29.2.16.

Promene na blogu

Znam da me dugo nije bilo, nemam nikakvih opravdanja. Jednostavno zelja za pisanjem postova je nestala. Bolje mi je bilo da sačekam malo, nego da napišem neki šklj post. Već duže vreme planiram neke promene na blogu, a ovom prilikom ću vam napisati o čemu se radi.

1. Uvodjenje nove rubrike;
Verovatno ste primetile da sam uvela novu rubriku na blogu pod nazivom #Dmpetak. Potrudiću se da svakog petka pišem o jednom ili više proizvoda koji se mogu naći u Dm-u(Balea, She, Alverde..).
Takodje još jednu rubirku nameravam da uvedem a to je "Slatki greh", gde će se naći recepti kolača koje moja mama i ja spremamo kod kuće.


2. Otvaranje youtube kanala;
Prijavila sam se za Avon projekat i na žalost nisam izabrana. Iskreno nisam znala da će mi se snimanje videa svideti. Ubila me trema, ali znate kako kažu prvi mačići se ne bacaju u vodu.
Što se tiče samih videa, ideja i cilj mi je da bude što više DIY(uradi sam/a), jer ja to volim najviše da
gledam. Naravno biće i otvaranje kutija, noviteta i recenzija. Ali otom potom. :)

3. Nagradne igre;
Već skoro mesec dana svake nedelje organizujem nagradne igre na svojoj facebook stranici.
Kako bi bilo zanimljivije učestvovanje moraćete da pogodite o kojem se proizvodu radi. Mislim da je to i zanimljivije i bolje nego samo da koristim random aplikaciju.

4. Čitatelj/ka meseca;
Svakog meseca ću izabrati jednu osobu koja je aktivna na mom blogu. Dakle na blogu, ne na facebook stranici. Nagradiću je jednom skromnom nagradnom za podršku, ali koja je od srca.

5. Facebook stranica;
Napraviću album u kojem ću staviti sve slike proizvoda koje sam recenzirala do sada, kao i linkove recenzija ispod tih proizvoda. Postojaće poseban album za proizvode za telo, lice, kose itd., radi lakšeg snalaženja.

6. Preporuke;
Pisaću postove i o stvarima koje nisu kozmetika. Naćiće se tu i preporuke za izlazak, film, seriju, blog, grad.


Da li vam se svidjaju promene?
Da li biste nešto dodali ili promenili? 

20 коментара:

  1. Dopadaju mi se promene koje planiraš, samo napred! I ja imam na umu razne ideje vezano za svoj blog ali nikako da se slože sve kockice pa da se bacim u akciju, nedostatak vremena mi je najgori neprijatelj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Katarina. Svima je problem nedostatak vremena :/
      Želim ti da što pre kreneš sa promenama :)

      Избриши
  2. I meni se svidja bas sve! Narocito prva stavka, ali i ostale ideje su odlicne! Samo napred!

    ОдговориИзбриши
  3. Podržavam te z potpunosti! I sama sam u fazi promena, promene su uvek dobro došle :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divota najzad planove da sprovedeš u delo ja se radujem svemu a naročito da te gledam na jutjube, i sama dugo planiram svašta ali sačekaće <3

    ОдговориИзбриши
  5. Svidjaju mi se promene na blogu,volim da vidim snimak,svidja mi sei one nove preporuke,koje nisu kozmetika,neka bude od svega pomalo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tatjana, drago mi je da ti se svidjaju promene i nadam se da ćeš uživati u njima koliko i ja :)

      Избриши
  6. Kreativne promene. Ka boljem. Samo tako nastavi. Kiss

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka promjena je dobro došla, tako da samo naprijed :D Posebno se radujem receptima za kolače :))

    ОдговориИзбриши
  8. kreativne ideja i kretaivan nacin zivota pospesuje ovaj realan zivot i svakodnevnicu ..sve pohvale za vas polet i energiju uvek probati nesto novo i zeleti ruzicasto u danasnjem svetu i vremenu da ......divno vam je sve

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...