25.3.15.

Happy Soul Sveće + iznenadjenje

Vikend. Vraćate sa sa posla. Jedva čekate da dodjete kući, da se opustite i odmorite uz dobar film, seriju ili možda seriju. Uz ovaj savršeni plan idealne su mirišljave sveće. Slažete li se sa mnom?

Imala sam priliku da probam ručno radjene  Happy Soul sveće. Ne znam za vas,
ali meni je nekako cenjeniji ručno radjeni proizvod, zbog truda, vremena, strpljenja i ljubavi koje je uloženo. Videće da osim sveća, u ponudi imaju dosta zanimljivih stvari, npr.  poklon za dragu osobu(sa personalizovanom porukom).


U mom paketiću se se nalazili sledeće mirisi:
1. Jorgovan - pravi miris za početak proleća. Ne znam šta mi se više svidja, da li boja, ambalaža ili miris. Ujedno to je bila i prva sveća koju sam upalila, i tako "donela" dašak proleća u sobu. Veoma lep, nežan i intezivan miris jorgovana.

2. Vanila & Kupina - za prave ljubitelje voćnih mirisa. Spoj vanile i kupine, mada preovladjuje kupina. Sveća crvene boje, uz koju ide jak miris kupine.

3. Jagoda - još jedna poslastica za ljubitelje voćnih mirisa. Dosta jak miris jagode koji ćete obožavati.

4. Čokoladna torta - najviše sam se radovala ovoj sveći.  Kada sam sklonila poklopac, moram da priznam da me nije oduševio miris. Očekivala sam jak miris čokolade, budući da sam veliki ljubitelj čokolade. Ne miriše loše, ali mi se najmanje svidja od svih mirisa.

Uz sveće sam dobila i mirisni vosak: kafa, ocean i mango-mandarina.
Kako nemam adekvatnu opremu, tj. nikako da se setim da je kupim, recenzija će malo sačekati.

Kao što ste mogle da vidite, sveće možete kupiti u različitim mirisima, ambalažama(različite vrste tegli), veličinama.  Veoma dugo traju, preko 90 sati sagorevanja(velika tegla) i preko 30 sati sagorevanja(mala tegla). Još jedna
stvar koja mi se svidja je što vam nakon sveće ostane tegla koju kasnije možete iskoristiti za npr čuvanje četkica.. Ako bih mogla da odvojim omiljeni miris, to bi definitvno bio miris jorgovana.




Možete osvojiti mirisne sveće, više informacija OVDE.

Da li i vi volite mirisne sveće?
Koji vam je omiljeni miris? 
 *Iako su mi poslati proizvodi u svrhu recenziranja, uveram vas da to nije uticalo na moje misljenje

14 коментара:

  1. Predivne su, izgledaju prelepo, neobično a verujem da je i miris prijatan , mene vuče mango , vanila. jagoda volim te voćkaste mada jorgovan bi mogao biti zanimljiv isto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim vockaste mirise, ali jorgovan mi je nezamenljiv. :)

      Избриши
  2. Svi vocni mirisi... Jagoda pogotovo! I vanilija i kupina <3 Ma svaki dan druga :)

    ОдговориИзбриши
  3. Izgledaju odlicno, obozavam miris okeana, taj mi je najdrazi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgledaju odlicno, jos bolje mirisu. Mislim da je svima potreban miris okeana trenutno :)

      Избриши
  4. Vrlo si me zainteresovala da ih probam,divno izgledaju. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je sto to cujem, ukoliko ih probas volela bih da cujem tvoje misljenje :)

      Избриши
  5. Obožavam mirisne svećice,a ove baš izgledaju doooobro!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман30/3/15

    Ljiljana Gligorević Obožavam mirisne svijeće

    ОдговориИзбриши
  7. Tanja7/6/15

    Volim mirisljave svece :-) jagoda,vanila,pomorandza.....bas za opustanje sa nekom laganom muzikom. :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...