11.9.15.

Dexe balzami

Ukoliko pratite moj blog, sigurna sam da znate koliki sam zaludjenik za labelima svih mogućih vrsta.
Apsolutno ne znam šta će mi toliko balzama, a sa druge strane znam da ih nikada neću sve potrošiti.
Neko skuplja lakove, neko kupke, neko četkice, a Teodora ni manje ni više nego labela. Šta ću, to mi
je slaba tačka.
 E sad zamislite samo moju facu kada me je jedno jutro probudio poštar i doneo mi poklon iznenadjenja od drage Tijane sa bloga Sreća je zdravlje. U paketu se nalazilo 6 Dexe balzama.

"Dexe su 100% prirodni i 95% organski balzami koji hidriraju i štite vaše usne. Obogaćeni su antioksidantima, vitaminom E, shea maslacem i jojobom. "


Dexe postoji u 6 ukusa i boja. Ja ću vam recenzirati samo 5, jer mi je neko uzeo žuti od limuna(hvala mama!). Postoje u različitim pakovanjima. Meni se najviše dopada pakovanje sa kartonom, gde je lepo istaknuta lista sastojaka, ne trebaju vam naočare kao za ostale. Osim što oblikom podsećaju na Eos labela i miris i nega su im dosta slični.

Pošto imam rozi Eos i roze Dexe labelo uporedila sam ih. Prvo ambalaža, plastika. Čini mi se da kvalitetniju plastiku ima Eos, nekako jaču i čvršću. Mat plastika protiv sjajne. Jednom mi je Dexe balzam pao i verujte mislila sam da nije ostalo ništa od njega, kad gle čuda ostao je čitav bez ijedne ogrebotine. Dexe je malo nakrivljen na stranu i lakše se nanosi od Eos-a. Jaču boju i jači miris ima Dexe, a lepši miris ima Eos. Što se tiče nege i jedan i drugi imaju izrazitu negu. U ovoj borbi "pobedjuje" Dexe, jer poseduje iste kvalitete kao Eos(iako ima manje negujućih sastojaka, ali jednako dobro neguje),a svima nam je dostupan. Za razliku od Eos-a, čiji original kod naših preprodavaca možete platiti duplo, negde i triduplo skuplje.Za cenu od 390 din dobićete labelo koje će vaše usne učiniti mekanim. Po mom mišljenju Dexe ima bolji ukus, a to je ananas koji je idealan za leto. Ne ostavljaju lepljiv trag,što je uvek plus. I daju usnama lagan sjaj. Ukoliko već duže vreme želite da kupite Eos, dajte šansu Dexe balzamima, iznenadiće vas. 
Zaključak, Dexe je jeftinija verzija nama nedostupnog Eos-a. 

Roze/jagoda.

Svetloplava/mint

Svetlozelena/ananas

Crvena/med-breskva

Ljubičasti/borovnica

Cena: 390 din;
Količina: 7gr;
Mesto kupovine: Tv Shop;
Koje je vaše omiljeno sredstvo za negu usana? 

20 коментара:

  1. Jako mi je drago da ti se dopadaju kao i meni i da ti odgovaraju, zaista su odlični, hvala što si podelila svoje utiske sa nama <3

    ОдговориИзбриши
  2. Potvrdjujem sve gore napisano, mada ne mogu da ih uporedim sa eos balzamima jer iste nisam koristila. Zahvaljujuci Tijani, takodje :-), u njenoj nagradnoj igri dobila sam med-breskvu i borovnicu koja je zavrsila kod majke( ista nam je tuga :-)), i malo je reci da sam odusevljena, ne odvajam se od Dexica :-) Mislim da ce biti dobar saborac u predstojecem hladnom periodu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja mislim da ce da bude i vise nego odlican pomocnik za predstojecu zimu :)
      Da nije Tijane ne bi ni mi uzivale :)

      Избриши
  3. Imam i volim. Borovnica je predivna. :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Generalno stvarno ne volim kopije, ok mi je kad je nešto vidno inspirisano neki proizvodom, ali napraviti proizvod identične ambalaže i oblika mi je ipak previše. Što se tiče EOS-a, sasvim sam skeptična po pitanju originalnosti bilo kod EOS-a koji se može kupiti kod nas preko onih raznih FB stranica, šta garantuje da ih oni nisu naručili preko nekog od onih hiljada e-bay prodavaca što prodaju lažnjake.... Ipak, drago mi je da ti sam proizvod odgovara po pitanju nege, kakva god bila prateća priča :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom. Vec sam sama prosla kroz istu sitaciju, odnosno kupila sam Eos preko interneta i dobila kineski. Razlika je bila itekako vidljiva. Na greskama svojim ucim. :)

      Избриши
  5. Nisam probala Dexe balzame dok EOS jesam i odusevio me je sto se tice mirisa i ukusa :D kokos je u pitanju. Medjutim nisam primetilla da se nesto specijalno razlikuje od obicnog labela, sto se nege tice. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onaj sareni rozi? Ako na isti mislimo, mene miris nije odusevio jer sam ocekivala cist miris kokosa.
      Sto se nege tice, ja sa vremena na vreme imam problem sa ispucalim usnama, i Eos taj problem resi bukvalno preko noci. Verovatno nemas zahtevne usne :)

      Избриши
    2. Da, roze belo je pakovanjce. :)

      Избриши
  6. Imala sam mint balzam, ali on sam mi nije bio dovoljan za njegu mojih zahtjevnih usana. Drago mi je da ti se sviđaju i da ti odgovaraju ovi balzami:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao što ti nije pomogao oko nege. Probaj Beauty Made Easy serum, pisala sam o njemu. On je baš za suve i zahtevne usne. Iii Alverde ili Logona labela. :)

      Избриши
    2. hvala na preporuci ;) isprobat ću :)

      Избриши
  7. Ova pakiranja su meni preslatka :) Imala sam priliku probati svijetlo zeleni od ananasa, baš mi se svidio :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš jesu :)
      Meni je taj od ananasa omiljeni, još kad bi napravili i sa kokosom :) Taj bi bio pogodak :D

      Избриши
  8. Ja imam rozi i bas sam zadovoljna problem je što želim i sve ostale sada :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam taj osećaj. Probaj za početak zeleni :)
      Drago mi je da si zadovoljna:)

      Избриши
  9. Tijana je darezljivica od osnovne skole odakle je znam ali zivot nas je odveo na dve strane ali smo u kontaktu ovako nekad online pratim tebe i nju verno ostalo kad stignem,u Srb je sve polako ima vremena a ovde preko je sve navijeno brzo zivis radis spavas i tako,balzam mi jeobacala sacuvati jedan kad dodjem u Srb jer sam i ja luda za njih

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tijana je najdarežljivija osoba koju sam ja upoznala. Pritom nismo se još zvanično upoznale, a od nje sam dobila mnogo više od poklona. Hvala ti što me pratiš. Sigurna sam da ti je ostavila jedan sa strane, ako ne i dva :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...