20.2.14.

Jeftini proizvodi vredni vaše pažnje#3

Pa da nastavimo sa jeftinim proizvodima. Vidim da dosta vas to zanima, jer su to najčitaniji postovi na mom blogu.

1. Ebelin štapići( 80 kom 89 din)
Štapići koji su odlični za korigovanje greškica nastalih prilikom šminkanja i lakiranja noktiju. Sastoje se iz dva dela, pljosnatog i špicastog. Dostupni su u roze i u beloj boji. Možete ih kupiti u Dm-u.



2. Kapa za tuširanje(20 din)
Uz pomoć kape, pri tusiranju, toplota i vodena para neće dopreti do vaše kose i pokvariti vam frizuru. Ja je najviše koristim kada stavim pakovanje na kosu, ili ulja. Možete kupiti u prodavnicama opreme frizerskih salona.

3. Sebamed zeleni sapun(284 din)
Odlično sredstvo za čišćenje za normalnu i mešovitu. Ne sadrži sapun(ne isušuje kožu). Možete kupiti u apotekama, preporučujem SRBOTRADE apoteku.


4. Prirodna glina(200 gr 360 din)
Glina u prahu koja služi za pravljenje masaka za lice. Pomaže u lečenju akni, bubuljica i mitisera. Možete je kupiti u apotekama i prodavnicama zdrave hrane.

5. Pantelon krem gel(50 ml 180 din)
Univerzalan proizvod koji se koristi kod ožiljaka, za mešovitu i masnu kožu(hrani), za negu i zaštitu kože, pomaže kod zarastanja rana i opekotina, regeneriše suve i ispucale usne... 

Da li koristite neke od pom enutih proizvoda?
Postoji li neki proizvod koji je jeftin a pritom deluje?

*Ne zaboravite na GIVEAWAY
*Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu 

10 коментара:

  1. Ranije sam cesce koristila glinu, i vidi se dejstvo jer sva necistoca iz koze posle dan dva izbije, kao neka reakcija, mogla bih je ponovo koristiti. Ova kapa je super kada se zagreva pakovanje :)) A Sebamed moram definitivno da probam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sebamed je odličan, preporučujem ti da kupiš u apoteci Srbotrade, tamo je najjeftiniji, u Lilly-ju je oko 200 din skuplji :) A maska je odlična, pogotovo za mitisere :)

      Избриши
  2. Štapiće i glinu moram da kupim, hvala što si me podsjetila :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, glina je najbolja maska za lice :) A ovi štapići su meni bili odlični kada bih umazala kapak maskarom :D

      Избриши
  3. Анониман20/2/14

    Devojke, kako se pravi maska od gline??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sipaš 2,3 kašičice gline u prahu. Pomešaš sa malo vode. Kada dobiješ homogenu masu staviš na lice držiš 15 min i posle skineš vodom. Preporučuje se da se ova maska koristi 1-2 nedeljno i obavezno posle maske namaži kremu :)

      Избриши
    2. Анониман21/2/14

      Hvala puno!! Jedva cekam da probam, pozdrav!!
      Kris

      Избриши
  4. Анониман21/2/14

    Mogla bih da obratim paznju na taj sebamed sapun :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko imaš mešovitu kožu ovo bi bilo idealno rešenje za tebe :) Ne isušuje kožu uopšte kao ostala stedstva za umivanje :)

      Избриши
  5. Koristim Pantenol kremu i zaista sam oduševljena bila rezultatima. Imam mešovitu kožu. Jedno vreme sam, uz savet dermatologa, koristila sredstvo koje je ustvari za jako problematičnu kožu sa aknama. Ne znajući da će to mojoj koži da šteti i verujući dermatologu, moje lice je postalo jako suvo na obrazima, toliko da je počelo da se peruta. Da nije bilo pantenol kreme, ne znam zaista na šta bi mi lice posle nekog vremena ličilo. Sada sam čula za sapun sa kozjim mlekom da je jako dobar za mešovitu kožu i uskoro planiram da isprobam :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...