9.12.13.

Recenzija:Macadamia Natural Oil

Otkad su se se pojavili na svetskom i našem trzištu, za Macadamia proizovde kupci imaju samo reči hvale. Kupila sam Macadamia proizvode prošlog meseca(možete videti OVDE) i ceo mesec sam imala priliku da vidim kako će se ovi proizvodi pokazati kod mene. Neki će reči da je malo mesec dana kako bi se uvideo učinak nekog proizvoda, ali meni je ovaj proizvod oduševio već posle prvog korišćenja. Veoma su popularni medju blogerima i sigruno se do sad pročitali dosta iskustava o pomenutom ulju.



Šta kaže Macadamia Natural Oil?
"Ulje za rekonstrukciju i oporavak svih tipova kose. Lekovito ulje idealno za sve tipove kose,posebno korisno za suve i oštećene krajeve.Ulje se trenutno apsorbuje,tako da ne čini kosu masnom. Dokazano je da produžava vek trajanja boje, tako što sprečava da kosa izbledi. Predstavlja prirodnu UV zaštitu. Smanjuje vreme sušenja kose za neverovatnih 40-50 %. Ulje hrani kosu čineći je glatkom i lakom za raščešljavanje. Kosa postaje glatka, sjajna i laka za održavanje. Za intenzivniji i dugotrajniji efekat dodati ulje u masku, ili u kremu za obnavljanje kose. "


Šta kažem ja?

Nije ni čudo što je ovaj proizvod jedan od najprodavanijih iz ove kolekcije. Ovde se ne radi o čistom ulju makadamije, već o proizvodu koji sadrži ulja makadamije i argana i još dodataka. Jako je gusto ulje i prijatnog je mirisa.Iako je gusto, ne masti kosu i ne slepljuje je. Može da se koristi na više načina.Ulje sam prvi put stavila u farbu kad sam se farbala kako bih dobila intezivniju boju i sjaj kose. Posle svakog pranja kose stavljala sam 2 kapi ovog proizvoda na najviše na krajeve.Takođe sam ga koristila i u kombinaciji sa Macadamia maskom.Ponekad bih ga koristila i na suvoj kosi radi lakšeg oblikovanja.  Istina je da smanjuje vreme sušenja kose. Posle ovog ulja kosa mi je jako meka i glatka na dodir. Lakša je za oblikovanje. Nije više "naelektrisana" i ne štrče mi više dlake sa strane. Mane ovog prozvoda su to što nema pumpicu na vrhu, pa ponekad stavim i više proizvoda nego što treba i cena,ali sa obzirom da se jako sporo troši to i nije neka mana. Za sada ne nameravam da se odreknem ovog ulja,ali ukoliko imate jeftiniju zamenu javite mi.

Pakovanje: 30ml;Cena: 760 din;Mesto kupovine: Kiwi sun; Kakva su vaša iskustva sa ovim proizvodom?

9 коментара:

  1. Koristim ovo ulje na suvu kosu, posle peglanja mi kosa bude super kad ga stavim. Sad sam prešla na njihovo ulje u spreju, malo je ređe od klasičnog ulja a ima isti efekat i čini mi se da se sporije troši. Odlična jeftinija zamena mi je Schwarzkopf ulje za suvu kosu. Koristim ga kao ovo ulje, nekad na morku, nekad na suvu kosu, nekad ubacim u šampon i super je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko si platila njihovo ulje u spreju? Pošto bih i ja presla, jer mi je više odgovara upotreba ulja u spreju. Nisam čula za Schwarzkopf ulje, ali verovatno ću mu dati šansu. :)

      Избриши
    2. Oko 900 din je ono od 60 ml, to je manje pakovanje. Ne znam koliko je veće. :)

      Избриши
  2. Анониман9/12/13

    Odličan post, iste utiske imamo o ovom ulju, zaista dobar proizvod. Mene zanima kojom farbom i nijansom iste se farbaš? Imaš veoma lepu i negovanu kosu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako odličan proizvod, prezadovoljna sam. Farbam se Subrina Charm farbom, nijansa 56 čokoladno smedja. A pri dnu mi je ombre koji se isprao. Hvala puno za komplimente, trudim se da je što više negujem, nikada nisam koristila peglu više od 3 puta godišnje :)

      Избриши
  3. Ovo ulje je definitivni najbolje na svetu. Pre sam ih izbegavala u širokom luku, ali kako ovo sadrži silikonska ulja koja ispare i tako ne zamaste kosu, morala sam probati. :) I moje je višenamensko, mada ga ja koristim za ruke. O:)

    ОдговориИзбриши
  4. Tagovala sam te na onom Liebster Award-u, pa kad budeš imala slobodnog vremena, možeš da odgovoriš na pitanja na koja sam i ja :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...