3.11.13.

La Roche Posay - inovativna metalna kutija

Dobrodošli na moj blog:)
Znam i sama da ima dosta blogova na temu kozmetike,sminke,lepote ali sama gledajuci i citajuci te stranice shvatila sam da i ja zelim da napravim blog i razmenjujem iskustva. Odlucila sam da u prvom postu pisem o La Roche Posay promotivnom paketu koju sam nedavno kupila.Kutiju sam platila 1495 din.





Paket sadrži:
-Effeclar DUO(40 ml)
-Effeclar gel (15 ml)
-Effeclar adstrigentni tonik(15 ml)
-Toleriane Teint 13(15 ml)
-Ukrasna kutija


1.Effeclar duo se preporučije osobama koje imaju kožu sa jače izraženim nepravilnostima
2.Effeclar gel se preporučuje osobama koje imaju masnu i sjajnu kožu sklonu nepravilnostima.
3.Effeclar tonik koji podstiče mikroljuštenje kože
4.Toleriane Teint tečni puder nijanse 13
5.Ukrasna kutija čiji odredjeni delovi svetle u mraku :)


Uskoro recenzije proizvoda
Kako vam se svideo post?
Da li imate iskustva sa pomenutim proizvodima?:)








Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...