4.9.15.

Maybelline Baby Lips Electro + giveaway

Okej, znam da ste videli, čuli da su se na našem tržištu pojavili novi Baby Lips. A naravno da sam morala da ih kupim. U ostalim  zemljama postoje 6 boja, kod nas 4. Dve nijanse koje se nisu našle na policama Dm-a i Lilly-ja su zelena i žuta, tako da ništa nismo propustili.


Kao što je i slučaj sa ostalim Baby Lips labelima i ovde obećavaju 8 h hidratacije, to jednostavno nećete dobiti. Oko 2,3 sata stoji na usnama, što je i dovoljno. Jer meni ne prodje ni sat a da ne namažem labelo na usne. Mirisi su dosta različiti i na početku mi je trebalo dosta vremena da otkrijem koji su.

BERRY BOMB je jedna divna ljubičasta nijansa. Okej mislila sam da ostavlja jaku ljubičastu boju na
usnama, ali srećom ne ostavlja. Miriše na bobice.
PINK SCHOCK je zvezda ove kolekcije ako mene pitate. Prvo roze labelo, drugo miris. Najlepši
voćni miris, spoj groždja i bobica. Pravi voćni koktel. Možda mi se samo čini, ali kao da pruža
veću hidrataciju od ostalih labela iz iste kolekcije. Ostavlja jaču boju na usnama za razliku od
drugih.
OH ORANGE! da dobro ste pretpostavili miriše na pomorandže. Na usnama se jedva vidi, što je odlično za osobe koje nemaju hrabrosti da stave narandžasti karmin. Ja sam spadam u tu grupu ljudi.
STRIKE A ROSE je posle Pink Shock-a moj favorit. Miris je isto voćni, mada dosta slabiji u odnosu na Pink Shock. Meni je idealan za dnevnu varijantu.
Cena: 249 din;
Količina: 4,4 gr;
Mesto kupovine: Dm, Lilly;

Da li vam je bitnija hidratacija ili boja koju
ostavlja labelo?

Giveaway
Pozivam vas da mi se pridružite na mojoj stranici Lolin svet na kojoj možete osvojiti 3 Baby Lips labela. 



22 коментара:

  1. Nisam nešto oduševljena bila toliko hvaljenom BabyLips kolekcijom tako da moram dobro razmisliti pre kupovine ove, Berry Bomb mi se čini najprivlačnijim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Važno mi je i jedno i drugo. Probala sam samo plavo obično njihovo labelo koje me je razočaralo, jer ne pruža nikakvu negu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda sam sigurna da ti najviše odgovaraju prirodna labela, meni su jedino ona oporavila usne, kao i Beauty Made Easy serum :)

      Избриши
  3. Sviđaju mi se , mada narandžasti najmanje , kod labela hidratacija ako hoću boje tu su karmini i slično :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pa i bitna mi je hidratacija i nije, isto poput tebe često ga mažem i sa razlogom i bez :-)
    Volim i bezbojna i u boji, kako kada nisam toliko probirljiva, volim da ih isprobavam. Probaću sigurno jednu od ove dve roze nijanse.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Konstatno se mackam :D
      I ja isto ne biram, što više to bolje, mada u zavisnosti od stanja usana biram labelo. Ukoliko su mi suve, moj izbog su uvek prirodna labela, ukoliko izlazim i želim malo boje na usnama Baby Lips je tu :)

      Избриши
  5. Meni oni obicni nisu bili nista posebno, naravno koristila sam ih i miris im je bio odlican, ali iskreno postoje mnogo bolji balzami za usne od njih. Tako da ove iskreno i ne planiram da probam jer sam videla da vecina nije zadovoljna hidratacijom. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je plavi prijao, a crveni mi se svidjao zbog boje koje daje usnama. :)
      Prosečna je hidratacija, nije nikako za suve usne.

      Избриши
  6. Meni je bitnija hidratacija, ja nekako od labela i ne ocekujem da ostavi boju, bar ne neku jaku. Ove nisam jos uvek isprobala, oni raniji su mi bili ok. :) Najverovatnije cu isprobati jedan, od sve prilike ovaj narandzasti. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Lepota!Sad objavi kolekciju labela, pa neka se poonesvescujemo :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Imam Berry Bomb i Pink Shock.Berry Bomb me je osvojio mirisom.Totalno su slatki i neodoljivi

    ОдговориИзбриши
  9. Super! Ja imam strike a rose suuuuuper su jedina mana im je sto se brzo tope kad je leto.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...