20.10.14.

GlamBox Srbija oktobar 2014

Da, i mene je zahvatilo ludilo oko ove kutije. I jednostavno sam morala da je naručim. Sledi par reči o GlamBox kutiji.


GlamBox je kutija koja se sastoji od 5-6 proizvoda koju svakog meseca dobijate na kućnu adresu. U zavisnosti od vaše preplate zavisi i broj kutija koje ćete dobijati. Jedna kutija košta 1299 din, ukoliko se preplatite na 3 meseca onda vas jedna kutija izađe oko 1235 din...

A šta se to našlo u mojoj kutiji ovog meseca, videćete u nastavku posta.


Kutiju se nalazila u sivoj torbi(više je čvršća kesa nego torba) i bila sam u iskušenju da je odmah otvorim, ali ipak razum je pobedio pa sam malo sačekala i uspela da slikam sve kako bih vam približlia na što bolji način kako je sve to zapakovano itd.
Vadim iz torbe bebi roze kutiju i već se u sebi mislim na koji način ću posle da iskoristim kutiju(pala mi je ideja da je koristim za skalidštenje svojih labela ili neke šminke, možda bih mogla da čuvam nakit ko zna :D ).
Otvaram kutiju, vidim lepu žutu mašnicu i prospekt sa proizvodima koje sam dobila. Skidam mašnicu i gledam šta sam sve to lepo dobila.






1. Revlon Style Masters Smooth šampon za ravnu kosu, 75ml;

2. Revlon Style Mastert Smooth kondicioner za kovrdžavu kosu(ravna kosa sa anti frizz efektom), 50 ml;
3. Ericson Laboratoire Novacid+ piling, 50ml;

4. Yves Rocher trobojna senka;

5. Morač piling, malo pakovanje bez istaknute militraže;

6. Morač anticelulit gel, takodje malo pakovanje bez istaknute militraže;

7. Academie hidrantna krema za negu kože, tester;

+ vaučer u iznosu od 2500 din za mix usluga(feniranje, lakiranje noktiju i maska za lice) u Diktat- Institut De Beaute.

Šta mi se svidja kod ove kutije?
-  Proizvodi koje nisam imala prilike do sada da probam;
- Proizvodi koji su kreirani specijalno samo za mene(na osnovu ankete koje sam popunila);
- Besplatna poštarina;

Šta mi se ne sviđa?
- Samo jedan proizvod koji su mi poslali moram da prosledim svojoj mami, jer je tester Academie kremu za zreliju kožu sa finim borama;
- Nisam dobila prospekt o francuskom proizvođaču Academie i Ericson Laboratoire, pa samim tim ne znam koje još proizvode ima u ponudi;
- Očekivala sam da će naznačiti cene proizvoda koji su se našli u kutiji, ili barem cene standardnih pakovanja, kao što to rade u inostranstvu;

Ali sve u svemu zadovoljna sam i radujem se testiranju proizvoda i novoj GlamBox kutiji koju očekujem u novembru.

Kako vam se sviđa ova ideja sa Glambox?
Da li ste vi naručile svoju i šta ste dobile?
Ukoliko vam se svideo blog i želite da budete u toku sa daljim dešavanjima, lajkujte facebook stranicu


23 коментара:

  1. Slazem se sa tobom da je minus jer nema prospekta za ova dva proizvodjaca, kao i cenovik.
    P.S.vec sam pisala o svojim utiscima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi, i drago mi je što su ti pozitivni utisci. Znači nisam jedina koja ima zamerku :D

      Избриши
  2. Jooooj divno, divno, mogu samo zamisliti to uzbuđenje dok si otvarala kutiju :D odavno po stranim blogovima čitam o tim kutijama i stalno sam žalila što i kod nas nema ništa slično :/ nadam se da će i u BiH neko da dođe na tu ideju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Otvarala sam na poslu, ljudi su me gledali kao neku ludaču :D A kada sam slikala, verovatno su mislili da sam načisto poludela. Nadam se da će se ubrzo naći i kod vas, a do tada mogu ti poslati glambox kutiju autobusem ukoliko želiš :)

      Избриши
  3. Djavo mi nije dao mira i morala sam da odem da vidim sajt i razmisljam se da porucim. :)
    Citala sam vise blogova na ovakvu temu i zanima me samo gde ste vi popunjavale ankete? :D Pre porudzbine ili kako? :D

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo napraviš svoju profil na njihovom sajtu. Kada si to uradila klikneš na deo moj GlamBox profil i tu popunjavaš anketu. Pitanja su uglavnom o tvojoj kosi, tenu, tvojim bjuti navikama itd. I na osnovu tvojih odgovara oni ti pošalju proizvode koji odgovaraju isključivo tebi :) Dakle, pre porudžbine popunjavaš. Javi ako se odlučiš ua kupovinu, želim da čujem tvoje utiske :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Klikcem to i nista se ne desava :S Ili mi zapucava komp/net ili sam ja duduk za takve stvari :D Jos cu dobro da razmislim da li da porucim ili ne, jako me kopka :3

      Избриши
    2. Pokusaj opet kasnije, bitno je da se registruješ na njihovom sajtu :)

      Избриши
  5. Super post. Nisam znala da mogu da narucim Glambox u Srbiji!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ideja sa tim kutijama, još kad bi tog bilo u RH¨!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste odlična, jedva sam čekala da se pojavi kod nas. Meni je najmanji problem da ti pošaljem jednu kutiju, ti se javi ukoliko želiš :)

      Избриши
  7. Meni se ovo mnogo dopada,od pakovanja do iznenađenja šta se to krije unutra,ne znam oduševila sam se i rešila da sebi naručim za novembar za dvogodišnjicu ljubavi sa mužem,umesto nekog poklona koji bih svakako dobila pitala sam ga da to bude baš ova kutijica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa to je divan poklon, ni on ni ti nećete znati šta ti je kupio dok ti poštar ne zakuca na vrata :)
      Divna je ideja i nije skupa, jedva čekam šta ću dobiti u novembru :)

      Избриши
  8. pih, ja sam dobila prospekte za sve proizvode, možda su slučajno propustili, ali da nije bilo cena to i ja želim da im kazem da ubace, :) inače sam jako zadovoljna svojim paketićem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam to pretpostavila, ali mogu da provere još jednom da li se sve nalazi u kutiji pre nego što dostave. Nadam se da će poslušati naše predloge i u sledećem GlamBoxu navesti cene :)

      Избриши
  9. Odlična mi je ideja s tim kutijama jer je stvar u iznenađenju i ne znaš što će biti unutra :D Meni je nedavno stigla s Lookfantastic i prezadovoljna sam, tako da ću ponovno naručiti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, bas je super ideja da sebe pocastimo nekim sitnicama :)
      Joj i ja cu morati da narucim LF kutiju, ima bolje proizvode :D

      Избриши
  10. Kakvi su utisci o Novacid pilingu? :)
    Sjajan post, i ja sam naručila kutiju, novembarsku! Žao mi je zbog pilinga iz oktobarske kutije, koji vidim da ostali baš hvale. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost, jos ga nisam probala. I ja čekam novembarski paketić :)

      Избриши
  11. Joj, misljenja su toliko podeljena o ovoj GlamBox kutiji da sam sad u jos vecoj nedoumici :) http://lamiastoria018.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Tanja8/6/15

    Veliki minus je sto nisi dobila prospekt o proizvodjacu.Ove kutije jedva cekas da otvoris,nestrpljiva si....znam za pozitivna i negativna iskustva.Jos jednu ideju cu ti dati.Mozes je koristiti kao kutiju zelja koju ja imam.:-) Licno nisam narucivala ove kutije,u iskusenju sam.:-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...