2.2.14.

Macadamia NoTangle četka

Da, to je ta čuvena četka o kojoj svi pričaju. Ja sam svoju četku kupila neplanirano, otišla sam da kupim Macadamia ulje, videla sam da je četka u setu sa uljem i maskom i da košta 990 din. Pomislih, ulje košta 340 din(10 ml), maska 320 din(30 ml)  znači četka bi me izašla oko 330 din. Ako mi se ne dopadne četka neće biti ništa strašno, barem sam naletela na ovaj divan set i nisam je kupila po punoj ceni. Iskreno nisam očekivala ništa od nje, četka ko četka a još je pritom od plastike, biće dobra jedino za nošenje u torbi zbog njene izuzetno male težine. Ali prevarila sam se. Nemate pojma koliko! Sada nakon 3 meseca korišćenja ne mogu da zamislim da češljam svoju kosu bilo kojom drugom četkom.



Tajna Macadamia NoTangle četke je u kombinaciji kraćih i dužih plastično-gumenim savitljivim iglicama.

Moja kosa je ravna, gusta, pri vrhovima talasasta i zamršena. Svaki put, kad bih se češljala, morala bih jednom rukom pridržavati jedan kraj kose dok bih se drugom rukom češljala. To sam radila da bi manje bilo čupanja i boli. Sada je to prošlost. Potrebno je samo 2,3 puta da prodjem Macadamia četkom kroz kosu jako lepo razčešlja, bez  čupanja. I primetila sam da nakon ove četka kosa mi dobije na volumenu, ne bude onako spuštena kao da je masna(nadam se sa znate na šta mislim). 
Odlična je za raspoređivanje proizvoda kosu(balzama, pakovanja, masaka..). Još jedna velika prednost ove četke je što može da se koristi i na suvoj i na mokroj kosi. Znate i same da je jako loše kad češljate mokru kosu, zato što je ona tada najosetljivija, ali  ukoliko ne bih očešljala svoju mokru kosu ona bi bila kao da me je struja udarila(uopšte ne bi imala nikakav izgled).
Dobra je i za masažu temena radi podsticanja cirkulacije krvi. Mnogo prija i jako je lep osećaj. Navukla sam pa skoro sve drugarice na nju čak i svog tatu( da ovo je smešno jako priznajem). Od čestog korišćenja slova su mi se izlizala. Verujte mi, jednom kad probate Macadamia četku nikada više nećete moći da zamislite da koristite nijednu drugu četku. Jednostavno neće biti isti osećaj.
Jedino što mi smeta kod Macadamia NoTangle četke je to što nema neku kutiju u koju bih je stavila, jer se plašim da mi se iglice ne saviju i takodje mislim da bi četka bila bolja bez ove drške, zauzimala bi manje mesta u torbi. 


Mesto kupovine: Kiwi Sun;
Cena: 990 din(set);

Kakva su vaša iskustva sa Macadamia NoTangle četkom?
Ukoliko je nemate, da li planirate da je kupite? 

Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu


25 коментара:

  1. E bas planiram da je kupim u poslednje vreme. Moram je kupiti!!

    ОдговориИзбриши
  2. Imam je i mojoj kosi je promenila život :D Ne znam kako sam funkcionisala bez nje...

    ОдговориИзбриши
  3. A gde kupujes Macadamia proizvode?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kiwi sun(Bulevar despota Stefana 23)
      Ultra sun(Gandijeva 99v)
      Beo Cosmetics(Klare Cetkin 14)
      Ušće(ovde je sve skuplje)
      :)

      Избриши
  4. Priznajem. Primila si me skroz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko sam samo ljudi navukla na ovu četku, ali veruj mi sa razlogom. Nadam se da ćeš biti zadovoljna poput mene :)

      Избриши
  5. Sa njim i mokru kosu lakše češljam...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična je za mokru kosu :) Pre mi nije bilo svejedno kada sam morala mokru kosu da češlja, sada se ne brinem :)

      Избриши
  6. e cekam sajam,i kupujem!! :D ubedi me!!

    ОдговориИзбриши
  7. Da,svi o njoj pricaju/pisu...toliko da i ja zelim da je nabavim...mada bas izgleda smesno pa i dalje mi nije jasno kako/zasto je toliko dobra...
    moj spisak za sajam je vec predug :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj spisak za sajam se širi iz dana u dan. Ni ja nisam bila oduševljena na prvi pogled, ali zato posle itekako jesam :D Dobra je zbog kombinacija kratkih i dugih iglica :)

      Избриши
  8. Анониман18/4/14

    Koja je razlika u ceni u ovim radnjama? Ja sam je kupila na Juznom bulevaru u Alessandru i platila oko 800:-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno ne znam, ja sam kupila set u kojem se nalaze četka, pakovanje za kosu i ulje za 990 din :) Znam samo da je sve skuplje u Ušću u odnosu na ostala prodajna mesta.

      Избриши
  9. Isto kao i ti ne koristim nijednu drugu otkad sam ju probala :) Niti ne želim koristiti ijednu drugu jer stvarno nema potrebe kad je Macadamia najbolja :D

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман18/7/14

    Da li se set jos uvijek moze nabaviti po ovoj cijeni u pomenutoj radnji? :-)

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман3/10/14

    Gde ima u uscu?

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман3/1/15

    Zna li ko dje ima u CG da se kupi ova cetka?

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...