9.3.16.

Baylis & Harding set za stopala

Koliko vodite računa o vašim stopalima? Od čega se sastoji vaša nega? Do pre par meseci moja nega se sastojala od popriličnog malog broja proizvoda i alata. So za kupanje, turpija, ono malo čudo za zanoktice i krema nakon toga. I to ona sa efektom hladjenja. Ali, bez obzira na broj, uvek mi je bilo mrsko kada moram da odradim nedeljni tretman. Prevrtanje očima, huktanje i odlaganje tretmana. Naravno, sa druge strane uvek je postojala ta neka doza straha od povredjivanja turpijom. Ali kozmetička industrija napreduje kao i naše tržište.


Šta kaže Baylis & Harding?
"Jojoba, Svila & Bademovo ulje/ Set za stopala. Losion za stopala 50ml- Naneti na kožu i blago umasirati. Kristalna so za pedikir- Rastvoriti u toploj vodi i potopiti stopala. "


Budite iskrene i recite da li biste odmah kupile ovo preslatko pakovanje sa šljokicama. Sigurna sam da bi. Pakovanje sadrži bele čarape koji su izuzetno mekane,so za kupku divnog mirisa i losion za noge još divnijeg. Za kupku potrebno je da rastvorite pola kesice, stavite pored sebe knjigu/časopis ili daljinski od televizora, potopite noge koje ćete kasnije blago izmasirati. Zatim sledi uživanje, u mom slučaju od 15 minuta. Obrišite noge, stavite losion koji je inače bele boje, klizi i nakon toga obujte čarape. Ostavite preko noći, tako sam ja bar radila. A ujutru, bez ikakvih turpija dobićete veoma mekana i nežna stopala. Kako je to samo tako jednostavno sa jedne strane, a sa druge dovoljno jako i efektno.


Dakle, ne dobijate samo luksuzno pakovanje, koje je uzgred greota pakovati u ukrasne papire, već dobijate jednako dobar tretman za koje će vam stopala itekako biti zahvalna. Jedan set dovoljan je za dva tretmana, odnosno potrošićete so a ostaće vam za uspomenu čarape i losion. Mislim da je ovo idealan poklon za svaku ženu, pogotovo za one koje dugo stoje na poslovima. Ukoliko želite da razmazite mamu, sestru, drugaricu ili jednostavno sebe trk u DM da vidite koje sve proizvode Baylis and Harding Srbija stoje na policama. Set postoji u mirisnoj noti jojoba i može se naći po ceni od 1595 din do aprila meseca. Smisao devojaka koje su uvoznice i koje su naše tržište obogatile još jednim kvalitetnim brendom je "najbitnije nam je da se oduševi onaj koji poklanja i onaj kome se poklanja".


Na koji način negujete vaša stopala?

7 коментара:

  1. Meni ovaj set deluje savršeno i potražiću ga sigurno jer su mi čarape zapale za oko posebno , mislim da bi mi super došle za moje ledene tabane :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veoma su meke. Jedva čekam da čujem kako će tebi da se dopadne ovaj set :)

      Избриши
  2. Boze kako je sve divno upakovano, sredjenje ma sve. Deluje prosto savrseno. Bas cu ga potraziti. :)

    Na mom blogu je novi posto o tome kako devojke razmisljaju pa pogledaj.:)I ako mozes uclani se, znaci mi. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, ovaj je jedan od onih proizvoda koji te odmah kupi svojom ambalažom a posle i efektom. hoću :)

      Избриши
  3. Odusevio me ovaj post,imam mnogo problema sa stopalima,probala sam Oriflam proizvode,Avon,ali su nesto slabo delovali na mojim stopalima,pa cu se potruditi da nanavim ako mogu ove divotice,nadam se da ce biti delotvorne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da te je oduševio ovaj post, mene je oduševio sam proizvod, a pogotovo pakovanje. Nisam probala ni Avon ni Oriflame kreme za stopala, samo Balea :)

      Избриши
  4. Анониман25/8/16

    Bas preskupooo

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...