27.3.15.

Sama svoj majstor/tretman kokosovim uljem

Pre godinu dana napisala sam post o kokosovom ulju i zašto je dobro imati jednu teglu kod kuće. Post je treći u redu po čitanosti(hvala vam na tome) i ovom prilikom želim da vam pokažem kako možete napraviti tretman(masku, pakovanje  kako god vam je lakše) za kosu. Zašto baš kokosovo ulje da stavljate na kosu? Zato što je jedno od retkih ulja koja prodiru u unutrašnjost dlake, sprečava buduća oštećenja.

Šta je potrebno?
-kokosovo ulje;
-ulje po želji(maslinovo, avokadovo, bademovo, susamovo..)
- prazna ambalaža;
- kašika;
- mikser;


Ubacite željenu količinu kokosovog ulja(ja sam stavila 2,3 kašike) i ulja po želji u posudu. Na scenu stupa mikser i dok masa ne postane "vazdušasta". Zatim masu prebacite u praznu ambalažu.


Tretman koristim pre pranja kose, tako što na suvu kosu, od korena do krajeva, stavim pozmašnu količinu. Sledi stavljanje plastične kese i spavanje. Sutradan normalno operem kosu šamponom i regeneratorom. Ukoliko nemate vremena da toliko dugo držite tretman, možete ga držati i 20-30 minuta. 1-2 puta nedeljno obradujem kosu ovim čudom. Ukoliko imate suvu i oštećenu kosu, toplo vam preporučujem da istu stvar napravite kod kuće. Naravno neće vam već nakon prvog korišćena kosa biti vau sjajna i bajna, ali verujte mi vremenom hoće. Potrebno je da joj priuštite ono što traži, da li je to hidratacija, proteini to vi najbolje znate.

Još nešto što možete same napraviti uz pomoć kokosovog ulja.

Ulje za rast trepavica i obrva 
Piling za telo 


Koje su vaše omiljene maske za kosu?
Imate li i vi omiljenu DIY masku?Ako imate pišite :)


Ukoliko želite da budete u toku sa daljim dešavanjima na blogu lajkujte moju facebook stranicu Lolin svet

22 коментара:

  1. Ovo moram da probam fali mi samo kokosovo ulje i kad isprobam javljam :). Imam sada toliko maski i preparata za potrošiti pa kad završim tu misiju bacam se na mućkanje ovog :)

    ОдговориИзбриши
  2. Moram da kupim kokosovo ulje, svi ga hvale. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27/3/15

    Ulje se može stavljati na tjeme suvo,ali na dužinu,obavezno na mokru kosu, razlika u efektu je nebo i zemlja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na podeljenom iskustvu, probala sam i upravu si :)

      Избриши
    2. Kako na mokru kosu? :)
      Posle samo prosusiti fenom? :)

      Избриши
    3. Prosusis je malo peskirom naneses tretman prespavas ujutru operes kosu najnormalnije samponom :)

      Избриши
  4. Slabo koristim prirodne maske, uglavnom zato što sam lenja, ali ova izgleda kao nešto šta bih fino pojela velikom kašikom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno tako izgleda :D Ja bas volim i uvek se veselim nekom novom receptu :)

      Избриши
  5. Jednostavno se pravi i obozavam miris kokosa. Probacu je cim imam priliku za to. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljivo! Ja na primer koristim kokosovo ulje i ricinusovo ( zajedno) i kosa mi je prelepa, jos mi je kosa bujnija i raste od ricinusa :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti što si podelila sa mnom tu informaciju, baš ću da probam :)

      Избриши
  7. Super post! Morat ću testirati ovaj recept :). Inače baš nisam bila zadovoljna djelovanjem kokosovog ulja, možda će mi u ovoj kombinaciji bolje odgovarati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Želela bih da čujem tvoje utiske i nadam se da će ovaj put da ti odgovara :)

      Избриши
  8. Tanja7/6/15

    Hvala na preporuci,nisam koristila kokosovo ulje.Ja sam pravila sa maslinovim uljem i medom a nekad dodam i zumance. Drzim 30-45 min otprilike.

    ОдговориИзбриши
  9. Cao, gde ima da se kupi kokosovo ulje u Beogradu ako znas? Hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  10. Ja ga ne mutim i ne mešam sa drugim, jednostavno malo navlažim kosu, pažljivo kađiku dve kokosovog ulja rasporedim po kosi i prespavam. To je to. KOristim ga skoro mesec dana, dva puta nedljno i polako počinjem da primećujem razliku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam tako pre koristila, ali primetila sam bolje rezultate sa ovom kombinacijom. :)
      Ali najbitnije je da pronadješ ono što ti prija i ono što daje rezultate :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...