22.1.16.

#dmpetak Balea Aqua serum i roll-on gel za negu oko očiju

Sigurna sam da ste već čitale na blogovima o Balea serumu. Apsolutno je svaka blogerka oduševljena njime, što samim efektom što cenom. Morala sam da odem do Dm-a i da vidim čemu tolika hajka. Pored seruma uzela sam i roll-on gel za negu oko očiju.


Plava ambalaža kao asocijacija na vodu, tj.hidrataciju. Volim pakovanja sa pumpicom, zbog higijenskog korišćenja kao i doziranja po želji. Isto tako volim providna pakovanja, gde imam uvod koliko mi je još proizvoda ostalo i kada je vreme za kupovinu. Jedan stisak pumpice je dovoljan za celo lice. Kako imam mešovitu kožu, desi mi se da ponekad primetim na licu perutanje kože, kao i da mi puder istakne suve delove. Vodenaste je strukture, ali je i pomalo gust, tako da vas se neće razlivati. Miris je osvežavajuć i ne zadržava se dugo na koži. Potrebno je sačekati par sekundi da ga koža upije.
Serum mi je donekle pomogao u rešavanju tog problema. Uveče bih na svoju očišćenu kožu(miceralna, pena za čišćenje, tonik) nanela serum, sačekala bih par minuta da ga koža upije i nakon toga nanela bih hidratantnu kremu. Ponekad, ujutru kada bi mi baš trebalo pravo osveženje stavila bih serum u frižider. Verujte mi neopisiv je osećaj kada na umorno i beživotno lice stavite hladan serum. Probajte pa mi javite utiske. Smatram serum idealnim za osobe sa normalnom i mešovitom kožom, mada i osobe sa masnom kožom ga takodje hvale. Kažu da je dobar kao podloga za puder, ali ga ja na taj način nisam koristila.





Nemam pozitivno iskustvo sa Balea kremom. U početku me je oduševila, tačno se video efekat na koži. Manje nadutosti. Metalna kuglica je bila idealna za osveženje područja oko očiju. Krema je bele strukture i gušća je od seruma. Uveče bih je nanela nežno tapkajući jagodicama malog prsta. Ali vremenom je koža burno odreagovala. Odnosno na mestima gde sam nanosila kremu, pojavljivalo se crvenilo ponekad i peckanje. To mi je bilo dovoljno da kremu odložim sa negde sa strane. Šteta, mislila sam da će mi odgovarati kao serum, ali ništa od te vizije.

Balea Aqua serum/30ml/599din;
Balea roll-on gel/15ml/400 din;
Da li ste koristile Balea Aqua proizvode i kakva su vaša iskustva?

18 коментара:

  1. Isprobala sam Aqua serum i zadovoljna sam bila..sad cu i isprobati i ovaj drugi proizvod od Balee :)
    Zaprati moj blog: http://lbeautyea.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila ove proizvode nisam ih ni videla čak, u DM-u toliko toga da često nešto zaobiđem slučajno, mada ako je tebe peckalo tek bi mene :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gotovo je nemoguće sve primetiti i kupiti pored toliko izbora. Nažalost roll-on mi nije odgovarao, drugi su zadovoljni. Moguće da mi je zapala loša tura :/

      Избриши
  3. Serum probala ovo drugo ne a sada i necu,serum mi je prijao!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je serum prijao. Ja sam se baš razočarala drugim proizvodom, a baš sam polagala velike nade.

      Избриши
  4. Ne znam sta bih rekla za serum,ni tamo ni ovamo. Videcemo sta ce biti kada bude toplije vreme. Za sada nista. :) Ova okoloocna mi je bila bas zanimljiva ali eto,preskocila sam je i bolje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da nemaš neke posledice, znači da ti prija koži. I meni isto, zato sam je i probala, sva sreća pa nije bilo nešto strašno i da sam na vreme odreagovala :)

      Избриши
  5. Proizvod mi se čini dobar, po tvov iskazanom misljenju. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Imala sam prije serum i bio mi je baš super. Isto sam i planirala probati roll.on za oči ali ako kažeš da ti je iritirao mislim da ću preskoćiti jer su moje oči jako osjetljive. :/ šteta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako imaš osetljive oči, ni ja ne bih rizikovala. Što je sigurno sigurno je :)

      Избриши
  7. Meni je nažalost koža burno odreagovala na serum u vidu crvenila i bubuljica, a ovaj roll on mi je kompletno iskusio deo ispod očiju. Sad oporavljam kožu najobičnijom nivea kremom. Tako da znate, najbolje je prvo da testirate na koži, da vidite hoće li da reaguje na proizvode. Balea maska od algi mi je dokusurila lice, koliko me je pekla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao što to čujem, eto dokaz kako nam je koža svima drugačija. Očigledno roll-on ne odgovara većini. Nadajmo se da će promeniti sastav. Želim ti brz oporavak! :)

      Избриши
  8. Meni je taj Balea Serum stvarno odličan! Pogotovo sad za ove hladne zimske dane kada svima treba dodatna hidratacija. :) Nisam probala taj trik sa frižiderom, al moraću! :)

    ОдговориИзбриши
  9. I ja sam pisala o serumu, zaista je odličan! A roll on mi je bio na nekoj WL ali nikako da se setim da ga isprobam, baš šteta što tebi nije odgovarao :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je i tebi odgovarao. Baš me zanima kako će tebi da se pokaže roll-on, možda će baš tebe da oduševi efektima kad već mene nije :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...