31.5.14.

Multiactiv SUN kolekcija

Prošle nedelje otvaram mail da vidim šta ima novo, šta sam propustila na blogu. Kad ono odmah iskoči pozivnica koju mi je poslala Ilijana iz Multiactiv kozmetike. Budući da je ovo moje prvo prisustvo ovakvoj vrsti događaja nemojte mi zameriti ukoliko nisam mogla upotpunosti sve da prenesem.

Petak, jutro. Spremam se. U isto vreme sam uzbudjena, radoznala, srećna. Da li ću snaći, da li ću prepoznati neku blogerku? Dolazim na zakazano mesto polaska. Vidim dva poznata lica. Ustvari više. Ne znam tačan broj. Prilazim, pružam ruku jednoj devojci za koju sam bila sigurna da je +Katarina sa bloga Beauty world by KatarinaS. Da prepoznala sam je odmah. Odmah do nje pružam ruku još jednoj devojci i upoznajem se sa čuvenom Lijom sa bloga Mrs Fox's Beauty Box.Ulazimo u autobus. Krećemo ka Bačkom Jarku, gde se i nalazi sedište YUCO-HEMIJA-e.




Bački Jarak. Dočekuje nas ljubazna i gostoprimljiva Ilijana. Odlazimo u salu. Nakon što smo popunile upitnik predstavili su nam se domaćini, generali direktor Damjan Korda i direktorka proizvodnje i razvoja Vesna Jeremić. Sledi odlazak u proizvodni pogon Multiactiv kozmetike. Pre nego što smo ušle, morale smo da se zamaskiramo. Da upravo tako. Zbog zaštite, tako nalaže procedura. Dobile smo bele mantile, kape i navlake za obuću. I tako maskirane krećemo u pogon.

Proizvodni pogon raspolaže najsavremenijom opremom za proizvodnju, čiji kapaciteti iznose više od  150 tona kozmetike mesečno. Pogon je podeljen na dva dela. Jedan deo služi za mešanje krema, odnosno pravljenje krema(emulzija). Prave se po već proverenoj recepturi koja se godinama usavršavala. Koriste se sirovine iz Francuske, Italije, ekstrati iz Španije i Grčke.

Drugi deo služi za pakovanje. Moram priznati ovaj deo mi je zanimljiviji od pretodnog.




Nakon obilaska i ovog dela, ostavljamo svoja odela i odlazimo u salu na prezentaciju SUN kolekcije.
Sunčevoj svetlosti treba 8 min i 18 s da stigne do površine zemlje, tu zanimljivost pamtim.
Još jedna zanimljivost je da je 1938. godine napravljen prvi proizvod za zaštitu od sunca, sa SPF 2. Drugi najrasprostranjeniji proizvod za zaštitu je napravljen 1944. kada su se vraćali vojnici sa Pacifika, kada su primećeni efekti izlaganja suncu.  Količina proizvoda kafene kašičice se nanosi na lice, a 30 ml losiona se nanosi na telo. Tolika količina proizvoda stane u šaku. Multiactiv predstavlja svoju novu kremu za lice, sa SPF 30.


Idu slajdovi, svaki je zanimljiviji i edukativniji od prethodnog. Ali 2 slike mi ostaju, tu u glavi, kao podsetnik za ceo život.
Ovako bi nam izgledalo lice ukoliko ne bismo koristili zaštitu protiv sunca.

Vozač kamiona čija je jedna strana lica bila uvek izložena suncu. Vidite li razliku? 

Završila se prezentacija, kažu nam da imamo jedan zadatak. Moramo da izaberemo izmedju 5 mirisa za novi losion za telo. Nakon što izaberemo miris moramo da napišemo na koju nas boju taj miris podseća. Pomislih ništa lakše. Ali ne, ne mogu da izaberem izmedju 1 i 4 mirisa, dosta su jači od ostalih. Ipak izbor pada na broj 1, i na koju me to sad boju podseća. Pa možda na žutu. Ili ne na narandžastu. Ne znam ni sama više napisaću  na žutu.



Nakon odradjenog zadatka, čekala nas je torta, puding od vanile i jagodama njam njam(Multiactiv ove godine slavi 25 godina postojanja) i odlična hrana.
 
Pogledajte samo ovu divnu dekoraciju :)


Divne promoterke
 
Upoznajem Milenu sa bloga Mazalice, Milicu sa bloga Le prettiness, Dijanu sa bloga Sasvim obična devojka, Aleksandru sa bloga SuperNova, i Lidiju i Tanju koje vode blog Good morning, gorgeous.
Završava se ovaj divan dogadjaj. Vraćam se kući puna utisaka i bogatija za jedno novo iskustvo. Dobili smo par proizvoda za zaštitu od sunca, taman sad pred leto. Radujem se isporbavanju. Multiactiv je na jedan vrlo zanimljiv način odradio prezentaciju. Ljudi koji tamo rade su vrlo gostoprimljivi, sve je čisto i odradjeno sa stilom. Ovim putem se zahvaljujem Ilijani na pozivu. Drago mi je što sam bila deo Multiactiv prezentacije. Takodje mi je drago što sam upoznala dosta blogokoleginica. Hvala im što su mi ulepšale kraj radne nedelje.

 Da li koristite Multiactiv proizvode?

Možete osvojiti poklone, više informacija OVDE.
Ukoliko vam se svideo blog, lajkujte moju fb stranicu
https://facebook.com/lolinsvetblog


14 коментара:

  1. Nisi izostavila nijedan detalj, savrseno! Drago mi je da sam te upoznala, i iskreno se nadam da ce biti jos prilika da se druzimooo! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izostavila sam test kože lica, a znamo svi zbog čega :D
      Hvala puno, i meni je mnogo drago što smo se upoznale :*

      Избриши
  2. Divno si sve ovo napisala! :)
    Hvala na ovako lepom uvodu :*
    Nadam se da će biti još prilika za druženje. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Da,probala sam gelove za tusiranje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula sam da odlično mirišu, ja sam
      Za sada samo koristila masku za lice sa aloe verom :)

      Избриши
  4. Odličan post! Baš su nas lepo ugostili :) Drago mi je da smo se upoznale i radujem se budućim promocijama i druženju! :* :*

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi je drago da smo se upoznale i nadam se da će biti još prilika za druženje. Imamo i isti ukus i ja sam se dvoumila između broja 1 i 4, na kraju je izbor pao na broj 1! Odličan ti je tekst, uživala sam čitajući :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je mnogo drago. Bilo je baš zanimljivo i uzbudljivo. Po mom mišljenju jedini jači mirisi su bili 1,4 ove ostale iskreno nisam ni osetila :D :)
      Hvala puno :)

      Избриши
  6. Divno! Ja sanjam kada cu pisjetiti pogon za izradu kozmetike. Nema kod nas Multiactiv ali dat cu sve od sebe da ju isprobam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Meni je ovo prvi put da idem u proizvodni pogon, i mnogo je zanimljivo. Nadam se da ćeš i ti imati priliku da ih posetiš, stvarno su odlični domaćini.

      Избриши
  7. Tanja10/6/15

    Zelim da pohvalim kvalitet slika,ne znam da li je aparat ili telefon,odlicne su.Jedno lepo iskustvo za tebe,od prezentacije,do upoznavanja sa drugim blogerkama.Lepa im je torta i dekoracija,njam njam.Nije svejedno kad vidim one dve slike. Koza je nas najveci organ,treba da je negujemo i cuvamo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, fotoaparat je hteo da saradjuje. Mene vesele prezentacije, novo iskustvo, poznanstva, uvek nešto novo saznam :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...