18.11.15.

All Naturals Herbal Facial Toner & Extra Moisturizing Cream

Kako pronaći svoju idealnu hidratatnu kremu za lice? Tržište je prepuno svakojakih krema koje
obećavaju hidrataciju 24h. Ne znam za ostale, ali ja sam od onih osoba koje koristi hidratatnu kremu
ujutru i uveče, naravno pre toga sredi temeljno čišćenje lica. Verovatno ste primetile da se u poslednje vreme prirodna kozmetika pridobija sve više simpatija. Tako je pridobila i moju. Danas vam pišem svoje iskustvo o All Naturals toniku za lice i ekstra hidratatnoj kremi.



Šta kaže All Naturals?
"Prirodni tonik za čišćenje lica efikasno uklanja izumrle ćelije, višak sebuma, smog i prašinu nataložene na koži. Ne sadrži alkohol pa ne isušuje kožu. Sadrži ekstrakt biljke Tamarindus indica i aloja vera gel koji su moćni ovlaživači kože. Ekstrakt hamamelisa hladi i osvežava kožu i sužava pore."

Tonik me je odmah podsetio na apotekarske bočice. Tamna staklena amblaža.
Moram priznati da me miris nije oduševio. Bio mi je prilično odbojan, jer je prirodan. Rekla

bih da je dominantan miris nane, koju inače ne volim. Ali vremenom sam se navikla. Bez obzira koliko bih ja svoje lice temeljno očistila, uvek bi ostali tragovi "prljavštine". 
To bih naravno videla na tuferu, koji sam prethodno natopila tonikom i prebrisala lice. Primetila sam da mi je lice vremenom postalo čistije, nežnije, nisam imala toliko nepravinosti na koži kao ranije. Što se tiče pora, tu nisam primetila apsolutno nikakvog efekta, da budem iskrena nisam ništa ni očekivala. Pomirila sam se sa tom činjenicom da ne postoji proizvod koji će mi suziti pore. 

Cena: 840 din;
Količina: 100 ml;
Mesto kupovine: All Naturals;

Šta kaže All Naturals?
"Efikasan tretman za hidrataciju kože, koji će je učiniti mekšom, nežnijom i elastičnijom. Sadrži ekstrakt biljke Tamarindus indica bogat polisaharidima koji se smatraju biljnom alternativom hijaluronskoj kiselini, jer vezuju vodu i stvaraju zaštitni film na površini kože koji sprečava gubitak vlažnosti i deluje kao antioksidativni štit."

Ambalaža je potpno ista kao kod tonika. Jedina razlika je što krema ima zaštitni poklopac i
pumpicu. Ja sam imala tu nesreću da mi je ona cevčica ispala iz pumpice. Krema nije lagana, nije ni gusta. Taman. Bele je boje i lako se ramazuje. Potrebno je sačekati  da je koža potpuno upije. Iako imam mešovit tip kože, kojiteži više ka masnom tipu krema mi je upotpunosti odgovarala. Niti mi je izazvala dodatnomašćenje lica, ni bubuljice. Odlično mi je hidrirala kožu, čineći je na dodir veoma mekom i nežnom kao i nahranjenom. Mislim da bi krema najviše odgovarala osobama sa suvom kožom. 

Cena: 900 din;
Količina: 50 ml;
Mesto kupovine: All Naturals

Da li ste probali prirodnu kozmetiku? 
Vaša preporuka?

8 коментара:

  1. Ambalaža proizvoda je predivna, jednostavna, a opet efektna :D Tonik mi se čini kao odličan proizvod :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kremicu sam probala davno al nikako da stigne na red da pišem a dobih je jož za rođus, u pravu si ja ima suvu kužu i odgovarala mi je, obožavam ambalažu, probala sam i buter za telo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću i ja da probam njihov hvaljeni buter za telo. :)
      Ali pre toga da smanjim zalihe mazalica za telo :D
      Ambalaža je jednostavna, ali opet sa druge strane neobična.

      Избриши
  3. Ovaj tonik mi treba definitivno :D nema komplikovan sastav i drago mi je sto tebi odgovara. <3 Nazalost za prosirenim porama moramo da zivimo :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukoliko se odlučiš za kupovinu, veoma bih želela da pročitam i tvoje utiske.<3 Na žalos nema nam pomoći sa proširenim porama :/

      Избриши
  4. Ovo djeluje divno. Barem tako bočica izgleda. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...