21.12.13.

Noviteti #2

Nažalost, ni mene nije zaobišla trenutna praznična euforija i šoping. Koliko vam se samo puta desilo da ste otišli u prodavnicu sa namerom da kupite dva ili tri prozivoda,a izašli ste iz prodavnice sa 10 kupljenih? Meni se to baš ovog puta desilo. Izvinjavam se zbog mutnih slika, pokvario mi se fotoaparat. pa je na scenu morao da nastupi telefon. Nego da krenemo sa mojom kupovinom:

Kao što i same vidite, većina proizvoda koje sam kupila je za negu kose.Odlučila sam da objavim rat suvoj i oštećenoj kosi. Na preporuku drage blogokoleginice sa bloga +Zdrava Kosa, kupila sam kokosovo ulje, Serical Placentu(na buvljaku sam je kupila za 350 din). Takodje kupila sam i Brahmi Amla i ricinusovo  ulje. U lilly-ju nisam mogla a da ne kupim njihovu masku za farbanu kosu i šampon iz te kolekcije.
U korpi su se našla  3 laka(Loreal, Aura) i Flomar proizvod za brzo sušenje laka, Lilly konjski balsam, Atrix krema za ruke, vitamin C, Fa antiperspirant deo stik, Aura senke za oči smokey eyes i na kraju D&G parfem The one. 

Da li koristite neke od proizvoda koje sam kupila?
Želite li recenziju određenog kupljenog proizvoda?


17 коментара:

  1. Izgleda da samo ja nisam koristila ovu masku za kosu, moraću da je potražim negde. Kada isprobaš javi utiske. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da misliš na masku Serical Placentu, isporbala sam je i moram ti reći da je odlična, baš mi je mekana kosa posle nje :)

      Избриши
    2. Da, da, na nju. Planirala sam već neku novu masku iz Alexandar Cosmetics-a da kupim, pošto mi je baaaš oštećena kosa, ali koliko sam čula ove maske nisu puno skupe tako da će se po svoj prilici i ona naći na polici, posebno sad kad si rekla da su dobre. :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Meni su odlični, nemaju neki preterano jak miris, ali odlično obavljaju posao :D

      Избриши
  3. Joooj.. uvek se oduševim kad čitam ovakve postove, kao da je moje. :) Super si sebi odabrala, uživaj u testiranju, a ja ću zamoliti za utiske o Flormaru za brzo sušenje laka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću sigurno ću uživati, hvala :)
      Privom prilikom ću ga ispobrati, pa ti javljam utiske :)

      Избриши
  4. Divni noviteti! :) Serical pakovanje imam, koristim s vremena na vreme, verujem da ćeš biti zadovoljna ako ti kosa nije premekana kao moja, ricinus sam jedva ispirala, pa sam prestala da ga kortsim, a brahmi i kokosovo ( njega mažem i na telo :) ) obožavam! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja sam ga jutros stavila i kosa mi je dosta mekana, a kokosovo ulje sam isto probala, miris je fantastičan, kao bounty čokoladice :D :) videćemo kako će da se pokažu ostali proizvodi

      Избриши
  5. Flormar za brzo sušenje laka - o tome obavezno piši. Stalno mi ponude njihove radnice, ali nikad ne uzmem jer nisam čitala o tome... Super noviteti :)

    ОдговориИзбриши
  6. super je sve, a ovo se redovno dešava hehe :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман3/5/14

    Gde si kupila kokosovo ulje? Svuda sam ga trazila,ali nikako da nadjem. U Dm-u sam kupila neko jeftino ali sigurna sam da to nije organsko nego neko zamirisano

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...