20.10.15.

Balea Bodylotion Cocos & Sheanuss

Nikada nisam volela mazalice za telo. Dok ja namažem, pa sačekam da se osuši, ostavi lepljiv trag.
Nisam imala zahtevnu kožu(ili sam ja bar tako mislila), ali dugogodišnje brijanje dovelo je da moje
noge postanu toliko suve da se perutaju. A pored svega toga ružno izgledaju u haljini. Probala sam sve i svašta verujte mi, jedino vidljive rezultate sam postigla sam koristeći Dermix Body Balm i Balea kremasto-uljani losion. U poslednje vreme koristim isključivo Balea losion sa kokosom
i ši orahom. Prošlo je mesec dana intezivnog korišćenja i mislim da je vreme za njegovu recenziju.



Šta kaže Balea?
" Balea losio za telo koso i ši orah. Egzotični miris sa ekstraktom kokosa i ši putera. Bogata nega za
suvu kožu. Sa ekstraktom kokosa i uljima na biljnoj bazi. Pruža suvoj i zahtevnoj koži potrebnu 
vlažnost. Sa ši puterom. Nežna kremasta stuktura se lako razmazuje i brzo upija. 

Ogromno belo pakovanje sa plavim poklopcem. Naravno očekuje se miris kokosa i ši oraha, to i
dobijate. Mada meni dominira miris kokosa. Obožavam kokos i sve što ima veze sa kokosom, jer me
upravo on podseća na leto. A ja leto više volim nego zimu. I baš zbog toga volim da koristim sve
proizvode koje mi bude uspomene na sunčane dane. Da se vratimo na losion, bele boje kremaste strukture. Dosta je lagan i pošto u sebi sadrži ulja prosto klizi na koži. Moram da napomenem da nije previše mastan i da ga koža brzo upije. Ne ostavlja ni lepljiv trag ni zaštitnim film na koži. Bez obzira što je lagan, potrebna je veoma mala količina za nanošenje. U suprotnom potrebno je više vremena
da ga koža upije. Koža mi je nakon mesec dana korišćenja nahranjena, hidrirana, meka i hidrirana.
Nisam očekivala da će losion ostvariti ovakve efekte na mojoj koži. Losion odlikuje veliko pakovanje, pristupačna cena i efekti koji daleko nadmašuju cenu.


Cena: 349 din;
Količina: 400 ml; 
Mesto kupovine: Dm prodavnice;

Koji vam je omiljeni Balea proizvod i zašto? 

20 коментара:

  1. Анониман20/10/15

    Kupila sam ga jer me miris osvojio na prvu, onda je stajao neko vrijeme i čekao red dok ne potrošim ostale mazalice, ali kad sam ga htjela početi koristiti miris mi više nije bio tako privlačan kao na početku :( Tako da ga nisam ni koristila već proslijedila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači izgubio miris. Pretpostavljam da je zbog toga što je dugo stajao, možda i na toploti.

      Избриши
  2. Omiljeni Balea proizvod mi je čuveni uljani losion sa bademom :)

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam ga, potrošila sam ga u rekordnom roku i oću još hehe :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koristila sam kremu za telo, ali tu ima samo kokos, nema ši oraha. Nisam koristila ni jedan njihov losion, ali sigurno ću uskoro kupiti neki jer ih svi hvale. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala tu kremu, stavljam je na spisak za sledeću kupovinu. Obavezno kupi kremasto-uljani losion, najbolji je :)

      Избриши
  5. Ako ti ja bas koza suha na nogama prije brijanja namazi uljem i onda obrij koza bude savrseno mekana ni iritaciji ni ničega :)

    ОдговориИзбриши
  6. Imala sam ga prosle godine i obozavala sam ga..predivan je :)

    ОдговориИзбриши
  7. Obožavam Baleine mackalice :)

    ОдговориИзбриши
  8. Mirisi su im odlicni, obozavam njihove proizvode. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...