23.9.15.

Burra tonirani krem

Medju retkim sam osobama koje ne stavljaju puder na lice. Zašto? Zato što svaki puder koji sam
do sada probala bio je mnogo "težak" na mom licu. I deluje veštački. Da se ne lažemo nisam nešto tada bila(a nisam ni sada) vešta sa šminkanje, pa je moguće da je zbog toga delovali tako neprirodno na mom licu.
Neki su izazvali i bubuljice. Tako da sam prestala da eksperimentišem i odlučila sam se za BB kreme. Prva koja mi je nije odgovarala(čitaj uništila lice)bila je Garnierova. Izazvala mi je crvenilo, sitne bubuljice, a na žalost i one potkožne. Još jedan neuspeh sam imala sa LRP BB kremom. Dobila sam tester kreme, probala i doživela sam slično iskustvo. Pošto su svi hvalili tu kremu, pretpostavljam da sam dobila "lošu seriju" testera.  Medjutim, u mojim rukama se našla Burra tonirani krem i totalno sam zaboravila na svoju omiljenu Nivea BB kremu.


BURЯA personal skin expert kolekcija predstavlja idealan izbor za negu i dubinsku regeneraciju kože. Formulisana je na bazi kompleksa peptida koji stimulišu metaboličke procese u koži i sintezu ključnih komponenata dermo-epidermalnog spoja. Na taj način se ojačava struktura vezivnog tkiva, sprečavajući ravnanje dermo-epidermalnog spoja koje se javlja sa godinama. Caprooyl Tetrapeptide, biomimetički peptid, efikasno utiče na smanjenje finih linija i bora dajući dugoročne i vidljive rezultate na koži.(izvor)



Šta kaže BURЯA?
"BURЯA BB Active Care (Tonirani krem) sa SPF 10, je jednostavno i potpuno rešenje za zdrav i blistav izgled kože. Formulisan je na bazi inovativnih Inkapsuliranih pigmenata- BioGenic Magicolor. Ovi pigmenti se aktiviraju utrljavanjem na površini kože, čime se obezbeđuje savršeno ujednačen ten, bez efekta maske ili težine na licu.
Dostupan je u tri nijanse: light, medium i dark."


Belo/ljubičasta tuba. Kako postoji u 3 nijanse, tako se i pakovanje razlikuje, od najsvetlije ljubičaste do najtamnije. Ne sadrži mirise ni parabene i nema komedogeni efekat, što je meni itekako od velikog značaja. Jer ste i sami pročitali kako su mi ostale BB kreme izazvale haos na licu. Tekstura je kremasta, bele boje sa jedva vidljivim braon česticama. Kada je nanesem na lice i počnem da utrljavam te čestice se aktiviraju i krem se stopi sa kožom. Ujednači mi ten, deluje prirodno, hidrira i bukvalno je ne osećam na licu. Zauzima malo mesta u neseseru.
Svidja mi se slogan na pakovanju "Aktivirajte magiju na vašoj koži", jer upravo to i pruža krem. Pravu magiju. Savršenstvo u tubi. Sa jedne strane nežna, a sa druge strane dovoljno moćna da prekrije nepravilnosti na licu. Burra krem je postao definitivno moj favorit leta, sledeće što želim da probam iz njihovog asortiamana je dezodorans i mleko za telo. Često imaju promocije,pa ukoliko niste upoznati sa brendom ili želite da probate njihove proizvode, eto rešenja. 

Cena: ispod 1000 din;
Količina: 20ml;
Mesto kupovine: Lilly, web stranica;

Kakva su vaša iskustva sa BURRA proizvodima?

10 коментара:

  1. Svi hvale BURRA prozivode, pogotovo bb, a i meni je taj dezodorans njihov u planu. Retko se sminkam, a tonirane kremice nisam koristila, i taman da promenim misljenje, procitam ovo za crvenilo i bubuljice, pa se malo zamislih, iako na svima ne reaguje isto, ko ce ga znati, bolje da zaobidjem Garnier i La Roche, taman si mi ustedela novac :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće je da neki sastojak u tim kremama ne odgovara mom licu, ne mora da znači da i tebi neće odgovarati. Posle mnogo pokušaja našla sam šta prija mom licu i neću više eksperimentisati. Nisam jedina koja je imala probleme sa Garnier BB kremom, na žalost. A LRP ću opet pokušati, sigurna sam da mi je zapala loša serija, jer do sada koji god da sam njihov proizvod koristila upotpunosti mi je prijao :)

      Избриши
  2. Rekoh ti ja :D Meni je odlicno legla, svidja mi se sto je lagana, ne oksidira i ne pravi mi cirkus na licu. Koristim je celo leto, pa je zastitni faktor dodatni plus :) Moram da pomenem da je dezodorans jako prijatnog mirisa i izuzetno blag, na zalost meni za leto nedovoljan. Videcu kako ce da mi pase zimi. ^_^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam znam :D Joj sad me mamiš sa tim dezodoransom, ionako mi je bio na dnu liste. Moraću to da promenim :D
      Baš mi je drago što je i tebi prijala krema :)

      Избриши
  3. Najbolja je najbolja na svetu, za sada barem :) Uskor i moji utisci o njoj, radim na tome baš ovih dana <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naša mišljenja i utisci se uglavnom poklapaju, ali jedva čekam da pročitam i tvoja iskustvo :)

      Избриши
  4. Bas super deluje i moracu da je probam :) namamila si me sad :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moraš, jedan od retkih proizvoda koji me je oduševio i od kojeg se ne odvajam :)

      Избриши
  5. Nisam koristila ove proizvode do sada, mada svi su zadovoljni njima i citala sam dosta pozitivnih kometara, verujem da su odlicni. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam samo kremu probala, ali verujem da su i ostali proizvodi odlični. Toplo ti preporučujem da probaš kremu :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...