19.10.15.

Gerovital H3 Derma+ umirajuća regenerativna maska

Da li ste čuli za Gerovital proizvode? Moj prvi susret sa njima bio je pre 2 godine, kada sam osvojila hidratatnu kremu o kojoj sam pisala ovde. Jedna od retkih krema koja mi je u potpunosti odgovarala. Nije mi zapušila pore, hidrirala mi je kožu. U maju sam prisustvovala Gerovital prezentaciji H3 Derma+ proizvoda. Tom prilikom dobila sam na testiranje masku i fluid za skidanje šminke.



Šta kaže Gerovital H3 Derma+?
" Umirujuća regenerativna maska. Maska-krema ima visok sadržaj hranljivih materija i emolijenata 
koji obnavljaju hidrolipidni zaštitni film kože. Maska sadrži aktivne principesa anti-iritirajućim i 
olakšavajućim akcijama koje se preporučuju za ublažavanje iritacija epiderma.
Zahthalene je eko-sertifikovani ekstrakt dobijem iz ploda sečuan paprike, smanjuje svrab, iritaciju i 
nelagodnost kod osetljive kože. Klinička ispitivanja i meranja pokazala su efekte lifting efekta i 
dejstvo protiv bora. Ulje avokada, šea buter, kakao buter, pčelinji vosak, duboko hidriraju i 
rekonstruišu kožu. Vitamin A sa svojim svojstvima regeneriše kožu i ima umirujuće dejstvo. "


Mat kutije bele boje. Pakovanje kreme je takodje bele boje i mat sa crvenim poklopcem. Prijatnog je
mirisa i bele strukture. Po čemu se razlikuje Gerovital maska od ostalih? Prvo ovo je jedina maska 
posle koje nisam nanosila kremu. Nanesem je na lice u tankom sloju, sačekam oko 15 min da je koža upije. Do sada mi se nije desilo da moja koža u potpunosti upije svu masku na licu, ostane uvek višak koji ja uklonim ili peškirom ili maramicom. Koža nakon maske-kreme mi je izuzetno mekana i na dodir hidrirana. Koristila sam je jednom nedeljno, uglavnom kada sebi priredim spa veče koje je dobilo novu dimenziju otkada je koristim. Pre se ritual sastojao u pilingovanju, čišćenju lica pa nanošenje maske, zatim sledi ispiranje maske pa nanošenje hidratatne kreme. Sada mi sam taj proces oduzima mnogo manje vremena nego ranije. Što je uvek plus. Ujutru mi je lice delovalo nekako živahnije i sveže. Svidja mi se što je maska odgovarala i mojoj mami koja ima suvu kožu i da je i ona zadovoljna kremom.


Cena: 1450 din;
Zapremina: 50 ml;
Mesto kupovine: Gerovital prodajna mesta;

Da li ste koristili Gerovital proizvode i koje? 

6 коментара:

  1. Imam mleko za ciscenje lica i hidrantnu kremu Gerovital. Mleko mi je super. Kremica ok, lepo hidrira, ali nista posebno, ne svidja mi se miris iste. Nekako mi je jak.

    ОдговориИзбриши
  2. Baš deluje zanimljivo, već sam malo proučavala o ovom brendu ali nisam nikada probala, drago mi je da tebi odgovara, onda znam da je sigurno dobro <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hidratantna krema im je odlična, Aslavital. Maska me je baš iznenadila i uštedela vreme :)

      Избриши
  3. Obožavam maske za lice i koristim ih nekoliko i po potrebi, no hranjive maske koje pružaju hidrataciju su mi najdraže :D Čini mi se kao odličan proizvod :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja i ja, imam svoj kutak u ćošku sa maskama. :D I jeste odličan, sad znam šta ću da ti spakujem za sledeću razmenu ;)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...