26.12.13.

Recenzija: Flomar sušač laka za nokte

Pošto sam videla da je ovaj proizvod izazvao najviše interesovanja iz prethodne kupovine, isprobala sam ga prvom prilikom.



Šta kaže Flomar?
"Sprej za brzo sušenje laka, bez razmazivanja, koji pri tome neguje zanoktice i nokte. Prsnuti na nokte 2 minuta pošto ste namazali lak za duže trajanje istog"

Šta kažem ja?

Namazala sam jedan sloj laka, nakon 2 minuta sam prsnula na nokte i sačekala oko min. Lak mi se jeste brzo osušio, nije bilo razmazivanja, što mi je bilo jako bitno. Ali kada sam namazala i drugi sloj laka morala sam da čekam dosta duže nego kod prvog. Ukoliko crtate po noktu, i ukoliko stavljate više slojeva laka, ovaj proizvod će vam biti samo bacanje para. Sprej ima miris limuna.


Pakovanje: 150 ml;
Cena: Nažalost zaboravila cenu;
Mesto kupovine: Lilly;

Koja su Vaša iskustva sa Flomar proizvodima?

2 коментара:

  1. Анониман26/12/13

    Meni je bio bas koristan a i miris je super :) sada sam presla na duplo jeftiniji Gabrini koji je identican po dejstvu i mirisu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je predobar, ali nisam nešto oduševljena ovim proizvodom, videću kad ga budem potrošila da kupim Gabrini, hvala na preporuci :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...