14.5.14.

Jeftini proizvodi vredni vaše pažnje#5

Pre nego što krenem sa pisanjem, podsećam vas na POKLONE koje možete osvojiti.


Dugo nisam pisala na ovu temu. Današnji proizvodi su jeftini proizvodi za negu kose. Izvinite zbog loših slika, pokvario mi se fotoaparat a i vreme je nikakvo.

1. Kokosovo ulje- pisala sam o njemu OVDE. Preporučuje se suvoj i oštećenoj kosi, jer je jedan od malobrojnih ulja koji duboko prodiru u unutrašnjost dlake i čine je zdravom. Možete ga kupiti u prodavnicama zdrave hrane, 310 gr (700 din), a najjeftiniji je u Merkatoru (570 din). Ja ga  intezivno koristim već pa skoro 6 meseci, što u ishrani što za negu kose i nisam potrošila ni pola tegle.

2. Semi De Lino ampule- verovatno ste čuli za ove uljane ampule. Koriste se za sjaj i regeneraciju oštećene kose. Razlika izmedju plave i roze ampule je to što se roza ampula ne ispira. Jedina mana im je što imaju kratotrajan efekat koji traje do narednog pranja. Možete ih kupiti u Dm po ceni od 129 din, ja sam svoje kupila u Depil Medic Shop-u za manje od 100 din(13ml)

3. Still Keratin maska- služi za jačanje i regeneraciju svih tipova kose. Jedno malo pakovanje možete iskoristiti 2,3 puta. Može se nabaviti u Dm-u po ceni od 96 din(15 ml).

4. Balea Professional balzam- za oštećenu i suvu kosu. Ne sadrži silikone, prelepo miriše na ulje argana. Ja ga koristim za hidrataciju suvih krajeva. Možete ga kupiti u Dm-u po ceni od 249 din(200 ml).

5. Garnier Ultra Doux Avocado Oil and Shea Butter- najbolji balzam za suvu i oštećenu kosu. Ja ga ne koristim kao balzam, već kao pakovanje. Stavim ga uglavnom na krajeve i malo iznad krajeva, stavim kapu preko toga i zagrevam fenom. Nakon ovakvog tretmana videćete razliku u kvalitetu kose. Ne sadrži silikone. Možete ga kupiti u Lilly-ju i Dm( 195din; 200 ml).

Da li ste koristile neke od pomenutih proizvoda? 
Znate neki jeftin proizvod koji biste mi preporučili?

Ukoliko želite da budete u toku, lajkujte moju fb stranicu
https://facebook.com/lolinsvetblog !
 

32 коментара:

  1. Balea balzam je odličan, moram ponoviti kupovinu, jer sam skroz zaboravila na njega. Mogla bih probati i garnier balzam, jer dosta djevojaka piše koliko je odličan, a još uvijek ga nisam probala. Kokosovo ulje je odličan proizvod i mislim da bi ga svi trebali imati u svom kozmetičkom kutku, jer je multifunkcionalno, dugo traje, a i čini čuda za kosu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno ga probaj, i pokušaj da ga koristiš kao pakovanje, oduševićeš se :) Delimo isto mišljenje za kokosovo ulje :)

      Избриши
  2. Ja sam izgleda jedina osoba na svetu koja organski ne podnosi ovaj Garnier balzam.
    Balea balzam dugo planiram da isprobam pošto sam uljem zadovoljna, a i kokosovo ulje isto nikako da kupim... :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi jedina, i moja drugarica ga isto ne podnosi. Misli da sam luda kad ga toliko hvalim :D
      Obavezno kupuj kokosovo ulje :)

      Избриши
  3. Koristim i dalje semi de lino ampule,odlične su....preporučujem dahlia maska za kosu u maxi mozes naći za 300 din. A još bolje u metro je za 200din

    ОдговориИзбриши
  4. Koristila sam ovaj balzam davno i bio je dobar :) Sampon Balea nisam probala, imam ulje iz te kolekcije, ko voli da se fenira na ravno nije lose, zanimaju me ove ampule, posto sam uzimala slicne, cak ih imam jos uvek, ali sam primetila da mi dlaka izgleda jos suvlje od njih, i dosta mirisu na alkohol, kako su se tebi pokazale ? :) Vidim da su poboljsali pakovanje, sad razmisljam da li je i sastav drugaciji...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu poboljšali su pakovanje, sad je lakše za rukovanje, nije od stakla već od plastike. Što se tiče sastava idalje se oseća alkohol. Ali ne koristim ih toliko često upravo zbog toga. Šampon ni ja nisam probala, isto sam koristila njihovo ulje koje je sada oko 550 din, a sigurna sam da sam ga poslednji put platila 350 din. :D

      Избриши
  5. I ja ovaj Garnier koristim isto kao ti, stvarno je odličan. Ranije sam koristila neke ampule, ali mislim da su Heleton ili tako nešto, i nisu mi bile ništa posebno. Moraću ove da probam. Ja sam u Mauricijus parfimeriji u podzemnom na Terazijama videla razne ampule i proizvode za kosu i nisu bili uopšte skupi. Nisam ih probala, svaki put kad prođem zaboravim da kupim nešto odatle, ali eto da znaš kad se nađeš tu, da pogledaš. Možda ima nešto što može da pomogne. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na preporuci, pogledaću. U poslednje vreme samo kupujem preparate za kosu, i samo ih gomilam :D
      Pazi samo što se tiče ovih Semi De Lino ampula, sadrže alkohol :/

      Избриши
  6. Stilovu maskiu imam,miris mi je divan,ali za moju duzinu kose mi treba 2,3 ova pakovanja!! Streta sto je nemaju u velikom pakovanju!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi kad imaš toliko dugu kosu. :D
      Upravu si, to je jedina mana ove maske.

      Избриши
  7. Анониман14/5/14

    Meni je kosa očito baš suprotnost tvoje, ali i dalje želim probati Balein balzam pa barem koristiti samo na vrhovima:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si srećnica ako ti je kosa baš suprotnost moje, ja pokušavam da je spasim svim mogućim preparatima. :D

      Избриши
  8. Vec dugo merkam kokosovo ulje :) sto se garniera tice,imam,ali sampon :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prelomi i kupi ga, ukoliko ti ne bude odgovarao za negu kose(što su male šanse) možeš ga koristiti u ishrani, za negu oko očiju... :)

      Избриши
  9. Анониман14/5/14

    Garnier balzam i ja smo u hate ili love odnosu,al sam ga potrosila,pa se razmisljam dal opet da mu dam priliku,a Balea mi je preslab kao da nista nisam ni stavila na kosu.Still nisam probala ne privlaci me nesto ta kesica,a i sve maske su im na isti fazon,samo su mirisi drugaciji i namena,a kontam da je i sa ovom tako :) kokos imam,al nekoristim vise jer rezultata nema na mojoj kosi.Ampule nisam probala,al sad kad kazes da ima alkohola ne znam...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao što ti ne odgovara kokosovo ulje, meni je spasilo kosu. Da ampule sadrže alkohol, i baš se oseća kada ih otvorim. Meni je npr.jedino ovaj Garnier balzam odgovarao. :) Sa ostalima nisam baš zadovoljna. :D

      Избриши
  10. Super proizvode si izdvojila. Neke od njih i koristim. Veoma zanimljiv post :)

    ОдговориИзбриши
  11. Od svega nisam probala samo Balea masku, ali za ostali se u potpunosti slažem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što nam podudaraju mišljenja, pogotovo što je to tvoje područje i više se razumeš od mene :)

      Избриши
  12. Dosta proizvoda sam i ja probala. :) Jedna od ove 2 ampule je meni totalni promašaj, nisam primetila ništa pre i posle korišćenja. :( Samo više ne mogu da se setim koja je bila. :/ Kokosovo ulje merkam već sto godina nikako da ga kupim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U principu su meni iste, nisam videla razliku u efektu, možda mi je za nijansu bolja roza jer se ne ispira. Nećeš zažaliti ukoliko kupiš kokosovo ulje :)

      Избриши
  13. Анониман15/5/14

    Meni ovaj Balein i Garnierov balzam nisu odgovarali,kosa mi je posle bila krta i suva,ma nikakva,ali mi zato odgovara Gar.narandzasti i zeleni balzam.Preporucila bih ti Velnea ulje za kosu,divno je,ima ga u Liliju za 400 i nesto din,i Multiactiv maske za lice u kesici,za manje od 100 din a odlicne su,meni je najvise odgovarala narandzasta:) Kris

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na preporuci Kris, videću kakve imaju Multiactiv maske :) i ulje naravno :)

      Избриши
  14. Odličan post i zanimljivi proizvodi, od kojih nisam probala ni jedan :D Ali moram to pod hitno promijeniti :D

    ОдговориИзбриши
  15. Ako nisi probala nijedan, znači da imaš zdravu i sjajnu kosu i da ti nisu potrebni ovi proizvodi. Mada kokosovo ulje je univerzalan proizvod :)

    ОдговориИзбриши
  16. *Lola koristila sam Garnier Ultra Doux šampon ranije.Moja je kosa duga,gusta i suva.Nisam bila zadovoljna Garnierom.Miris je lep,ali kosa mi je uvek bila nekako polu-čista.Takođe,nisam se ni dobro raščešljavala.Jako volim novi miris lavande iz Provanse,ali je još nisam probala.
    Najviše sam zadovoljna Avonom Natural's od kajsije i šea putera.Iako mi je kosa dosta čupava,najbolje je opere.
    Svima bih preporučila i Well-u,koja je ubedljivo najbolja,ali ne mogu da je pronađem na našem tržištu.
    Poslušaću tvoj predlog o kokosovom ulju,mislim da je jako dobar i efikasan.
    Takođe,ubedila si me da kupim i Stilovu masku,samo ću uzeti onu od semenki grožđa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila Garnierov šampon samo balzam, i odličan mi je za krajeve. Avon takodje nisam koristila, biće prilike kada ću ga kupiti, kažu svi da imaju prelep miris :)
      Hvala na preporuci za Wellu.
      Javi utiske za kokosovo ulje i Stilovu masku :)

      Избриши
  17. Tanja10/6/15

    Kokosovo ulje sam stavila na spisak,hocu da napravim pakovanje sa ovim uljem.:-) Koristim Garnier Ultra Doux sa arganom trenutno. I da,citala sam o kokosovom ulju,zanima me u ishrani gde mogu da ga koristim.

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман24/8/16

    Jesi li probala balzam still popart? To mi je najbolji balzam koji sam do sad probala :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...