29.9.15.

Grin Dental Care

Šta prvo primetite na osobi kada je prvi put vidite? Ja prvo primetim zube. Nema mi ništa lepše nego kada vidim da neko ima lepe i negove zube. Naravno ja nisam zadovoljna svojim, ispravila bih ja tu par stvari: volela bih da su belji i ravniji. Imam u planu da stavim fiksnu protezu, ali to će morati
još malo da pričeka. Moja nega se sastojala iz pranja zuba(3x dnevno) i korišćenje vodice za ispiranje usta. Konac nisam koristila, razloga nema, jednostavno nisam imala tu naviku. Smatrala sam da posao dobro obavi četkica i voda i da je konac tu nepotreban. Išla sam 2x godišnje na skidanje
kamenca i poliranje zuba. Ali mesecima imam jedan problem, a to je krvarenje desni. Ukoliko ne
znate šta je krvarenje desni, to je problem koji se uglavnom javlja kod odraslih. I rezultat je loše oralne higijene. Može dovesti do ispadanja zuba. Sve sam to shvatala olako, sve dok mi
dr Nenad Petrović iz stomatološke ordinacije GRIN DENTAL CARE nije ukazao na ozbiljnost
problema.


Stomatološka ordinacija GRIN DENTAL CARE je profesionalna privatna ordinacija koja se nalazi u samom srcu Beograda, u ulici Terazije 14.

Bićete dočekani uz osmeh, reči dobrodošlice, čašu vode ili cedevite. Upoznavanje sa klijentom kao i njegovim načinom nege zuba je od izuzetne važnosti. Analizom i pregledom zuba smo došli i do mog problema, krvarenje desni, sa kojim se dugo borim. Ni jedan dan nije mogao da mi prodje bez pranja zuba a da ne vidim krv. Šta dovodi do krvarenja desni? Pad imuniteta, pušenje, nedostatak vitamina C, kamenac, naslage na zubima pune bakterija. Dato mi je do znanja, od strane dr Nenada Petrovića da ubacim konac, vodicu za ispiranje i najobičniju četkicu. Bez ikakvih silikonskih dodataka za jezik i sa strane. Preporučeno mi je da kupim malu četkicu kako bih mogla bolje i preciznije da operem
zube. Prikazao mi je kako, pod kojim uglom, na koji način da perem zube. Ne samo pokretima ka gore i dole jer to nije dovoljno. Kada smo završili sa tretmanom i dogovorili ponovni susret za 10 dana uz moje obećanje da ću učiniti sve što mi je preporučeno kako bih rešila svoj problem.


Tokom tih 10 dana, nije prošao dan a da nisam koristila konac. Uglavnom ujutru, jer ne vidim svrhu
korišćenja ujutru. 3x dnevno pranje zuba uz korišćenje četkice i vodice za ispiranje usta. Već posle par dana videla sam rezltat, tj. manje krvi.

Otišla sam u GRIN DENTAL na dogovoren pregled, sva srećna jer sam uspela u svom cilju.
Reči dr Nenada da se vidi ogroman napredak i da je ostao još samo jedan zub koji mora da se
izleči izmamio mi je još veći osmeh na licu. Ovim putem se zahvaljujem gospodinu Nenadu na
tretmanu i savetima.  Došla sam zbog skidanja kamenca i poliranja zuba, a dobila mnogo više od toga.
Za sve informacije o ordinaciji pogledajte njihov sajt. Preporučujem da pogledate i njihov kanal na youtube-u.

Kako i na koji način vi brinete o svojim zubima?

17 коментара:

  1. I vise nego koristan post! Krvarenje u retkim slucajevima moze da bude simptom paradentoze, tj povlacenja desni i ispadanja zuba, sto je jedan od mojih najvecih strahova. Davno sam citala o mesavini za suzbijanje krvarenja, a to bi biloispiranje usta kuvanim vinom sa zalfijom i trljanje desni limunom, mada nisam pokusavala to. Cetkica, neizostavni konac jer imam jako zbijene zube i tecnost za ispiranje usta, plus 2x mesecno soda bikarbona, stavi se malo na cetkicu i zubi se ciste isto kao i pastom. Sto se tice skidanja kamenca, to radim jednom godisnje jer moj zubar savetuje skidanje na 8 do 10 meseci, ne cesce, da se ne bi ostetila zubna gledj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Marina na ovim izuzetnim savetima! Sodu bikarbonu i ja ponekad koristim, ali čula sam da je dobro i kokosovo ulje. Ja se isto najviše plašim toga, to mi je postala noćna mora. Zamisli da za 5 godina krenu da mi ispadaju zubi? Užas.

      Избриши
    2. Nema na cemu, draga. Hm, zanimljivo, moram da ispitam to sa kokosovim uljem, pretpostavljam da se stavlja na cetkicu i koristi kao pasta. Moj otac ima vestacke zube otkad ja znam za sebe, videh tvoj odgovor ispod jednoj devojci o tvojim roditeljima, tako da, delim tvoj strah, mozemo samo da se nadamo da je nas taj gen zaobisao i da negujemo svoje zube maksimalno koliko je to u nasoj moci.

      Избриши
  2. Dešava se i meni da imam krvarenje desni, nisam upotrebljavala konac ali od sada obavezno, hvala ti na ovom korisnom postu :D

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, i meni često krvare desni, idem ja redovno kod zubara mada sam zapostavila u zadnje vreme jer sam se posvetila nečem drugom ali sad si me malo opomenula da bih trebala da idem uskoro :). Što se konca tiče ne mogu, ne umem i ne prija mi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Ni ja nisam umela, ali čovek se nauči vremenom. Probaj bar na 2 dana da koristiš :)

      Избриши
  4. Анониман30/9/15

    Meni je konac samo pogorsavao desni,tako da sam ga izbacila iz upotrebe,koju tecnost koristis?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Parodontax Extra :)

      Избриши
    2. Анониман30/9/15

      Hm,mislim da ne bi trebala koristiti dugo paradontax tecnost iz licnog iskustva jer je on kao lek antiseptik,koristis jedno mesec dana i kraj.Tako i sa pastama koje su namenjene za probleme.Cetkica soft obavezno.Al sto devojka ispod rekla genetika je cudo mozemo odlagati sve al sve nas sustigne ista muka.

      Избриши
    3. Hvala ti puno na savetima, znace mi i pokusacu da ih sto pre primenim :)

      Избриши
  5. Ne koristim konac, osim u baš izuzetnim situacijama, zubi su mi previše stisnuti jedni uz druge i konac se zaglavljuje i čini da desni prokrvare što se inače ne dešava. Što sam starija sve više mislim da se kod zba sve svede na genetiku. Možemo donekle pomoći redovnom higijenom i odlascima kod zubara, ali ne možemo previše odmaći od onoga šta nam je zapalo :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oba roditelja mi još od puberteta imaju veštačke zube. Znam da to i mene očekuje ali ne želim da verujem u to. Upravu si da ne možemo, ali možemo donekle da "pomerimo" to što nas čeka. Ako se ja već u 20 suočavam sa krvarenjem desni, ne želim ni da zamišljam šta će biti npr.za 10 godina. Uradiću sve što je u mojoj moći da to izbegnem koliko god je to moguće :/

      Избриши
  6. Sviđa mi se ova ordinacija, i baš si me zainteresirala, no Beograd mi je ipak male predaleko. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam te zainteresovala, a sa druge strane mi je baš žao što ti je Beograd daleko. Nadam se da ćeš imati prilike da posetiš ordinaciju :)

      Избриши
  7. Odlican post. Ja sam malo starija od vas,pa iz licnog iskustva mogu reci sledece:ne zanemarivati male kvarove,sve to resavati na vreme,vodicu za ispiranje zuba sam zamenila troprocentnim hidrogenom,postoji pasta koju proizvodi Freshka gora,sa uljem narandze,koja je bolja od svih pasti za zube i konac je neizbezan i nuzan:ako se zaglavljuje izmedju zuba kupite neki sa vise voska,npr.Colgate care(imate ga u Liliju,belo-crveno pakovanje je). Eto toliko:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Snežana. Hvala i za preporuku za pastu, obožavam miris pomorandže tako da sam sigurna da ću je kupiti. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...