14.10.14.

Mesec u slikama jul, avgust i septembar

Znam, dugo me nije bilo. Počeli su fakulteti, posao i trenizi. Moram da priznam nedostajalo mi je blogovanje, "druženje" sa vama. I želim da ubuduće budem redovnija sa postovima. Pošto će za mesec dana biti "prvi rodjendan" mom blogu, planiram jedan veliki giveaway i mnogo sam uzbuđena. Pošto nisam dugo pisala postove na temu "mesec u slikama", čak 3 meseca( shame on me), a i da budem iskrena nije bilo mnogo slika a ni dešavanja, spojila sam sve u jedan post.

Kakva bi to ja vaterpolistkinja bila a da nisam otišla na doček vaterolista?



U poseti su mi bili kumovi iz Crne Gore i vodila sam ih u oblilazak Beograda. Ukoliko planirate da malo bolje upoznate Beograd, na Kalemegdanu imate planetarijum, karta je oko 50 din. I odatle se pruža ovaj prelep pogled.

Zar nije fantastičan?

Kafa namenjena meni u jednom kafiću :D I šta čovek da pomisli kada dobije ovakvu kafu?


Posetila sam Arandjelovac, jedan prelepi grad u Srbiji koji krije svoju lepotu.

Bila sam deo blogoprojekta, šta sam sve to lepo dobila pogledajte ovde.

Znam da je ovo stoti put da pišem, ali hvala puno Azri i Moni.

Osvojila sam nagradu na blogu Sreca je zdravlje  koji vodi moja draga blogokoleginica Tijana. Toplo vam preporučujem da obratite pažnju na njen blog, jako korisne i poučne postove piše. Hvala Tijana još jednom na poklonu, preukusni su keksići, pogotovo sa čokoladom i lavandom.

Takođe sam rešila napokon da kupim Manna proizvode, pa ubrzo očekujte recenzije.

I to bi bilo to, kako ste vi provele leto? Neki događaj vam je obeležio leto?

 Ukoliko želite da budete u toku sa dešavanjima na blogu, lajkujte moju facebook stranicu

16 коментара:

  1. Beograd je zaista divan ali samo na slikama hehehe ja volim moj NS više od svega :). Nedostajali su mi tvoji postovi i jedva sam čekala da se oglasiš,hvala i na komplimentu ,a za keksiće ću ti reći samo da svaki dan kupim jednu kutijicu upravo lavanda-čokolada :).Jedva čekam i tvoje Manna utiske jer sam očarana puterom od manga .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaki ciganin hvali svoga konja :D
      Hvala evo vratila sam se nadam se da ću biti redovnija :)
      Lavanda-čokolada fantazija :)
      I ja jedva čekam da podelim svoje iskustvo u vezi Manna proizvoda.

      Избриши
  2. redivan ost, svega zanimljivog ima od slika do proizvoda. imati ćemo i mi razmjenu samo da se financijski oporavim

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. :D Jedva cekam recenziju manna kozmetike. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Manna proizvodi su divni! ja od pre mesec dana koristim balzam za blistavi osmeh i puter od manga :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман15/10/14

    Sta studiras i gde radis? Svaka cast, mladi u danasnje vreme jedva uspevaju i jedno a kamoli oba.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Studiram prava, a radim u kafiću jednom :) Hvala puno, Vas komentar mi je ulepsao dan :)

      Избриши
  6. I meni se najviše dopala lavanda čokolada ;)
    Jedva čekam da vidim šta si sve od Manne isprobala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. VIdim da je baš svi obožavaju, sa razlogom naravno. Biće ubro post o Manna proizvodima :)

      Избриши
  7. Tanja8/6/15

    Jos slika...hmm.lepe su slike,drago mi je sto si posetila Arandjelovac.Sto se tice proslog leta,bila sam na divnim izletima.Isla sam na krstarenje meandrima Uvca,takva lepota,tisina,priroda,nemam reci.Uspela sam da uslikam beloglavog supa :-) Konacno se vozila Sarganskom osmicom,bas je dozivljaj,Italijana i stranaca najvise. Bila u etno selu Stanisici,mislim da cu ponovo posetiti.Verujem da ce i ovo leto biti lepo,i doneti neke nove avanture.:-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...