10.11.13.

Noviteti#1

Podstaknuta pozitivnim komentarima koje sam videla na ostalim blogovima,resila sam da kupim te hvaljene Macadamia proizvode.Posto imam ostecenu kosu,krajevi su mi jako suvi i pucaju pa mi zato kosa ne dobija na duzini,farbam se vec skoro 5 godina i treniram plivanje,pa pretpostavljate da svakodnevno moram da perem kosu i da susim,a da ne pricam koliko hlor lose utice na moju kosu.Probala sam sve moguce maske za kosu,neke su bile dobre neke lose,a i te sto su delovale to je bilo trenutno delovanje i cim bih sledeci put operala kosu bez maske moja kosa bi se vratila na prvobitno stanje.I zbog toga sam resila da kupim Macadamia proizvode.Jesu medju skupljim preparatima,ali ako stvarno deluju onako kako svi pricaju,onda ne zalim pare :D


Macadamia Deep Repair Masque 

Kupila sam 250ml za 2042 din.Znam da je pogresno sa moje strane sto nisam kupila manje pakovanje pa da ga testiram ali nadam se da se necu pokajati.

Macadamia Healing Oil Treatment

Kupila sam 30ml za 760din.

Macadamia No Tangle Brush 

Ovu cetku sam kupila u setu zajedno sa uljem(10 ml) i pakovanjem za kosu(30ml).Set sam platila oko 1000 din,tako da me,racunajuci i ulje i pakovanje za kosu,cetka izasla oko 350 din.Na slikama se ne vidi to manje pakovanje za kosu posto mi je odmah otela drugarica to pakovanje,nisam stigla ni da ga slikam :D

                                               Koje  macadamia porizvode koristite?
                                                       Kakva su vasa ocekivanja bila kada ste ih probali?
                                                          Da li su opravdali svoju cenu i pozitivne komentare?


                                      


10 коментара:

  1. imam četku i obožavam, a imala sam i ulje i bila zadovoljna njime :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja cetku evo koristim vec par dana i obozavam je,bas se razlikuje od ostalih cetki,sad se cesljam mnogo cesce nego ranije :D

      Избриши
  2. Svi proizvodi su divni,neces se pokajati nikako :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se:) videcemo kakvi su rezultati.Jesi li videla razliku nakon koriscenja Macadamia proizvoda?:)

      Избриши
  3. Ja imam četku i obožavam je, iako je nešto pretjerano i ne koristim u poslednje vrijeme, ali da, FANTASTIČNA JE. Moraću i ostalo da probam jer sam trenutno u fazonu isprobavanja svega i svačega za njegu kose tako da vjerujem da je ovo sve nezaobilazno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj obavezno masku njihovu,evo bas sam je juce stavila i kosa mi je nakon nje fenomenalna,meka na dodir,krajevi mi nisu delovali osteceno :)

      Избриши
  4. Gdje može da se kupi taj set sa četkom ? Hvala !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Set sam ja kupila u kiwi sun-u u bulevaru despota Stefana 23.Imas da kupis i u ultra sun-u na Novom Beogradu :)

      Избриши
  5. Imam i cetku i ulje :) Za sad sam jednom koristila ulje, posle par puta nadam se da cu videti razliku :)

    ОдговориИзбриши
  6. I ja se nadam da ces videti razliku,javljaj rezultate :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...