7.10.15.

Noviteti#11

Prošlo je 3 meseca kako nisam pisala o svojim novitetima. Da vam budem iskrena nema tu puno
stvari, većinu sam dobila. Nije da ne volim da kupujem, već imam previše stvari koji su na listi
čekanja za recenziju. Doduše neki proizvodi su me oduševili već nakon prvog korišćenja, dok neki
nisu uspeli ni posle mesec dana intezivnog korišćenja. Sad mene zanima da li biste voleli da pišem i
o proizvodima koji su me razočarali? Ne volim da gubim vreme za slikanje i pisanje o nečemu
što mi nije odgovoralo, a sa druge strane znam da bi moj post nekome značio ukoliko je u nedoumici.
Javite mi u komentarima šta ste odlučili, a ja krećem sa svojim novitetima.



 U DM paketu je bilo svega i svačega. Prvo što sam primetila kada sam otvorila paket je miris kokosa. Moj omiljeni letnji miris. Balea sprej bez aluminijumovih soli sa mirisom kokosa i Balea
losion za telo kokos i ši orah. Svidja mi se što sprej može da se koristi i po telu. Losion je kao stvoren za moju kožu, pogotovo za noge koje su izuzetno suve zbog brijanja. Ebelin sundjer sam ranije
koristila, tj.probala jer sam ja seljanka za ove sundjere. Navikla sam ja to prstima lepo, ponekad i
Blush četkom. Ali evo obećavam probaću da dam šansu sundjeru. Gelu za tuširanje sa mirisom
vanile sam se najmanje obradovala. Jer ne volim miris vanile, zašto ne znam. Najzanimljivije su mi
bile kapsule za oči, tj. koncentrat. U pakovanju se nalazi 7 kapsula, tako da sledi testiranje narednih
nedelju dana. She asortimanom nisam baš najbolje upoznata, odnosno probala sam samo njihovu
maskaru o kojoj sam pisala ovde. Tako da me raduje što mogu ovog puta da probam dva njihova proizvoda. Prvi je lak bordo boje, a drugi je sprej za brzo sušenje. Kako sam pre 10 dana skinula
gel sa noktiju, recenzija će morati malo da sačeka dok oporavim svoje nokte.

Posle nekih nedelju dana kuca meni neko na vrata kad opet poštar. Znam da ništa nisam poručivala.
Otvaram paket, a unutra nova StillPRO kolekcija za kosu sa keratinom. Imam priliku da probam i
šampon i balzam i masku. Šampon sam koristila, okej mi je, šampon ko šampon. I masku sam koristila, samo što prvi put nisam pročitala upustvo i potpuno sam pogrešila kad sam je nanosila.
I rekla sebi ovo ništa ne radi. A kasnije kada sam otvorila širom svoje oči i lepo pročitala i nanela
kako treba e onda sam videla da ipak maska nešto radi. Dobila sam i Farmona dnevnu kremu , sigurna sam da je neću koristiti jer mi ne odgovara, odnosno nemam te probleme za koje je namenjena.

I onda dugo očekivani paket iz Hrvatske. Ljudi moji da vi znate koliko sam ja bila uzbudjena oko
ovog paketa. Elem dogovorila sam se sa Monom sa bloga Fantazija da razmenimo proizvode.
Ja sam prvo njoj poslala paket, zatim je ona meni. Prvo što sam kasnila na autobus da preuzmem,
drugo što je vozač otišao negde i nije ga bilo sat vremena. Ali ova priča je na kraju imala hepi end i
ja sam uzela svoj paketić. A u paketiću ma prava fantazija. Htela sam da probam Byphasse
proizvode koji naravno ne mogu da se kupe u Srbiji. Tonik, gel i mleko za zatezanje su moji
prvi proizvodi španskog brenda. Naravno paket nije mogao da prodje bez čuvene Catrice kozmetike,
dobila sam maskaru, senke, rumenilo, karmin i sjaj. Našli su se i testeri raznih ULOLA kremica.
Kako me Mona poznaje naravno da je spakovala proizvode za usne. Tačnije Olival groždjanu mast. I to dva komada, jedan je sa mirisom jagode drugi sa vanilom. Takodje znala je i za moju opsesiju
proizvodima za kosu i spakovala mi je KMS California sprej. To nije sve. Pored svega ovoga dobila sam i Zlaja kremu za ruke, Pyrus sapun za dubinsko čišćenje lica i Apivita serum. Bila je toliko dobra da je spakovala balzam za usne od kokosa za Tijanu sa bloga Sreća je zdravlje. Hvala Mona još
jednom.

Sutradan opet poštar. Naravno Tijana mi poslala nešto opet kao po običaju. Kao da mi nije dovoljno
do sada svega i svačega poklonila. Omogućila mi je da se jedan OPI lak nadje u mojoj skromnoj
kolekciji lakova. I setila se da sam jednom napisala da bih volela da probam Balea serum za
ispravljanje kose i naravno poslala mi ga je. Naravno njega sam već tog istog dana probala i moram
da kažem da ima najsavršeniji voćni miris i da radi svoj posao. A onda mi je Desanka rekla da je
povučen iz prodaje. Moraću pažljivije da ga koristim na žalost. Hvala ti Tijana na svemu do sada.
Nemam šta više da dodam. Sve znaš.

Divni ljudi sa stranice Plemenita ulja su mi poslali tri ulja i to ulje divlje ruže, ulje jezgra kajsije i ulje jezgra šljive. Mogu samo da kažem da ulje jezgra šljive ima najlepši miris od sva tri.

Taman da završim post i da ga objavim kad ono opet poštar. A to znači samo jedno, maske za lice.
Dobila sam priliku da probam Montagne Jeunesse maske za lice. Već sam ih koristila, ali ove koje su se našle u paketu nisam. Jedva čekam da ih testiram.
Pošto mi je ostao još jedan ispit, potrudiću se da ne čekate dugo na nove postove.

O čemu biste vi volele da prvo pišem? 

27 коментара:

  1. Divni noviteti, jako mi je drago da ti se Balea serum svidja i delimo tugu što je povučen jer ja sam potrošila do sada već dve bočice, sada koristim treću i imala sam rezervu koju sam ti prosledila, to nam je što nam je ali je velika šteta jer je serum predobar. I ja cu se jos jednom zahvaliti Moni za labelo, a ti nema potrebe meni nista da kazeš,hvala tebi što postojiš u mom životu. Sad će nama i deka mraz juhu :). Mene zanimaju maske najpre recimo i ulja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kasno je otkriven serum, inače bih sada imala zalihe u ćošku. Biće recenzija :)

      Избриши
  2. Ja sam za to da pises o proizvodima koji su te razocarali, nesto kao kratki pregled, tipa ubacis fotku i u maksimum dve-tri recenice napises razlog, to odradis kao grupnu recenziju recimo. "..jer sam ja seljanka za ove sundjere" hahhahaha, kakva izjava! Sta je fora sa maskom, mislim, neko posebno nanosenje je u pitanju? Kako su lepe boje rumenila i senki! Logo byphasse me podseca na logo phyto linije. Sta reci za Tijanu, divnoca jedna. Drzim palceve za ispit!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači pišem sigurno onda. Ali ja stojim pri toj izjavi :D Ko priznaje pola mu se prašta ;) Ne sme kosa da bude puna voda kad je nanosiš, a meni je naravno prvi put bila. Ne zna se šta je lepše da li senka ili rumenilo. :) Najbolja je Tijanica. Hvala puno, takodje držim ako imaš i ti još neki ispit. :)

      Избриши
    2. Hahahah, hit si :-) Aaa, ok, da znam, za slucaj da je isprobam, i meni uvek kosa glumi sundjer tik pred nanosenje maske. Ja diplomirala pre neki dan, evo, vucem te za nos(valjda moze i za ispite, trudna nisam) :-)

      Избриши
    3. Cestitam! Bas mi je drago! Svaka cast! Povuci jace ;)

      Избриши
    4. Hvala:-* Vucem iz petnih zila ;-)

      Избриши
  3. Catrice i maske za lice! Volela bih više da pročitam o tome. I slobodno piši i o negativnim utiscima, korisno je pročitati!
    Srećno na ispitu! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Maske će biti uskoro. Pisaću vidim da će značiti nekome pri kupovini. Hvala puno. <3

      Избриши
  4. Catrice :D a serum Balein nikad prežalit' neću

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa, jedva čekam da dodje u naš DM. Ni ja neću, a kasno sam ga otkrila :/

      Избриши
  5. Prekrasni noviteti a Mona se jako potrudila, i meni se sviđaju ovakva naša blogodruženja, trebali bismo to organizirati češće <3

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepi noviteti. OPI lak divno izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Prekrasni noviteti, sad si na slatkim mukama :)) Baš je dobra ideja ovo s razmjenom stvari, sigurna sam da će ti se Byphasse proizvodi svidjeti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma na najslađim. Blago vama na Byphasse proizvodima i Catrice. Odlična je ideja, ako želiš da budeš deo toga slobodno se javi :)

      Избриши
  8. Jako mi se dopaadaju Baleine stvarcice, sve bih isprobala! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kako i ne bi, kad te privlače svojim šarenim pakovanjima? :)

      Избриши
  9. Анониман8/10/15

    U tvom slucaju postar definitivno zvoni vise od dva puta ( izvini ali morala sam da kazem ovo :D :D ). Mene zanimaju Byphasse divote ali dzaba kad ih nemamo ovde :| Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još mora da ide peške 3 sprata zbog nadogradnje :D Tonik je za svaku preporuku i gel isto :)

      Избриши
  10. Ajme, nisam znala za nezgodu s paketom, ali odlično je što je sve dobro prošlo, kao i što ti se sviđaju proizvodi u njemu :D Balea gel za tuširanje s vanilijom i kokosom mi je pravo otkriće i obožavam ga, pogotovo ljeti :D Ni ja nisam pisala new in post oko tri mjeseca i sad se me sjetila da je vrijeme da ga napišem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sitnica :D Ali sve je proslo na kraju kako treba :)
      Ajde ajde pisi da vidimo sta ima novo kod tebe :)

      Избриши
  11. super noviteti :) piši o proizvodima koji su te razočarali :)

    ОдговориИзбриши
  12. Da li mozes da napises nesto o tvojim iskustvima sa proizvodima za suzavanje pora? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam baš neko preterano iskustvo, ali pomogla mi je Freeman žuta maska, glina i tonik :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...