14.2.14.

10,000 pregleda i prvi giveaway

Oduvek sam želela da osnujem blog, da podelim svoje iskutvo sa drugim ljudima. Kada sam počela da vodim blog nisam ni slutila da ću imati toliko poseta za kratko vreme. Sada kada ima preko 10. 000 pregleda srećna sam i želim da vam zahvalim što ste omogućili i pomogli da moj blog postane ono što jeste. Želim da i dalje nastavimo saradnju, a ja ću i dalje biti tu da podelim sa vama svoja iskustva, bilo to dobra ili loša, i pomoći vam u onome što se razumem.





Ovom prilikom želim da vam poklonim Pupa set Snow.
Paleta sadrži: ~puder za lica
                     ~kompakt sjenke za oči
                     ~maskara za oči
                     ~olovka za oči
                     ~sjaj za usne










Sve što je potrebno da uradite:
~ Lajkujete moju facebook stranicu Lolin svet
~ Podelite link o mom darivanju na vašim profilima ili stranicama kako bi ostali mogli da učestvuju(opcija Public) 
~ Zapratite me putem GFC-a
~Zapratite me putem Blogovina-a(opcionalno)
~Napišite mi  šta vam se svidja a šta ne na blogu, jer mi je jako bitno vaše misljenje u daljem napredovanju.

U komentaru pored linka objave napišite svoje ime prezime, email adresu i ime pod kojim me pratite putem fb,gfc i blogovina i vaše mišljenje o mom blogu. :)
Evo kako bi to trebalo da izgleda:
Fb:Petar Petrovic
Fb link: www.facebook.com/lolinsvexxxxxxx
Gfc:Petar Petrovic
Blogovin: Petar
Komentar:.....

Giveaway se završava 14. 03. 2014. Mogu da učestvuju svi sa područja Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i Srbije. 
Srećno svima! :)
Putem randoma ću izabrati jednu srećnu dobitnicu.

*Napomena: Pri otvaranju poklona slučajno sam prstom zakačila korektor, skrećem vam pažnju da znate da nije korišćen ili silčno. Proizvod sam isključivo platila ja.



65 коментара:

  1. Draga, pre svega želim da ti čestitam na pregledima. Znam koliko si srećna, jer se odmah setim sebe kako sam skakala po sobi kada sam videla da mi je blog prešao 10 000 pregleda. Želim ti u budućnosti mnooogooo više pregleda - i da, ne bih ja tu ništa menjala. :) ♥

    Pratim svuda pod mojim imenom, a podelila sam na stranici mog bloga https://www.facebook.com/beautyworldbykatarinas/posts/586819154727077?stream_ref=10

    katarina.stamenic.katty@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Svuda sam pod imenom Tijana Blanarik
    tijanablanarik81@gmail.com
    https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Flolinsvet.blogspot.com%2F2014%2F02%2F10000-pregleda-i-prvi-giveaway.html%3Fspref%3Dfb&t=10%2C000+pregleda+i+prvi+giveaway
    Najviše volim da čitam o nezi kose kao i o recenzijama proizvoda:)

    ОдговориИзбриши
  3. FB- Marie Ilic
    https://www.facebook.com/marie.ilic.9/posts/381994158604388?stream_ref=10
    GFC- marie ilic
    Bloglovin - marie ilic
    masacz48@gmail.com
    Marija Ilic
    Dobar je post o uljima za kosu, naravno i ostali su ok.

    ОдговориИзбриши
  4. Jelena Skoro14/2/14

    GFC i Bloglovin Jelena Skoro
    FB: Jovanka Calija-Skoro
    https://www.facebook.com/jovanka.calijaskoro
    mail:jelena2810@hotmail.com
    svidja mi se da citam postove o nezi lica:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi u skorije vreme da počnem da pišem na temu nege lica :)

      4.

      Избриши
  5. Oh, paleta je savršena :)
    Pratimo te kao Lidija i Tanja sa bloga Good morning, gorgeous!
    Fb: Good morning, gorgeous!
    Gfc: LidijaTanja
    goodmorninggorgeos@gmail.com
    Čestitamo na prvoj okrugloj brojki, samo tako nastavi i biće ih još puno :) Moj ti je savet da kreiraš blog po tvom izboru i da pišeš ono što sama smatraš da treba, a čitaoci tj. čitateljke će same naći put do tebe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim željama :) Odličan savet ste mi dale :)

      5.

      Избриши
  6. *Facebook:Nataša Pivnički
    Bloglovin i GFC:Nataša Pivnički
    e-mail:natasapivnicki81@yahoo.comhttps://www.facebook.com/lolinsvetblog/photos/a.244027192442029.1073741827.222303531281062/255734241271324/?type=1&relevant_count=1 Dopadaju mi se postovi o nezi usana,jeftinijoj kozmetici i kokosovom ulju.

    ОдговориИзбриши
  7. facebook:Bokolina Micunovic
    gfc:bokolina m.
    email:bokolinababy@yahoo.com
    https://www.facebook.com/lolinsvetblog/photos/a.244027192442029.1073741827.222303531281062/255734241271324/?type=1&theater
    svi postovi su dobri jer lepo i objektivno prenosis svoje utiske :)))
    cestitam i samo tako nastvi :)

    ОдговориИзбриши
  8. FB Ana Stancev, podela> https://www.facebook.com/Stanchi
    Gfc: Ana Stančev
    email> stancia@sezampro.rs
    Sviđaju mi se postovi sa savetima, npr koja jeftina kozmetika je dobra, i štoo su nekako baš opisani lepo detaljno proizvodi. Jedina zamerka je što si možda nekako raštrkana, imaš neke postove i nevezane za kozmetiku. Savetujem da izabereš jedan pravac, npor samo kozmetika, a posle ovo ostalo da ubacuješ, samo ponekad. Ili se možeš možda fokusirati samo na proizvode za kosu (lupam).
    Samo napred! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na komentaru, upravu si jesam raštrkana, ali jednostavno ne želim da bude monoton blog:) Ali puno ti hvala na savetu, videću da ga ubuduće i primenim :)

      8.

      Избриши
  9. fb,gfc,bloglovin svuda je:Anita Stosic
    https://www.facebook.com/anita.stosic
    job.anitastosic@gmail.com
    Sve mi se svidja na blogu,nemoj nista da menjas!

    ОдговориИзбриши
  10. fb,bloglovin Jasmina Stankovic DeCuir
    gfc Jas S
    www.facebook.com/jasmina.stankovicdecuir/posts/3851109371814?stream_ref=10
    jasminastankovic.bg@gmail.com
    super je post o kokosovom ulju-volim sve na temu kako koristiti ne standardne preparate u nezi kose,koze i sl.(mozda jos neki slican postic o tome)... e,da i o La Roche P. (imam :) )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na savetu, trebalo bi u skorije vreme da pišem o Lrp proizvodima :)

      10.

      Избриши
  11. Prvo da ti cestitam na 10. 000,pregleda i da ti kazem da ces imati mnogo vise. :D Pratim te putem fb,gfc,i blogvina i fb kao Suzana Sakovic.
    e mail: ledenod@gmail.com
    Najvise mi se na tvom blogu svidjaju postovi jeftiniji proizvodi vredni paznje,jer sam saznala nekoliko proizvoda koji su bas jeftini a dobro rade svoj posao,volim i postove kao sto su new in ili potroseni proizvodi,jer tu saznajem da li je nekome odgovarao proizvod ili ne. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na čestitkama :)
      Drago mi je ako sam ti pomogla u odabiru nekog jeftinog proizvoda :)

      11.

      Избриши
  12. Omiljeni su mi postovi jeftini proizvodi vredni paznje, uvek ih čitam češće od jednog puta. Konkretno tvoj omiljeni post mi je o labelima i eosima (ljubomorna sam što ih imaš čak 2). Ono što bih volela je da budeš redovnija :)
    GFC ne koristim, a svuda te pratim pod Le prettiness imenom, a stranicu sam lajkovala i sa svoje FB stranice i sa profila - Milica R Todorović :)
    Čestitam ti na broju pregleda, da sledeće godine u ovo vreme bude bar 100 000! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru, jeste u poslednje vreme i nisam nešto baš redovnija, potrudiću se da budem :) Hvala na savetima znače mi dosta :)

      12.

      Избриши
  13. FB: Andrijana Jankovic
    GFC: Andrijana Jankovic
    Bloglovin: Andrijana
    FB link: https://www.facebook.com/andrijana.m.jankovic/posts/594381173970047?stream_ref=10
    Cestitam na 10 000 pregleda! Najvise volim da citam o jeftinim proizvodima vrednim nase paznje, recenzijama, novitetima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i što čitaš moj blog :)
      Što se tiče jeftinih proizvoda potruduću se da ih ubuduće ima što više :)

      13.

      Избриши
  14. Ono što mi se sviđa, a što sam već rekla još ranije, je to što imamo skoro identičan tip kose i kože, pa šta god da sam videla kod tebe, odgovaralo mi je. :)
    Pratim svuda kao Dressing case, mail je dressingcaseblog@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na komentaru :) Kod mene je potpuno ista situacija, dosta istih proizvoda koristimo :)

      14.

      Избриши
  15. cestitamo
    svuda sam pod imenom Biljana Grujic
    svestrana si sto mi se dopada
    posebno to sto pises o prirodnoj kozmetici

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i što čitaš moj blog :) Drago mi je što ti se dopada što sam svestrana :)

      15.

      Избриши
  16. Fb: Jovana Veljkov
    Fb link: https://www.facebook.com/jovanaveljkov/posts/452428738218749?stream_ref=10
    Gfc: Jovana Veljkov
    Blogovin: Jovana Veljkov
    Nemoj da mi zameris sto necu komentarisati blog, jer sam upravo saznala za blog! Radujem se svim buducim postovima, a u slobodno vreme cu prelistati stare! Cestitke na postignutim pregledima sa zeljom da jos vise napredujes :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na čestitkama :) Dobrodošla na moj blog, radujem se svakom novom citaocu :)

      16.

      Избриши
  17. Анониман15/2/14

    Na blogu me najviše zanimaju recenzije proizvoda i uživam u divnim slikama koje stavljaš,stvarno su jako kvalitetne !
    Objavu sam podelila na svom fb profilu : https://www.facebook.com/jana.alioski
    Jana Alioski, blogovin: alisauzemljicuda@gmail.com isto kao i gfc,ali sa njim imam problema u poslednje vreme :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i što čitaš moj blog :)
      Što se tiče slika, nisu baš najbolje ali trudim se da izvučem maksimum iz svog fotoaparata :)

      17.

      Избриши
  18. Fb:Verica Cvetkovic
    Fb link: https://www.facebook.com/verica.cvetkovic.58
    blogovina: Verica Cvetkovic
    email: vera.c@hotmail.rs
    Najvise mi se svidjaju divne slike:) Mislim da bi trebala reklamirati blog da bi postao popularniji:)

    ОдговориИзбриши
  19. Fb: Jelena Djurdjevic
    Fb link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1405197783069145&id=100007368101767&stream_ref=10
    Gfc: Jelena Djurdjevic
    Blogovin: Јелена Ђурђевић
    Komentar: Najvise volim recenzije proizvoda, super si, samo tako nastavi! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na kometaru i što me čitaš :) Biće recenzija ubuduće što više :)

      19.

      Избриши
  20. FB Marija Krešić Bandić
    https://www.facebook.com/marija.k.bandic/posts/10152041308070000?stream_ref=10
    GFC Marya
    Bloglovin Marija
    marija.bandic1@gmail.com

    Super ti je blog i meni se osobno sviđa što ima pomaka sa ''glavne teme'' jer to je ono što daje tvoj potpis. Osobno volim pročitati neke savijete i preporuke kao što je bilo sa jeftinim proizvodima vrijednim pažnje, jer sam nakon njega ''obratila pažnju'' i bila baš zadovoljna i sretna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i što me čitaš :) Biće ubuduće dosta dosta jeftinih preporuka :)

      20.

      Избриши
  21. Анониман18/2/14

    Fb: Katarina Kaya Lazarevic
    Fb link: http://www.facebook.com/kaciperka/posts/10202343278297600?stream_ref=10
    Gfc: Katarina
    Bloglovin: kaciperka
    Mail: kaciperka@yahoo.com


    Svidja mi se odabir proizvoda i tvoje recenzije istih, za koje smatram da bas profesionalno odradjujes. Mooram da dodam da je moj decko po prvi put lajkovao jedan kozmeticki blog zbog recenzije o kokosovom ulju. On kaze da je odlicno videti blog koji promovise i prirodne preparate. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i što čitaš moj blog :) Moram da priznam osećam se počastvovano zbog tvog komentara :)

      21.

      Избриши
    2. Анониман20/2/14

      Drago mi je. :)

      Избриши
  22. Анониман20/2/14

    Fb: Jelena Lena
    fb link: https://www.facebook.com/jelenalena.w
    gfc: Jelena Videnovic
    jelena.videnovic@yahoo.com

    Evo jednog predloga,meni se jako dopala DIY rubrika i volela bih da ima više tekstova na tu temu.Inače,sve pohvale za blog i puno sreće u daljem radu! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na komentaru i što čitaš moj blog :)
      I ja volim da čitam kod ostalih sve na temu DIY, tako da ću se potruditi da ih ubuduće ima što više :)

      22.

      Избриши
    2. Анониман20/2/14

      Hvala na odgovoru. :)

      Избриши
  23. fb Isidora Bokun
    gfc pegz i bloglovin pegz b
    https://www.facebook.com/isidora.bokun
    Meni se dopadaju postovi jeftino a dobro,uvek objavis nesto zanimljivo a vredno paznje :) Samo tako nastavi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i što čitaš moj blog :) Takodje puno hvala na savetu :)

      23.

      Избриши
  24. FB: Nikolic Marija
    link: https://www.facebook.com/marija.nikolic.52
    GFC: Marija Nikolic
    bloglovin: marija.nikolic1987@gmail.com
    email:marija.nikolic1987@gmail.com
    Generalno najvise volim recenzije,jer se cesto njima vodim u kupovinama. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru :) i mene često recenzije na blogovima pomognu pri kupovini :)

      24

      Избриши
  25. Fb: Nena Stevanovic
    Fb link: https://www.facebook.com/lolinsvetblog/photos/a.244027192442029.1073741827.222303531281062/255734241271324/?type=1&theater
    Gfc: Nena
    email: nexa4brigada@gmail.com
    Komentar: postovi su super, ali definitivno najbolji su ovi u vezi sa jeftinim proizvodima :) cestitke na 10000 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru, na čestitkama i hvala ti što čitaš moj blog :)

      26.

      Избриши
  26. Hvala puno na čestitkama i lepim željama :) Biće ubuduće takvih postova što više

    25.

    ОдговориИзбриши
  27. Fb:Marija Stojisavljevic Марија Стојисављевић
    Fb link: https://www.facebook.com/mstojisavljevic/posts/10153970407975495?stream_ref=1
    Gfc:Marija Stojisavljevic
    Blogovin: Marija Stojisavljevic

    Od skora te pratim, i svidja mi se to sto recencizaras proizvode koji su svima dostupni!
    Samo tako nastavi,zelim sve najlepse!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobrodošla :)
      Hvala puno na savetu i to što pratiš moj blog.

      27.

      Избриши
  28. Анониман24/2/14

    fb: Tajana-Antonija Bošnjak
    fb link: https://www.facebook.com/antonijataja - ovo je link profila, ne znam kako drugačije da stavim
    gfc: Tajana Bošnjak
    Bloglovin: Tajana-Antonija Bošnjak
    email: tajana_antonija@hotmail.com

    Jako lijepo darivanje, paleta je divna. :) Na tvom blogu najviše volim čitati recenzije kvalitetnih a jeftinijih proizvoda jer to je ono što svi tražimo! Samo nastavi tako, veoma mi se sviđa tvoj blog. :) I iako baš ne komentiram često, nervira me kad na nekom blogu postavim pitanje ili zamolim recenziju ili savjet, a ne dobijem odgovor. :/ Sad ne znam je li to do toga što neki ne vide komentar ili je nekome mrsko odgovoriti. Ali mislim da je to feedback od čitatelja i znak da je blog dobar. Ali to me zbija odgura od nekog bloga i više nemam mišljenje kao prije. Pozdrav :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na pohvalama i savetu, veoma mi znače :) Upravu si za komentare, to je feedback od čitatelja i verovatno neko u nedostatku vremena ne odgovori ili pak postoji drugi razlog:) Pozdrav!

      28.

      Избриши
  29. Fb. Coka Radojicic(https://www.facebook.com/coka.radojicic)
    Gfc. Coka Radojicic
    Blogovin. Coka Radojicic

    https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Flolinsvet.blogspot.com%2F2014%2F02%2F10000-pregleda-i-prvi-giveaway.html%3Fspref%3Dfb&t=Lolin+svet%3A+10%2C000+pregleda+i+

    stamena007@gmail.com

    Zaista mi se svidja tvoj blogic,posto imam slicnu kozu,volim da citam kako se borisa sa napastina od akni,o jeftinim proizvodima(koje svi volimo),i OBOZAVAM da citam o tecnim puderima,toniranim kremicama!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Coko na komentaru, znači mi svaka podrška, kritika ili savet :)

      29.

      Избриши
  30. Fb: Natalija Djukic
    gfc: Natalija
    www.facebook.com\natalija.djukic34
    natalijadjukic1@gmail.com

    Cestitam na broju pregleda, od skora te pratim, mnogo mi se svidjaju sto pises o proizvodima koji su relativno svima dostupni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru, proveri mail ti si osvojila set. Čestitam:)
      30.

      Избриши
  31. Samo jedna kratka podrška za rad, trud i volju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za podršku znači mi, pogotovo od iskusne blogerke poput tebe :)

      Избриши
  32. Čestitam! Tek sam nedavno počela da pratim blog.
    Fb: Desanka Savic
    https://www.facebook.com/desanka.savic.1?ref=tn_tnmn
    GFC: Desanka Daca Savic
    Bloglovin: Desanka Savic

    ОдговориИзбриши
  33. Hvala puno. Pre svega dobrodošla, nadam se da će ti se svideti blog :)

    31.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...