8.2.14.

Kokosovo ulje čudo prirode

U poslednje vreme sve se više ljudi okreće prirodnoj kozmetici. I najviše se spominje kokosovo ulje kao najbolje prirodno ulje. Ovim putem ću vam malo približiti beneficije koje daje kokosovo ulje.


Šta kaže Beyond?
"Ekstra devičansko kokosovo ulje je stabilna, zdrava zasićena masnoća koja nema trans-masnih kiselina, inače odgovornih za nastanak arterioskleroze i bolesti srčanog mišića. Sadrži srednjelančane masne kiseline, kao što je laurinska, koje, prema novijim istraživanjima, ne opterećuju žuč, ne cirkulišu u krvotoku (transportuju se iz creva direktno u jetru), imaju antivirusno i antibakterijsko dejstvo i ne doprinose povišavanju holesterola u krvi. Ovo ulje spada u najzdravija i najsvestranija ulja za ishranu na svetu. Ovo nije rafinisano kokosovo ulje! Nije ni hidrogenizovano, ni deodorisano, niti su mu dodavani bilo kakvi aditivi. Ekstra devičansko kokosovo ulje je 100% organsko, pravljeno isključivo od najsvežijih organski gajenih kokosa, proizvedeno tradicionalnim metodima koje filipinski farmeri primenjuju vekovima."



Kad otvorite teglu osetite jak miris kokosa. Mene podseća na more, plažu i Bounty čokoladice. Prvenstveno sam ovaj proizvod kupila zbog kose. Čula sam da je jedno od malobrojnih ulja koji prodiru u unutrašnjost dlake i čine kosu zdravijom i manje oštećenom. I uistinu je tako. Koristim nepuna 2 meseca ulje i vidim razliku u kvalitetu svoje kose. Nekako je na poged manje oštećena, zdravija, a na dodir mekša.
Koristim ulje 2 puta nedeljno, tako što veče pred pranje kose stavim na kosu, umotam u pundju, stavim plastičnu kapu i prenoćim sa tim na glavi. Ujutru operem kosu. Na hladnim temperaturama ulje je u čvrstom stanju, a na toplim u tečnom. Nemojte to da vas zbuni, da mislite da se ulje pokvarilo ili slično. Jako se spori troši. Još je bitno da koristite nerafinisano kokosovo ulje, jer je samim tim što je nerafinisano znači da nije izgubilo svoja glavna svojstva. 


Neka od dejstva kokosovog ulja su:
1. U ishrani(jača imunitet i ubrzava metabolizam)
2. Sprečava stvaranje bora i staračkih pega
3. Za negu suve kože
4. Pomoć pri lečenju sledećih oboljenja(kožnih bolesti, migrene, dijabetesa, gljivica, bolestima desni, virusnih
    i bakterijskih infekcija..)
5. Masaža(čini kožu mekšom i elastičnom)
6. Održava normalan nivo holesterola u krvi 
7. Neguje usne
8. Leči akne
9. Pomaže u rastu kose
10. Sprečava perut i opadanje kose
11. Leči opekotine od sunca

Možeš sama napraviti sledeće stvari koristeći kokosovo ulje:
1. Tretman kokosovim uljem;
2. Ulje za rast trepavica i obrva;
3. Piling za telo;

Pakovanje: 310 g;
Cena: 695 din;
Mesto kupovine: Zdrava hrana;
* U Merkatoru je jeftinije.


Na koji način vi koristite kokosovo ulje?

*Ukoliko želite možete da lajkujete moju fb stranicu





41 коментар:

  1. Evo da iznesem svoja iskustva:-) Koristim ga na kosi(celonocna maska bas kao i ti),telu posle tusiranja i kao nocnu kremu za lice.Citala sam da je komedogeno,medjutim ja zaista nisam primetila,a koristim ga vec nekih godinu dana. Samo da dodam,posto imam suvu kozu lica,kad ga koristim danju,posle ulja(kad se upije)namazem i kremu.Povremeno cak na njemu iskokam i kokice:-) Za mene je savrseno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična ideja za kokice, nikada se ne bih toga setila :) Nisam znala da je komedogeno, hvala na informaciji. I za mene jedno od boljih ulja, možda čak i najbolje :)

      Избриши
  2. Ja ga koristim za salatu, przenje palacinki, u sejkovima... mazem ga na telo, pre svega noge, koristim ga umesto balzama tako sto ga pomesam sa samponom i time operem kosu, a i kao celonocnu masku za kosu, ponekad i za skidanje ostataka sminke sa ociju kad druga sredstva zakazu, malo stavim i na usne (odmah upije), a cula sam i da je tobro za mazanje trepavica. Jedino ga nikako ne koristim za mazanje lica, jer sam ga mazala nekih 10 dana i za to vreme mi se problem dehidratacije popravio, ali su mi akne buknule samo tako.
    Inace na Zelenjaku je 595 din.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao što ti nije prijao licu. Ja ga za sada koristim samo za negu kose, ali počeću da ga primenjujem i u ishrani. Hvala ti što si podelila sa nama gde možemo da kupimo isti proizvod po nižoj ceni. Znaću za ubuduće. :-)

      Избриши
    2. Анониман5/7/14

      ja sam kupila pre nekih desetak dana u Bioshopu "Zelena dolina" (valjda se tako zove) na Zelenom vencu, koštalo je 584 dinara. (teglica sa plavom etiketom, nerafinisano, od 330g)

      Избриши
  3. Jaoooo bas cu kokice na njemu da pravim! Posebno ako hocu slatke! Ja obozavam ovo ulje. Za kosu i okoloocnu regiju mackam i koza bude premekana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za kosu je najbolji. A što se tiče kokice i ja ću isto da napravim, super je ideja :)

      Избриши
  4. Pošteno, ja nikako da probam ovo kokosovo ulje, u velikoj tegli. Za ovo svi kažu da je odlično, a mene mami SuperNovina ideja kokice mljas. Probala sam kokosovo ulje baš za kosu, ali nisam bila oduševljena:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi nemoguće ga je potrošiti. Baš mi je žao što nisi oduševljena, meni je dosta pomogao što se tiče kose. A kokice njam njam :))

      Избриши
  5. Sebi sve obećavam da ću ga kupiti i nikako. Čitala sam toliko divnih recenzija, ovo je još jedna. Nema mi druge nego da se zaputim u najbližu zdravu hranu i kupim ga :) Lidija

    ОдговориИзбриши
  6. Imam kokosovo ulje, doduše ne ovo, ali ga zaboravljam koristiti na kosi :/ Morat ću uskoro nahraniti malo kosu njime. Uglavnom, probala sam i kuhati na njemu, ali bila sam strašno razočarana jer smrdiiii, jao. Cijela kuća mi je užasno smrdjela po tom i od onda to više nikad nisam ponovila xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam probala da ispržim palačinke na kokosovom ulju i uspela sam. Doduše nisu mi se svidele palaćinke al nema veze :D
      Meni je spasilo kosu :)

      Избриши
  7. Kupila sam ga pre mesec dana a koristim na kosi (kao i ti) i za negu noktiju i zanoktica (kad skinem lak). Skoro sam gledala video na YT gde devojk kaze da ga koristi za brijanje nogu (umesto gela za brijanje). Ne znam,nisam probala (jer ih depiliram) ali zvuci interesantno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je zanimljivo to sto si ti napisala. Prvi put cujem za to. :D Hvala sto si sa nama podelila interesantu informaciju :)

      Избриши
  8. Dopada mi je,i mislim da je isplativo s obzirom na sve njegove svrhe,moraću da probam,pogotovo jer sam zaljubljenik u kokos :)

    ОдговориИзбриши
  9. Devojke, kada ga nanosite na kosu, jel stavljate samo na teme ili i na ostatak? Jel pozitivno utice i na krajeve? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja stavljam na celu kosu, malo više na krajeve jer su mi oštećeni :)

      Избриши
    2. Znaci to je proizvod za mene. :-)

      Избриши
  10. Koristim ga za kosu i odlično je :)

    ОдговориИзбриши
  11. koristim dugo za nokte kosu kožu odlično je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si i ti spoznala blagodeti ovog čuda. Kako ga koristiš za nokte ako nije tajna? :)

      Избриши
  12. Ne znam da Li je neka od vas već to napisala, ali drage moje, ja bolju stvar za skidanje šminke nisam probala! Sve što se mlglo isprobati-isprobala sam, ali sa ovim sam oduševljena! Ovu teglicu sam potrošila, koristila sam za sve što ste već navele..odlično je! Sada sam odlučila, pošto sam jeeedva potrošila od 330gr, uzela sam manju i rafinisano je ulje. Obzirom da sam se oduševila zbog skidanja šminke, verujte da je rafinisano još bolje, bolje uklanja..probajte, nećete se pokajati. Malo je manja teglica od ove i košta 270din, što je ok :-) pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala nikad kokosovo ulje kao sredstvo za skidanje sminke, ali sam citala da dosta devojaka koristi. Moracu i ja da pokusam :)

      Избриши
    2. Анониман24/3/16

      Svaki dan za dorucak tostitan hleb i ulje od kokosa umesto puterea ! Najbolje !!!

      Избриши
  13. Kako se koristi kokosovo ulje za lice?
    Kao nocna krema ili moze i preko dana.
    Upravo sam kupila jer sam citala da usporava starenje koze. Imam 38 mada mi daju 25-28 god. Imam i dvoje dece,mladoliko izgledam jer sam vitka,hranim se zdravo inace ja i moja cerka (18god) nosimo istu velicinu S i XS. Svakako zelim da sacuvam mladolikost jer se tako i osecam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Имам 48 година и молим вас да ми кажете како да употребим кокосово уље за негу лица.Унапред захваљујем.

      Избриши
    2. Kao što je žena iznad mene napisala možete koristi kao noćnu i dnevnu kremu. Takodje možete koristiti kao kremu za okoloočnu negu :)

      Избриши
    3. Анониман29/1/17

      1 кашичица соде бикарбоне, и 2 кашике кокосовог уља. Сјединити пасту, намазати на лице и држати 5 минута, а затим испрати млаком водом. Јаааако добра маска, и за акне и против старења коже.

      Избриши
    4. Анониман29/1/17

      А за косу, чула сам од пријатељице која живи у Индији, а знате да свака индијка има прееееелепу косу, прво мало подгрејати кокосово уље и онда га добро утрљати, па оставити да преноћи. И ја тако користим, коса се сија, јака је, а свакакве боје испробавам на њој, чудим се да је и имам уопште. Пробајте, нећете се покајати.

      Избриши
  14. Анониман20/7/16

    Želela bih da svoje iskustvo podelim sa vama a tiče se kokosovog ulja i psorijaze. Naime, psorijazu sam dobila u menopauzi, pojavila se na tabanima i petama, prvo na jednoj a onda i na drugoj. I postoji na tim mestima već pet godina. Izgleda odvratno i već sam se pomirila sa tim da moram da se oprostim od letnje obuće sa otvorenom petom i tankih čarapa. Moram da priznam da nisam previše pokušavala da obilazim dermatologe koji su mi preporučivali invazivne metode ili kreme sa kortikosteroidima koje nisam želela da koristim zbog ranijih loših iskustava. Probala sam i još neka prirodna sredstva da koristim ali nije bilo nikakvih promena. A onda sam negde pročitala da je kokosovo ulje dobro i za psorijazu. Pre mesec i po dana počela sam da mažem pete i okolni deo koji su bili tamno crvene boje prekriveni ljuspicama. Već posle nedelju dana promene su bile vidljive. Ljuspice su nestale a crvenilo se smanjilo. Iz dana u dan izgleda sve bolje. Ne znam kakav će biti krajnji rezultat, ne znam ni koliko ću još mazati niti koliko bih još smela da mažem i da li će mi pomoći ili ne da se u potpunosti oslobodim ove bolesti, ali ono što je očigledno je da pomaže a nadam se da će i ovo moje iskustvo možda još nekom pomoći.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam psorijazu istog opisa koju resavam uspesno medic kremama i ne odricem se letnje obuce. Probacu i kokosovo. Hvala puno :-)

      Избриши
    2. Ivana19/2/18

      Tek sada citam sve ovo...imam problema sa psorijazom i ne znam cime bih još mogla da probam pa ako možete da mi kažete koje su to medic kreme koje koristite?

      Избриши
  15. Za psorjazu koristim melem i tonik za čišćenje kože pravljene u manastiru Ravanica zadovoljan sam rezultatom

    ОдговориИзбриши
  16. Kokosovo ulje koristim u sve moguce svrhe. Ko zeli prirodan stik bez aluminijuma,alkohola i parabena neka pomesa 20g medicinske sode bikarbone,15g skroba (gustina) i 35g kokosovog devicanskog ulja,rezultati su zapanjujuci. Glatku smesu izlijte u neki kalup ili praznu ambalazu nekog starog stika i koristite svakodnevno. Drzite na hladnom mestu.Garantovano 100% zdravo bez neprijatnih mirisa.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман5/7/17

    Zdravo devojke. Ja kotistim ulje kokosa za negu lica i super je. Zanima me da li neka od vas probala u skidanju kilograma. Posto sam cula da je i za to. Moja komsika muci muku s kilogramima pa je zanimaju iskustva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман6/1/19

      Sto se tice kilograma treba znati sta koja namirnica radi nasem telu i UVEK citati deklaraciju. Upravo zbog tih caka su ljudi gojazni,a sa tim dolaze i neki drugi zdravstveni problemi. Toliko pogresnih informacija cujemo iz reklama,d ami je zlo. E,sad za ovo ulje- vredi probati.

      Избриши
  18. Meni je ulje Ekstr mažem sve sa njim dali mogu da stavim 1 kŠičicu u jutarnju kaficu

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...