25.2.15.

Proizvodi koje ne koristim

Sigurna sam da već znate o čemu se radi, jer već danima pomenuti tag kruži blogosferom. Zahvaljujem se dragoj Tijani sa bloga Sreca je zdravlje što me je izazvala. Kada sam razmišljala o čemu bih ja to pisala, apsolutno nisam mogla da se setim proizvoda kojeg ne koristim. Vremenom sam dok sam čitala postove svojih blogokoleginica shvatila da baš dosta proizvoda koje ne koristim.

1. Gel, lak za kosu
 Mislim da je ovo jedan jedini proizvod koji u bukvalnom smislu mrzim. Zašto mrzim? Kada su mi pre u frizerskom salonu stavljali lak kosa mi je na dodir delovala slamasto, ulepljeno.


2. Preparati za samopotamljivanje
 Razlog zbog kojeg ne koristim jer se plašim da mi ne ostanu fleke na koži. Sama nemam potrebu za tim preparatima, relativno brzo i lako pocrnim.

3. Tečni puder
 Verovatno ste se začudile kada ste pročitale da ne koristim puder. Isključivo koristim BB kremu, jer mi od pudera izlaze one sitne bubuljice. Moguće je da je to do jednog određenog pudera(u mom slučaju to je bio Sephora puder), ima neke sastojke koje mom licu ne odgovaraju.

4. Alajner
 Jednom sam stavila alajner i nikad vise, ljudi moji da ste vi videli na šta sam ja ličila :D Jedno oko je bilo da kažemo okej, moglo je da prodje, ali drugo nikako. Nemam ja živaca da to stavljam polako, nemam tako mirnu ruku. Vervatno bih se vežbanjem usavršila, ali za sada ne nameravam da ga stavljam.

5. Uvijač za trepavice
 Probala jednom i nikad više. Ne znam kako se koristi, plašim se da ne oštetim trepavice.

6. Gel/vosak za obrve
 Nikada nisam koristila, ali volela bih.

8. Kugle za kupanje
 Imam veliku želju da ih koristim, ali nikako da se nadju u mojim rukama.

9.Sjajevi za usne
 Ne volim lepljiv osećaj na usnama.

Šta vi ne koristite od kozmetike i zašto?

Ja tagujem sledeće blogove:
1. Arkona make up and more
2. Glitter Snowflake 
3. La petite valise d'une jeune fille 
4. In relationship with beauty 
5.Taupe Candy  
*Sve slike su preuzete sa interneta

18 коментара:

  1. Zanimljiv mi je ovaj tag. Hvala. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svakako isprobaj neki drugi puder, barem tester.. I ja sam ranie koristila samo bb i cc kreme ali lice izgleda neuporedivo lepse sa odgovarajucim puderom :) Sjajeve takodje nisam volela zbog lepljivosti ali danas skoro i da ne mozes vise da nadjes lepljiv sjaj, draga trziste nam je toliko da mozes da biras sjaj sa kakvom god teksturom pozelis, tako da sam i njijh pocela da koristim :) Ne koristim samo uvijac za trepavice i gel, lak za kosu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hocu, ali nekako ne bih sada da rizikujem, dovela sam lice u neko stanje koje sam dugo zelela. Znam za sjajeve, ali ne planiram da menjam labela u boji, jednostavno navikla sam :D

      Избриши
  3. Takodje ne koristim sve ove stvari sem ajlajnera koji mi je obavezan za vecernji izlazak. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Bez tusa me mozete samovidjeti kada nemam sminku! :D To mi je zastitni znak!

    Ove kugle za kupanje ne koristim ni ja... xDDD :DDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nemam zastitni znak, mada bih volela. Čini mi se da kuglice za kupanje nisu loše, ali nikako da ih kupim :D

      Избриши
  5. Ni ja ne koristim lakove i gelove z akosu, ajlajnere i kugle za kupanje. Ostalo koristim, nešto manje,nešto više :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super mi je ovaj tag post :D Ne koristim gelove, pjene i ostale proizvode za sitliziranje kose, kugle za kupanje, kao ni sjajila, a ostalo se nađe, tu i tamo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, baš te navede na razmišljanje :)
      Niko sjajeve ne koristi :D

      Избриши
  7. Hvala sto si se sjetila i mene, ali vec sam pisala ovaj tag prije nkoliko dana :) Od nabrojanih proizvoda ja koristim samo tecni puder i eyeliner, ostalo ne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, pretpostavila sam da je većina odradila ovaj tag, ali nema veze. Većinu istih stvari ne koristimo :)

      Избриши
  8. I ja sam zaboravila sa stavim te voskove za obrve i preparate za samotamnjenje. :)
    Uglavnom iste stvari ne koristimo, videla si i sama. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Tanja7/6/15

    Nasmejala si me za uvijac za trepavice i ajlajner :-) Ne koristim lak za kosu,kao sto si napisala,to stavljaju u salonima a ja imam osecaj da treba ponovo da operem kosu:-) Ne koristim preparate za samopotamljivanje,imam taman ten. Kugle za kupanje preporucujem,pravi je ugodjaj :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaću kugle. Pa realno, ne znam da koristim duduk sam ja prznajem :D

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...