7.9.15.

Balea Totes Meer Salz Öl piling

Balea u svojoj ponudi skoro sve, od igle do lokomotive. Osim što je poznata po prozivodima koje odlikuju niska cena i odličan kvalitet. Ponekad kvalitet daleko premašuje cenu. Takav je slučaj sa sledećim proizvodom. O proizvodu sam čitala na blogovima iz susednih zemalja.



Šta kaže Balea?
" Balea piling so iz mrtvog mora i limun trava. Sa mineralnim kompleksom, Miris limun-trave.
 Sadrži negujuće maslinovo, jojoba i suncokretovo ulje kao i kofein koji čine kožu svilenkastom i
 glatkom. " 


Providno pakovanje sa zelenim poklopcem. Zaštitna folija je tu, kako biste sigurni da niko nije gurao svoje prstiće pre vas. Kad sklonite foliju osetićete divan miris citrusa. Pogadjate zbog limunove trave. Pre nego što krenete sa korišćenjem pilinga potrebno je da spojite ulje i so. Tu u pomoć priskače drvena kašičica. Vi naravno možete koristiti bilo koju alatku. Ja sam izabrala drvenu kašičicu jer mi nekako ide uz piling. Kada se sve to lepo spoji, dobije se piling svetlozelene boje. Ulazim u kadu, završavam sa pilingovanjem i kakva mi je koža? Meka, nežna, glatka i hidrirana. Zato što je uljani piling, nije potrebno mazati kremu za hidrataciju. Tako da ste jednim udarcem ubili dve muve. Koristim ga jednom nedeljno, nekad i dva puta tokom jednog meseca. Primetila sam da imam manje uraslih dlaka, kao i potkožnih bubuljica. Ukoliko imate izrazito osetljivu kožu, ne preporučujem vam ovaj piling jer je izuzetno jak i grub. Takodje vam ne preporučujem da koristite piling kada imate neku ogrebotinu ili otvorenu malu ranu, jer sadrži so pa će doći do peckanja. Kao ni posle brijanja, verujte mi na reč osetila sam na svojoj koži. Jedino što mu zametam je pakovanje. Jer mi se ulje izlilo kada sam spremala post u kojem sam prikazivala novitete. Tako da mi stoji ravno, u ćošku.



Cena: 399 din;
Količina: 250 ml;
Mesto kupovine: Dm;

Koji piling koristite za telo?


28 коментара:

  1. Poslednjih godinu dana imam prave muke sa uraslim dlacicama, i vecinu pristupacnih pilinga sam probala. Skoro sam saznala da Balea ima ovaj u ponudi, i nakon sto sam procitala tvoje utiske, stavljam ga na listu za kupovinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam imala muku sa uraslim dlakama, pogotovo u delu prepona i zadnje lože. :/
      Sigurna sam da će ti se svideti :)

      Избриши
  2. Prodato! Obožavam pilinge :) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da to čujem! :)
      Jedva čekam da čujem i tvoje utiske :)

      Избриши
  3. Jedan od najboljih Baleinih proizvoda koje sam isprobala, odličan piling :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ne znam da li ga ima u našim Dm radnjama, čitala sam o njemu ali do sada ga nisam nalazila?

    ОдговориИзбриши
  5. Na žalost po opsu piling nije za mene, imam izrazito osetljivu kožu. Trenutno ne koritim ni jedan piling, ali baš imam potrebu da nabavim i za lice i za telo. Da li si videla da ima ovaj piling samo za lice? Mnogo mi se dopada sastav? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na žalost nisam videla. Ukoliko budem videla nešto slično javiću ti. :)

      Избриши
  6. Deluje mi super i mislim da bi mi odgovarao, mora se probati :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман7/9/15

    Kad neko ovako prikaze proizvod, jedino sto mi ostaje je da opet olaksam novcanik... nemam nista uraslo :), ali mi ide voda na usta kad vidim fotografije!
    Bas lep post!
    Jelena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što ti se svidja post, a posebno fotografije.
      E sad možda će novčanik da pati, ali koža će se obradovati :)

      Избриши
    2. Анониман8/9/15

      He, he, red bi bio...!
      J

      Избриши
  8. Cula sam pozitivne komentare, morace da se proba!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto, tj.samo sam jedno negativno iskustvo pročitala u moru pozitivnih :)
      Kada probaš javi nam utiske :)

      Избриши
  9. Uvek volim da probam nove proizvode naročito ako su povoljnih cena. Piling sam potrošila a ovaj bih rado probala, možda neku drugu mirisnu notu, ako ih ima više. A zadnje što sam koristila je Evelinov piling a ovaj bi mogao biti sledeći.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čini mi se da ne postoji druga mirisna nota, samo limunova trava. Eveline piling nisam probala, samo BB kremu i losion :)

      Избриши
  10. Volim miris limunove trave, a i sama tekstura deluje zabavno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako zabavno, možda bi stvarno mogli da naprave u još nekoliko boja :)
      Nisam znala šta da očekujem od mirisa, ali me je prijatno iznenadio :)

      Избриши
  11. Анониман10/9/15

    Ja čitala puno pohvala na račun ovog piliga i tvoja recenzija je kap koja je prelila čašu prvom prilikom idem da ga kupim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što ti je moja recenzija pomogla da se odlučiš :)

      Избриши
  12. SUTRA IDEM PO NJEGA!!! :DDD

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...