5.10.15.

Labello Lip butter

Do prošle godine mogla sam samo ljubomorno da čitam recenzije o Lip Butterima. Pružila mi se mogućnost da dobijem svoje prve primerke iz Hrvatske zahvaljujući Moni sa bloga Fantazija. Poslala
mi je malinu i vanilu. U Srbiji su se pojavile na policama Lilly-ja početkom aprila ili maja, nisam sigurna tačno kada. Ali naravno kakva smo mi zemlja dobili smo samo dva ukusa, malinu i original. 


Lip butteri dolaze u metalnoj ambalaži. Ne volim ovakva pakovanja zbog nehigijene, zato što ne mogu da namažem usne bez pomoći prstića. Upravo zbog toga lip buttere nanosim isključivo uveče 
i retko kad se mogu naći u mojoj torbi. Prosto je nemoguće da ih iskoristite do kraja, jer kako vam se
približava kraj labelu vi ćete se više mučiti da zahvatite(nadam se da razumete šta je pisac hteo da 
kaže). Tako da ukoliko imate dugačke nokte samo ću vam reći srećno. Ili izabrete nego drugo labelo. 
Ja trenutno imam 6 lip buttera i ne nameravam da se zaustavim na tom broju. Ostao mi je samo još 
jedan kojeg ne mogu nigde da nadjem i to onaj najslađi od karamele. Objavljena je njegova potraga u inostranstvu, ali na žalost niko ga nije našao. Naćiće se i on u mojim rukama, kad tad ;).

Da krenemo od najdosadnijeg mirisa. Original. Uopšte nije zanimljiv, nemam neku želju da ga 
nanesem na usne. Uvek ću se rado opredeliti za neki miris nego za njega. Ali ima ljudi koji ne vole
mirisna labela, pa je on odličan izbor za njih.

Raspberry odlikuje divna roze boja labela i ambalaže. Baš je girly. Divan voćni miris ima. 
Vanilla & Macadamia miriše iznenađujuće dobro. Kao osoba koja ne voli miris vanile, mislila
sam da mi se neće svideti. Ali prevarila sam se. 

Gde je vanila tu je i čokolada(kakao). Videla sam kod blogokoleginice Tijana na blogu Ja volim kozmetiku da je kupila Cacao u Bugarskoj. Tijana je bila toliko dobra i znajući koliko sam bolesna
kada su labela upitanju kupila mi je i poslala jedan primerak. Ljudi moji da vi znate kako to savršeno 
miriše. Najradije bih ga pojela. Miris je težak, pa će mi biti idealan sada za zimu.

Ne znam za vas, ali mene kokos odmah asocira na leto, more, plažu. Leti uglavnom koristim sve
sa mirisom kokosa, počevši od šampona pa sve do losiona za telo. Lip butter kokos mi je, pored kakaa, omiljeni miris koji ni malo nije veštački. Onako taman. 

Zahvaljujući mojoj divnoj najboljoj drugarici Tamari koja je išla u Nemačku u septembru ja imam Lip Butter od borovnice. Miris me podseća na žvake. 


Sad se vi sigurno pitate šta će ti devojko toliko labela? Pa da vam iskreno odgovorim ne znam ni ja 
sama, jednostavno ja sam kozmetički hrčak. Ali samo kad su labela u pitanju časna reč. Nekako je lepo videti ih u svojoj kolekciji.
Kod ovih labela mi se svidja:
- pakovanje;
- kremasta struktura koja se topi dodirom prstiju;
- ne ostavlja lepljiv trag;
- ostavlja lagani sjaj na usnama;
- veliki izbor mirisa(inostranstvo)
- sporo se troše(16,7 gr);
- pristupačna cena(250 din);
- hidratacija;
- efekat koji pruža usnama(meke, nežne);
- ostavlja film na usnama;

Kod ovih labela mi se ne svidja:
- proces nanošenja je nehigijenski;
- u Srbiji postoje samo dva mirisa;

Sastav/raspberry: Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii Butter, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Aqua, Glycerin, Glyeryl Glucoside, BHT, Aroma, CI 77891, CI 15850
Da li ste probali Lip Buttere? Kako vi negujete svoje usne?


59 коментара:

  1. Na pocetku posta si napisala kupina, jesi li mislila na malinu ili ima i kupina? Cini mi se da bi meni odgovarali borovnica i vanila/makadamija, bar po onome sto sam procitala ovde. Jeste, evo, priznajem, nemam nijedan butter, sramota me je sad :-/ Ja sam jos u dexe fazi i ne odustajem, prosto ih obozavam, a kad se zazelim ukusa(aha, manijak), mackam baleine ove slatke sto su sad na snizenju, po 100 din su, smesno( karamela, jabuka/cimet, lubenica...), mada im je slaba zastita, ali zato ukus...:-D I, da, uopste se ne pitam sta ce ti toliko labela :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, greška u tekstu, hvala ti što si me opomenula :D Malina je. Što te je sramota? Pa ovu informaciju za Balea nisi smela da mi kažeš, već sutra idem da vidim šta tamo ima :D Već vidim u najavi ode dnevnica :D
      Sledeći koji ti preporučujem da probaš je Dexe ananas, zelena ambalaža :)
      Napakon neko ko me razme za labela ;)

      Избриши
    2. Sramota me je jer ih jos uvek nemam, a ovamo veliki balzamoljubac, mada ni mene ne privlaci ovaj klasicni bez mirisa, a maline ne volim ni da jedem ni da mirisem na njih, pa kao imam opravdanje :-) Ja videh pre par dana to snizenje, nadam se da jos uvek traje. Hmm, a razmisljala sam o mint ili limunu, ali cim sravnim dexica pada ananas :-) Hahha, naravno da te razumem, mada mi drustvo ludi kad pomenem da imam novi,nisam isla preko 15 iskreno da ti kazem, obicno mi sestre i mala bratanica pokupe neki pa sam na tom broju, ali sam jedno vreme utanjila bas. Jednom zvala drugaricu koja je u Beogradu da mi da blagoslov za novo labelo O:) Dnevnica ode? Ma, nek ide zivot, mislim da je to limitirana kolekcija :-D

      Избриши
    3. A, da, sto se nanosenja tice, ja ovakva pakovanja "poljubim", lakse je tako, ne volim to brckanje prstima :-)

      Избриши
    4. Ma mlade smo, imamo vremena da skupimo celu kolekciju :D Pa i to što kažeš nek ide život :D i ja dok mogu, kad se domognem dna nema mi pomoći.

      Избриши
    5. Hahahh, da, da :-D Valjalo bi da izmisle neki aplikator unutra na poklopcu koji se izvlaci, spasli bi nas muka...

      Избриши
    6. meni je mnogoo lep ovaj od vanile i makadamije i svi koji su ga probali imaju samo pozitivne komentare..ja ga imam i stvarno je pre dobar..super hidrira i sve pohvale stvarno..

      Избриши
  2. divni su, iako ja nevolim nista da stavljam na usne nesecam se kad sam poslednji put koristila labelo ali ove nekako me bas privlace i mislim da bi koristila malinu i borovnicu volim one slatke vocne mirise (ukuse), cim budem u prilici moracu da kupim pa mozda postanem i ja zaludjenik labela :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čim budeš u prilici kupi i javi nam utiske :)

      Избриши
    2. Ja imam od makadamije i super je... Odusevljena sam hidratacijom i mirisom,a i ambalaza je preslatka

      Избриши
    3. Ja imam od makadamije i super je... Odusevljena sam hidratacijom i mirisom,a i ambalaza je preslatka

      Избриши
  3. Divne slike pre svega i tekst uživala sam, kokos sada imam zahvaljujući tebi i Moni on je nekako izbor broj jedan kad sam ja u pitanju, a sada ih želim sve, ovaj original ne mora 😅 Inace i meni su Dexe otkriće veliko što se nege tiče preko mirisa i sastava i cene, pun pogodak. Koristim i Baleina kao i klasična labela takodje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na pohvalama, trudim se :) Nemoj original, džabe bacaš pare. Sledeća nam je karamela, videću da nam je uzmem u januaru :)

      Избриши
    2. Ne volim karamelu :( . Meni neki voćkast hahahaaha <3

      Избриши
  4. Baš je lepo videti ih ovako sve na okupu. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Stvarno impresivna zbirka, nema šta :D Jel mi vjeruješ da još uvijek nisam probala ni jedan lip butter, iako ne znam zašto, valjda nikako da dođu na red :D Ali kad potrošim zalihu balzama koje imam, oni su mi prvi na redu za probu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala hvala :D Ne verujem ti, kako nisi? Labela nikad dosta :D

      Избриши
  6. Uh potpuno se slažem oko pakiranja baš je nespretno, pogotovo jer uvijek imam duge nokte. Obožavam mirise i okuse probala sam vaniliju i makadamiju i predobar je. Ali isto tako samo prije spavanja kada znam da su čiste ruke od natapanja pod tušem :P :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedino im je to mana, mada zbog mirisa i ambalaže im opraštam :)
      Samo pred spavanje, ili ujutru kada znam da ću ceo dan biti kod kuće :)

      Избриши
  7. Divni su zaista, meni se dopada tvoja ljubav prema njema. Nisam koristila butere do sada već samo obična labela i razne balzame. Meni se veoma dopada ambalaža ali i mene muči to nanošenje, zapravo izludjuje me to. Mada imam jedan trik, kupila sam jednu manju četkicu za senku ali mi nije odgovarala pa sada nanosim balzame sa njom. Omiljeni nemam, volim da isprobavam nove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa to je divna ideja, iskreno ne bih se nikada toga setila. :) Hvala.

      Избриши
  8. Joj, baš ti zavidim na kolekciji! :)
    I ja sam hrčak kada su u pitanju proizvodi za negu usana, plašim se da je broj istih trocifren :)

    ОдговориИзбриши
  9. Dok sam radila u dm-u stalno sam ih gledala, ali nikad nisam poklekla da ih kupim. Sada, kada ih vidim ovako lijepo poredane u tvojoj zbirci imam naglu potrebu da odem i pokupujem sve koji su kod nas dostupni (a nisam čak ni sigurna koji su to) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čekaj radila si u Dm-u i nisi bila u iskušenju da ih kupiš? Svaka ti čast, ja bih verovatno radila samo za Baleine proizvode :D Imate veći izbor nego mi :)

      Избриши
  10. Kakao, kakaoooo, želim kakaooooo!!! :) :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja karemelu! :D Želim ti da što pre nadješ kakao i da upotpuniš svoju kolekciju :)

      Избриши
  11. Kokos mi najlepse izgleda, pfff steta sto kod nas nema neki izbor.

    ОдговориИзбриши
  12. Imam želju da ih probam ali sumnjam da ću, muči me nanošenje :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pruži im priliku, bar zbog nege ukoliko imaš problema sa suvim usnama. :) Ma zaboravićeš na nanošenje vremenom.

      Избриши
  13. Obožavam ova labella. Najradije bih otišla u drogeriju i kupila sve do jednoga. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto. I to dupla da bih bila sigurna ukoliko neko izgubim :D

      Избриши
  14. Nisam probala nijedan butter,ali cu sigurno kupiti neki! :-) Sjajne slicice si napravila :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Javi nam utiske kada budeš probala. Hvala ti puno na pohvali, znači mi :)

      Избриши
  15. Jooooj zelim ih sve, preslatki suuuuu! :) <3

    ОдговориИзбриши
  16. Divno! Ne znam za koji bih se pre odlucila...Mozda i bolje sto ovde nisu dostupni svi mirisi.. ;)

    ОдговориИзбриши
  17. Jako lepo pratim i vidim da imamo sličnu opsesiju samo sam ja stala na nekih 50 i zapitala se da li sam dobro, jer sad kad nisam vise u Srbiji ima i veci izbor svega

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro si :D Blago tebi zbog većeg izbora. Znači na većim si mukama :D

      Избриши
  18. I ja patim za ostalim mirisima. :-(
    Imam samo malinu.
    Što se nanošenja tiče našla sam caku- poljubim ga! :-D
    Pakovanje je dovoljno široko da dozvoljava tako da mogu i da ga ponesem jer ga ne nanosim prstima,čak i uveče retko koristim prste.
    A mnogo su slatki!
    I super neguju,meni za zimu je neophodna jača nega i ovu slatku kutijicu preporučujem svima.
    Ala sam se raspisala. :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neka si, ja volim duže komentare. Dobra je caka dok ne dodješ do dna, posle ostane sve sa strane pa moraju prstići da rade. Jesu, ja bih volela da postoji ananas ili lubenica. :)
      Baš mi je drago što delimo isto oduševljenje :)

      Избриши
  19. Zanimljivo kako mene ovi proizvodi uopšte nisu privukli, znam da sam u Grčkoj gledala mirise kojih nije bilo kod nas i razmatrala ima li smisla da kupim i zaključila da nema. Generalno nisam sklona gomilanju proizvoda za usne, a o ovima sam čitala podjednako mnogo dobrih i loših mišljenja tako da ću se držati svojih EOS-ića :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa Eosima nema nikakve greške. Samo da su nam dostupniji :)
      Stvarno jeste zanimljivo da te uopšte nisu privukli, ja ne bih izdržala. :D

      Избриши
  20. Stvarno volim da vidim da neko ima lepu koleciju, bilo cega...meni je to super. Inace nisam probala, vise volim EOS-e ali super je post i cula sam pozitivnih za ove...verujem i da prelepo mirise. Super post

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Adela. I meni su Eos labela draža, mada ovi su mi dostupniji. :)

      Избриши
  21. Još ja čitam tekst i kao kako bre samo još jedan kad ima i borovnica. :D
    I meni je kokos omiljeni i koristim ga svako jutro i veče. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Spremila sam post još otkad a u medjuvremenu sam dobila borovnicu :)
      Moj čovek bez kokosa ništa :)

      Избриши
  22. Pošto sam mesec dana bila u Austriji. Tražila sam karamelu. Primetila sam da je kod njih atrakcija eos i neki drugi , ali ovi butteri su bliska prošlost. Ja iz ove kolekcije imam kakao (to i ti znaš ), kokos , borovnicu i malinu. Imala sam vanila & macadamia ali sam poklonila mami. Običan nisam htela da uzmem ,jer znam da je nikakav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naćićemo mi tu karamelu ;) Kao i po običaju mi uvek negde zaostajemo :D

      Избриши
  23. Upravo sam saznala da komsinica sikret ima karamelu u prodaji i košta 200 DIN.inace,obozavam lip butter

    ОдговориИзбриши
  24. Ja imam Vanillu & Macadamiu i Raspberry Rosé,ima li negde da se poruce ostali iz inostranstva preko interneta?Kokos,Borovnica,Kakao,Karamela.Baš su ti papa Labella☺😀

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja koliko znam ima preko Iherb-a da se poruče. Hvala ti puno :)

      Избриши
  25. DA LI ZNATE GDE IMA DA SE PRONADJU KOKOS I KAKAO..??♡

    ОдговориИзбриши
  26. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  27. Mackalice su ti prelepe! Ja imam Vanilla&Macadamia, Raspberry Rose, Original i Red (ribizla) a drugarica mi je obećala da će mi doneti kokos �� Znaš li možda gde ima da se kupi /naruči Lip Butter Kakao, Borovnica ili Karamela? ��

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...