3.8.15.

Balea Professional repair ulje za kosu

Kada bih bila u situaciji da biram da li želim zalihe proizvoda za lice ili proizvoda za kosu, pa mislim da bi izbor pao na proizvode za kose. Čak štaviše sigurna sam da bih tako izabrala. Jednostavno volim svoju kosu, njenu dužinu, a još više volim da se brinem o njoj. Šta ću, to mi je slaba tačka. Okej i kosa i čokolada su mi slabe tačke. Išlo mi je na živce to što bez obzira koliko je negujem, ona ostaje na istoj dužini. Malo sam guglala da vidim gde grešim i šta je potrebno da je pružim kako bih rešila taj problem. I uvidela sam svoju grešku, tj.greške. Jedna od tih je i ne korišćenje ulja. Sva sreća pa se tada na blogovima pisalo o čuvenom Balea ulju za kosu. Ubrzo sam i ja otišla do Dm-a i kupila ulje.


Šta kaže Balea?
" Sa uljem argana koje neguje. Lagana formula koja ne masti kosu. Za svakodnevnu upotrebu. Preporučeno od strane frizera. Za veoma oštećenu i suvu kosu. Moćna formula sa uljem argana i suncokreta nefuje suvu i krutu kosu, koja je sklona rascvetalim krajevima. Intezivna nega i dugotrajna glatkoća; za zdravu, jaku i sjajnu kosu do krajeva. Intezivna formula sa bogatim kompleksom ulja neguje jako oštećenu kosu-ne čini je teškom. Rezultat: meka i glatka kosa."


Ulje se nalazi u providnoj, mekoj plastičnoj ambalaži. Pumpica je tu za lakše doziranje po želji. Ulje je srednje gustine, žute boje, prijatnog mirisa koji se dugo zadržava na kosi. Svidja mi se kako mi ulje lepo zagladi krajeve, kao i efekate koje pruža kosi. Mekoću, sjaj, glatkoću i kontrolu. Maskira rascetale krajeve. Olakšava feniranje i peglanje kose. Ne otežava kosu i ne masti, mada ukoliko preterate sa količinom ulja može doći i do toga. Na moju dužinu(ekstra duga) dovoljne su 3 pumpice. Nekada koristim na suvoj nekad na mokroj kosi. Više volim da koristim na suvoj, tačnije na krajeve i ono što mi ostane na rukama provučem kroz kosu. Još jedan plus kod ulja je što je ono nepotrošivo. Sporo se troši, sigurna sam da ćete zaboraviti kada ste ga kupili.


Količina: 100ml;
Cena: 559 din;
Mesto kupovine: DM;
Koja vi ulja koriste za negu kose?

Pozivam vas da mi se pridružite na facebook-u i instagram-u.

18 коментара:

  1. Takođe imam ovo ulje i zadovoljna sam njime. Samo što ja stavim duplo više pumpica od tebe :P
    I opet ne mogu da ga potrošim već pola godine :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo ulje je extra plus traje vek ceo, a izbor sa početka posts bi nam bio isti, mogu bez svega al za kosu želim sve 😊

    ОдговориИзбриши
  3. Tačno ne znam šta da mislim o ovom ulju... imam ga... skoro čitavo potrošila i pojma nemam sta mislim o njemu... hahahahahhaha!!! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako si me nasmejala sad :D
      Da ti se nije svidelo zapamtila bi to :D

      Избриши
  4. Imam ga i super je i miriše predivno :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. moj trenutni problem je ispadanje, iako imam šampon i ulje i iako ga koristim već par dana i nevidim pomake a šampon je dosta rijedak, mislim da će mi trebati 2 i više pakovanja da bi vidjela učinak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda nam ništa ne preostaje nego da sačekamo tvoje utiske, sigurna sam da će posebo značiti onima koji imaju isti problem.

      Избриши
  6. Imala sam i bilo mi je okej, sada koristim kokosovo ulje, ali kako ne izbjegavam silikone u proizvodima za kosu, vjerovatno ću ga opet kupiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kako ti se čini kokosovo ulje? Ono je tek nepotrošivo ako ga koristiš samo za kosu.
      Kupi, ionako ćeš zaboraviti kada si kupila :D

      Избриши
  7. Koristim celu ovu liniju,i šampon i balzam.
    Kosam mi se preporodila.
    Mirisna nota me fascinira.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene isto, zavolela sam argan baš zbog ovog ulja. Planiram da probam i šampon, čitala sam samo hvalospeve o njemu :)

      Избриши
  8. Ja koristim pantene arganovo, uhvatim ga kad je na nekoj akciji u Liliju ili Dm-u, i preazdovoljna sam, kad potrosim isprobacu ovo Baleino! http://www.dm-drogeriemarkt.hr/hr_homepage/novo/773918/pantene_nature_fusion_oil_therapy.html

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман1/8/17

    ja sam dugo koristila Loreal ulja za kosu i stvarno su fantasticna i ona su mi omogucila da svoju dugu kosu tj.krajeve odrzavam sto duze lepim,ne suvim,lepo zagladjenim, sjajnim ..ali dosao je red da promenimmm pa tako palniram bas ovo ulje za probam, za njega sam cula isto sve najboljeeee. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...