11.8.15.

Balea losion za telo u spreju

Verovatno ste primetili dosta noviteta u Dm-u, ali kao jedan od najinteresantnijih ja bih izdvojila losion za telo u spreju. Ukoliko niste ljubitelj klasičnog mazanja losiona ili mleka za telo, ili ste lenji ili  jednostavno želite da učinite deo svakodnevnice zanimljivijim, onda je ovo pravi proizvod za vas.


Šta kaže Balea?
" Balea losion za telo u spreju. Lako nanošenje. Inovativna formula za nanošenje uz pomoć prskanja, omogućava jednostavno nanošenje i lako se razmazuje. Sadrži 10% aloe vere i glicerina koji hidriraju kožu, ne maste je i ne ulepljuju je-praktična nega za svaki dan. "

Bela boca sa rasprašivačem plave boje. Rasprašivač ima mogućnost
otključavanja/zaključavanja. Losion je bele boje, veoma lagane strukture. Ima jako prijatan miris koji asocira na "čisto". Veoma se lako razmazuje i brzo upija. Još jedna meni bitna stvar kod mazalica za telo je da ne ulepljuju, kao što je i slučaj sa ovim proizvodom. Iskrena da budem, mislila sam da ću sprej veoma brzo potrošiti, jer sam  prvi put stavila previše proizvoda. Vremenom sam naučila kako ova stvar radi, kao i sa koje daljine da prskam na telo. Najviše sam sprej koristila za gornji deo tela, a za noge sam ipak nešto morala "jače" da koristim pošto su mi izuzetno suve zbog konstantnog brijanja i ostalog. Ako ste ponosna vlasnica normalne ili masne kože zavolećete sprej. Ali ukoliko imate izuzetno suvu kožu, preporučujem vam da potražite nešto jače, jer hidrataciju koja vam je potrebna ovaj sprej vam neće pružiti.
Sprej je idealna stvar za letnje dane kao i za svakodnevno korišćenje.

Prskala sam ga blizu da biste mogli da vidite kako izgleda losion

Sastav: AQUA, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, GLYCERIN, ISOPROPYL MYRISTATE, CETEARYL GLUCOSIDE, SORBITAN OLIVATE, ZEA MAYS STARCH, SODIUM ACRYLATE / SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, POLYISOBUTENE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, SORBITAN OLEATE, CETEARYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, CITRIC ACID, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL.

Cena: 279 din;
Količina: 150ml;
Mesto kupovine: Dm;

          Šta vi koristite za mazanje tela?
Pozivam vas da mi se pridružite na facebook stranici  


22 коментара:

  1. Zvuči mi zanimljivo, volela bi da probam, praktično je a ako je tebi dobro i meni će da odgovara to znam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zaninljiva mi je ideja losiona u spreju, to nikada nisam probala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo prilike da i probaš. :) Ukoliko počastiš sebe, podeli sa nama utiske :)

      Избриши
  3. Svašta sam imala u životu, ali ne i losion za telo u spreju :) Između ostalog i zato volim kozmetiku - taman čovek pomisli da je sve već izmišljeno i da nema ništa novo da čuje, a ono ispadne da ipak ima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta sve neće smisliti :D
      Nema to je začarani krug u kojem novčanik najviše strada :D

      Избриши
  4. Bas izgelda zanimljivo, nisam znala da to i postoji, moracu da ga potrzim u DM-u :)

    ОдговориИзбриши
  5. E ova recenzija me zanimala :)
    Zvuči zanimljivo, potražit ću ga :)
    Meni su najdraža suha ulja, ali koristim i maslace, mlijeka i losione za tijelo. Jedino losion u spreju nisam nikad koristila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako ti je moja recenzija pomogla u odluci. Ja npr.nikad suva ulja nisam koristila, a imam veliku želju :)

      Избриши
  6. Interesantan oblik nege :). Kako mi je koza tela suva sumnjam da bi mi ovaj proizvod prijao ali bih svakako volela da ga probam, makar za gornji deo tela, kao sto si ga koristila ti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veoma. Pokušaj kao i ja, snašla sam se. :) Šta ću kada sam brijanjem upropastila kožu na nogama :/

      Избриши
  7. Izgleda zanimljivo, možda probam...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo zanimljivo, verujem da će se većina odlučiti na kupovinu samo zbog lakšeg rukovanja kao i zanimljivog nanošenja :)

      Избриши
  8. S obzirom na to da sam užasno lijena za mazanje (a u isto vrijeme znam da moram haha), mislim da ću ovaj proizvod definitivno probati! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Volim losione za tijelo, ali ih ne nanosim često! Ovaj nisam probala, ali Balea ima izvrsne proizvode tako da vjerujem da bi mi i ovaj odgovarao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto verujem i znam da bi ovaj nanosila često baš zbog spreja :) Sa Baleom nema greške

      Избриши
  10. Idealna stvar za nas koji smo ponekad lijeni :) kako nemam zahtjevnu kožu tijela, slabija hidratacija mi ne smeta, ali trenutno imam previše mazalica za tijelo, tako da ću ga vjerovatno preskočiti :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako :) Blago tebi, ja baš imam problema sa nogama zbog konstantnog brijanja :/

      Избриши
  11. Ne mogu vjerovati da mi je ovo promaknulo, a zvuči savršeno za ljeto! :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...