1.4.14.

Beauty scenario

1. Da moraš da se rešiš svih svojih pudera i da možeš da zadržiš samo jedan skup i jedan jeftini puder šta bi izabrala?
- Skup puder koji bih zadržala je Dior forever tečni puder a što se tiče jeftinog pudera to je definitivno Rimmel Stay Matte.

2. Ideš na intervju i gospođa koja te intervjuiše ima karmin na zubima, da li joj to kažeš ili ignorišeš?
-Bilo bi mi neprijatno da joj kažem, ali opet sa druge strane volela bih da meni to neko kaže. Tako da bih joj teška srca rekla.

3. Ne osećaš se baš najbolje i treba ti nešto da te podigne. Koji karmin stavljaš da bi bila sebi lepa?
-Ne koristim kramine, stavila bih Labello Fruity Shine Pink Guava, jer ostavlja lep trag na usnama.

4. Da možeš da se vratiš u svoje tinejdžerske dane kako bi nameštala svoju šminku i kosu a da je drugačije od onoga što je bilo?
-Ne bih koristila mamin puder, jer nemamo isti tip kože i boju tena. Što se tiče frizure ništa ne bih menjala, ili mi je bila puštena kosa ili zavezana u rep.

5. Drugarica te je iznenadila sa putovanjem, imaš sat vremena da se spremiš. Koju paletu senki bi spakovala?
-Izbor bi pao na Aura smokey eyes paletu(braon).

6. Kuća ti je opljačkana, svi su bezbedni, ali tvoj deo sa šminkom je potpuno uništen i fale neke stvari. Koji je to proizvod za koji se nadaš da nije oštećen i ukraden?
-Zanimljivo pitanje, volela bih da to bude Sephorina paleta.

7. Drugarica je pozajmila tvoju šminku u vratila u užasnom stanju, da li ćeš se pretvarati da se ništa nije desilo, tražiti da ti dokupi oštećenu šminku ili joj vratiš istom merom?
- Pretvarala bih se da se ništa nije desilo, ali skrenula bih pažnju da sledeći put obrati pažnju. Milion puta mi se desilo da mi senke ispadnu iz ruke i polome se. Dešavaju se takve stvari, ne verujem da je to uradila namerno.

8. Otišla si kod frizera i tražila si da te ošiša malo ispod ramena, na kraju frizer te je ošišao mnogo više nego što mu je rečeno. Šta ti radiš u toj sitaciji, nasmešiš zahvališ se i odeš kući, žališ se menadžeru i tražiš da te isplate ili napraviš haos u salonu?
-Verovatno bi prećutala, zahvalila se i otišla kući i nikada ne bih otišla u taj salon.

Kako vam se čine pitanja?
Ukoliko želite odgovorite na pitanja, želela bih da vidim kako bi vi odreagovali u ovakvim sitacijama :) 

4 коментара:

  1. 1.zadrzala bih samo Vich BB
    2.uz izvinjenje, bih joj rekla
    3.stavljam neki boje fuchsia :)
    4.ne bih koristila njene karmine i senke jer braon i boje njoj slicne meni UOPSTE ne laskaju
    5.Deborah
    6.divno,zlatno ogledalce za torbu
    7.pitala bih je sta se desilo pa bi u zavisnosti od toga reagovala
    8.desavalo se nazalost :( ne bih ostavila baksis,otisla i nikad se ne bih vratila

    ОдговориИзбриши
  2. 1. Nisam neko ko izdvaja za puder, mlada sam, imam dobru kožu i nikad nisam kupovala neke specijalno nenormalne skupe pudere. A jeftin Avon Color trend.
    2. Kazem
    3. Neku finu pink nijansu, sa šimerom :)
    4. Nisam nešto bitno promenila stil šminkanja, samo bih eto dodala karmine, tada ih nisam koristila. Što se frizure tiče, uvijala bih kosu čeće, a manje ispravljala.
    5. Neku sa peskovitim, braonkastim tonovima :)
    6. Moji karmini.:)
    7.Rekla bih joj da to nije u redu, da mora imati obzira a ona ako je iole normalna ponudila bi da mi kupi istu stvar, ili bi mi sama kupila neki pokloncic, u vidu sminke :)
    8. Verovatno bi me taj frizer ubedjivao kako je to divno, i kako mi bas tako stoji, i sad sta je tu je,..naravno, verovatno ne bih vise otisla tamo..

    ОдговориИзбриши
  3. 1. Kako nikada nisam kupila skuplji puder od nekih 700-800 rsd, zadržala bih Rimmel Stay Matte :)

    2. Neprijatna situacija! Mislim da bih joj rekla. Svakako bih volela da se meni kaže, ako bi mi se ikada desilo tako nešto!

    3. Bilo koji u Nude nijansi.

    4. U tinejdž godinama sam se jako malo šminkala, tako da to ne bih menjala sigurno. Moji najveći promašaji su bili sa frizurama i nedostatkom kozmetike/finansija/znanja da bih je dobro negovala. Kad se samo setim... jeza! :D

    5. Mislim da bi to bila Avon True Color četvorobojna u nijansi Smokey Eyes, koje više nema u ponudi :/

    6. Sve je nadoknadivo, ali u ovom trenutku, neka to bude Aura četka za nanošenje pudera.

    7. Neću ništa reći, ali ću se verovatno iznervirati u sebi :) Mrzim kada su ljudi nepažljivi, pogotovo sa tuđim stvarima!

    8. Prećutala bih i platila. Na kraju krajeva, to je ipak samo kosa, porašće - tešila bih se :) Pre 10 godina bih sigurno došla kući i plakala, a danas samo više nikada ne bih otišla u taj salon.

    ОдговориИзбриши
  4. 1. MAC face and body foundation i Max factor lasting performance
    2. Slazem s esa svim devojakma, svaka od nas bi volela da joj se kaze
    3. Nije mi karmin prioritet, sve ostalo sto stavim od sminke ce mi podici raspolozenje :)
    4. Nista ne bih promenila, jer sam tada ispunila sve svoje hirove i ono onda je napravilo ovo sto sam danas ;)
    5. NAKED (da je imam), a posto je nemam ponela bih tri senek koje su se pokazale kao odlicna kombinacija za mene krem i braon pupa mono senke i jednu braon mono NYX senku :)
    6. Nadala bih se da je Make Up For Ever diamond powder - sljokice jer sam ih platila da su mi usi otpale kad je rekla cenu :D Takodje dve gore pomenute pupa senke
    7. Ne pozajmljujem svoju sminku nikome zato sto radim sa tim. Ono i sto dam da odnese kuci ne ocekujem ni da ce vratiti tako da je dobro ako vrati bilo kako :D
    8. Platila bih i rekla da nisam zadovoljna, ali ne bih morala ni da kazem, ona bi po izrazu mog lica vec i sama videla :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...