4.2.14.

Ulja za kosu

Danas vam pišem o uljima za kosu koja trenutno koristim. Ulja su odličan dodatak uz maske ili pakovaja koje već koristite. Možete ih stavljati pre ili posle pranja, u zavisnosti od ulja. Čula sam od dosta svojih drugarica da ne koriste ulja, jer im se masti kosa od njih, da ulja nisu dobra za korišćenje, da ne vide svrhu stavljanja ulja na kosu.






1. Kokosovo ulje
Jedno od boljih ulja koja sam probala. Jedno od malobrojnih ulja koje prodiru u unutršnjost dlake. Korisim ga nepuna 2 meseca,tako što ga stavim pre pranja i držim par sati, i već mogu pod prstima da osetim da mi je kosa drugačija, da je mekanija i kvalitetnija, pogotovo krajevi. Odlično ulje za suvu i oštećenu kosu. Na hladnim temperaturama je u čvrstom stanju, a na toplijim u tečnom.

2. Balea Oil Repair
Ulje sam kupila nakon što sam videla dosta pozitivnih komenata na blogovima. Najviše sam ga koristila leti zbog suvih i oštećenih krajeva. Ne ostavlja lepljiv trag. Dosta je gusto.


3.Ricinusovo ulje
Ricinusovo ulje je tečno zlato za kosu. Ovo je ulje koje koristim dosta dugo. Prvenstveno ga koristim zbog rasta kose. Pre pranja umasiram ricinusovo ulje na teme i stavim takodje i na krajeve.

4. Brahmi Amla ulje
Takodje sam ovo ulje kupila videvši pozitivna iskustva na blogovima. Ulje koje mi je ojačalo koren kose i smanjilo opadanje.


5. Macadamia Healing Oil Treatment
O ovom ulju sam pisala OVDE.


Koja vi koristite ulja za negu kose?

Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu:
https://facebook.com/lolinsvetblog

24 коментара:

  1. Ja koristim Avon Advance Techniques Moroccan Argan ulje :) Fenomenalno je, dosta mi je je pomoglo da oporavim kosu od farbanja i peglanja. :) Preporucujem ti da probas njega, ako nisi. Posto mi je pri kraju ovo ulje, dvoumim se izmedju Kokosovog ulja i Baleinog. Ricinusovo ulje sam koristila za trepavice i za obrve i super se pokazalo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман4/2/14

      Avon i Balea su dosta slična ulja, skoro ista. Ista gustina i ista namena, s tim što je Balea dosta jeftinija u odnosu na militražu, pa probaj Baleu ako si već navikla na Avon.
      Ja sam se bila navukla na Avon, ali Balea mi se više sviđa, lepše miriše, i cena je još dodatni plus.

      Избриши
    2. Nisam koristila Avonovo, već duže vreme želim da ga kupim, samo čekam da potrošim barem neko ulje koje trenutno koristim. Ja bih ti preporučila kokosovo ulje, najbolje ulje za kosu(pogotovo suvu i oštećenu). Košta oko 700 din i sporo se troši. :) Što se tiče Balea-e jako lepo miriše i zadržava mi se miris u kosi dosta dugo :)

      Избриши
  2. Анониман4/2/14

    Mozes li mi reci gde si kupila kokosovo ulje? Ja sam iz Novog Sada i trazila sam na dosta mesta ali nisam nasla. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam u prodavnici zdrave hrane. Takodje videla sam da ga ima i u Merkatoru :)

      Избриши
    2. Анониман4/2/14

      Hvala :)

      Избриши
  3. Анониман4/2/14

    Gde si kupila ovo kokosovo ulje i koja je cena ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U zdravoj hrani sam kupila, oko 700 din. U Merkatoru je jeftiniji. :)

      Избриши
  4. Bas bih volela da probam Brahmi ulje, Balea i Macadamiju koristim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije skupo Brahmi Amla ulje, oko 250 din je, jedino što mi smeta je miris :D ali mi je dosta pomoglo ulje :)

      Избриши
  5. Od svih ovih, nisam probala samo Baleino :)
    Miris kokosovog obožavam <3 I na kožu ga mažem :) Bez Brahmija ne mogu da živim,i uz njega koristim susamovo, koje ti preporučujem :) Makadamiju koristim drugačije od prethodnih, stavim ga na suvu kosu nakon feniranja ili na mokru nakon pranja. Jedino sa ricinusom nisam u ljubavi, odlično je za kosu, ali mi se previše mastila kosa od njega, nisam mogla da ga isperem ni sa 3 pranja :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj Baleino, oduševiće te miris :) Što se tiče kokosovog, malo je reći da ga obožavam, ne koristim ga samo za kosu već i za negu tela ponekad ga i jedem :D
      Susamovo ulje nisam još uvek probala :) A makadamija ulje mi je isto jedno od boljih, miris je jako lep a i sporo se troši ulja. Što se tiče ricinusovog u početku i ja nisam mogla da nadjem pravu meru ulja, vremenom sam naučila :) Hvala ti za preporuku :))

      Избриши
    2. Анониман23/3/16

      cao,da li mozes da mi kazes kako mogu doci do brahmi ulja.?hvala unapred

      Избриши
    3. Cao moze da se kupi u zdravoj hrani :)

      Избриши
  6. Koristim Baleino ulje, i ricinusovo... odlicna su oba! :) Nego, prilikom kupovine kokosovog ulja, prodavacica mi je uvalila rafinisano, bez mirisa, a ovo u staklenoj teglici ima tako lep miris i ukus <3
    Zao mi je da bacim to rafinisano kokosovo ulje, stavljam ga na kosu dok ga ne potrosim, pa cu kupiti to PRAVO kokosovo :) Da li ce skoditi kosi to rafinisano ulje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори

    1. Rafinisano se razlikuje od nerafinisanog upravo u glavnim svojstvima. Čim je rafinisano znači da je izgubilo svoja glavna svojsta, tako da nema svrhe da ga stavljaš na kosu. Ne može da šteti niti da koristi kosi, jer ne može da joj obezbedi kosi ono što joj treba. Nadam se da sam ti barem malo pomogla, morala sam da upitam jednu devojku za savet koja se razume u to :)

      Избриши
    2. Tek sam sad videla tvoj odgovor :) Hvala za savet :) Uzela sam ovo u teglici, stavila isti dan na kosu, prespavala, i ujutru oprala, a kosa meka, meka! :D A, kupatilo celo mirisalo na kokos, tata se ponadao da sam pravila kolace :D

      Избриши
    3. Kako sam srocila recenicu, ispada, da u kupatilu pravim kolace :D Htela sam da kazem, da je i ostatak kuce (kuda sam prosla) mirisalo na kokos :)))

      Избриши
    4. Nema na čemu, drago mi je da se nisi pokajala i da ti je pomoglo ulje :)

      Избриши
  7. Kokosovo nikako da probam uvek mi nešto skupo da dam odjednom taj novac, koristim Macadamiu, Baleu, i razne serume za kosu :). Kao mlađa sam mazala razna ulja ali ona masna koja te zaližu pa ličiš na kravu, mladost ludost :D

    ОдговориИзбриши
  8. Gde ima da se kupi Brahmi ulje to tvoje, od Sahul cini mi se prozivodi? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja u zdravoj hrani nailazim samo na ono u zutoj ambalazi ali po sastavu mnofo je slabiji nego taj tvoj , a nigde da ga nadjem. Pa ako si iz BGa ostavi mi adresu apoteke gde se to moze naci :)

      Избриши
    2. Biošpajz Kalenić pijaca, Biomarket Svetogorska 18, Maslina Katanićeva 2...
      Ukucaj ajur-veda.rs :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...