti umanjen.

Lilly sprej za fiksiranje šminke je odličan ukoliko ne volite da eksperimetišete sa senkama i ako vam je samo potrebno nešto što će da produži trajanje šminke. Kupljen je po ceni od 399 din.

Burra personalizovana hidratanta krema je spasila moje lice. Tačno u onom periodu smenjivanja godišnjih doba lice mi postane izuzetno suvo i krene da se peruta. Srećom prošle godine smo na Burra druženju dobile kremu prema svom tipu kože i ove godine sam spremno dočekala zimu.

Maybelline Lash Sensational maskara je moj favorit već duže vreme. Lepo mi izdefiniše trepavice, produži i da volumen. Cena oko 700 din.

Balea pena za čišćenje je novi/stari favorit. O njemu sam pisala ovde. Imate moju toplu preporuku ukoliko imate suvu, osetljivu i kombinovanu kožu. Cena 369 din.

O K pilingu ste sigurno čule samo reči hvale, E pa i ja se pridružujem obožavateljkama ovog proizvoda, Tako mi lepo pripremi kožu za mazanje kreme, za depilaciju itd. Kupljen je prilikom jedne akcije(da me ubijete ne mogu da se setim).

Još jedan Burra favorit i to je naravno njihov čuveni BB tonirani krem. Moju oduševljenje ovim kremom možete pročitati ovde. Cena 795 din.

Koje ste to rado proizvode koristile tokom meseca novembra? 

9 коментара:

  1. Baš me zanima ta maska za lice. Burra favoriti su nam zajednički. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sprej za fiksiranje sminke je i moj izbog :)
    Lep post :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se za personalizovanu kremu i piling :)

    ОдговориИзбриши
  4. Personalizovana Burra krema naj od naj, a maskaru bi volela da probam :).

    ОдговориИзбриши
  5. K piling je savršenstvo, a Burra BB kremu već dugo želim da probam jer sam čula samo pohvale.

    ОдговориИзбриши
  6. maybelline maskara je neprevazidjena, i meni je favorit duze vreme. Pratim te <3
    mybeautydiary123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Love your post dear 😍
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...