2.12.13.

20 zlatnih saveta u vezi bubuljica

Htela sam u ovom postu da vam napisem par saveta koji su meni pomogli u borbi protiv nepravilnostima koze.Bice ovo jedan duzi post,ne zamerite mi na tome,ali stvarno sam htela da podelim svoje iskustvo i da barem nekome pomognem u borbi sa problematicnom kozom.Da ne duzim vise:

1.Prva i najbitnija stvar je da pijete sto vise vode,jer unosenjem vode u organizam direktno uticemo na nastanak i stvaranje novih bubuljica a da toga nismo ni svesni.Bitno je da prvo otpocnemo hidrataciju iznutra;

2.Nikako ne skidajte sminku vlaznim maramicama,jer se na taj nacin prljavstina jos vise razmazuje i zacepljuje pore sto dovodi do iritacije i stvaranja bubuljica i akna.Da bi maramice duze trajale moraju da sadrze konzervanse,koji se klasifikuju kao karcinogeni,pa je najbolje da izbegavate ovaj metod skidanja sminke.Ukoliko ih koristite,uvek odaberite vlazne maramice koje ne sadrze alkohol i koje nisu parfimirane, nakon koriscenja maramica operite lice kako biste skinuli sve te iritirajuce sastojke;

3.Izbegavajte da koristite prozivode za lice koji sadrze alkohol,isusivanje koze ce dovesti do toga da koza sama proizvodi jos vise ulja;

4.Nemojte da kotistite sminku ukoliko ona sadrzi:
   1)vestacku boju(na pakovanju naznaceno kao FD&C)-moze doci do iritacije koze;
   2)vestacke mirise-moze doci do iritacije koze;
   3)ulja(mineralna ulja,petrolej)-moze izazvati ispupcenja po kozi;
   4)lanolin(ovcji loj)-odgovara suvoj kozi,ali problematicnoj nikako;

5.Uvek birajte pudere na kojima pise oil-free ili non-comedogenic.Jedino ti proizvodi ne zacepljuju pore i ne izazivaju bubuljice;

6.Kada ste poslednji put ocistili svoj telefon? Mobilni telefoni su pogodno tlo za razvoj bakterija i izazivaju bubuljice.Ocistite svoj telefon ili vlaznom maramicom ili alkoholom;

7.Menjajte jastucnicu jednom ili dvaput nedeljno;

8.Koristite iskljucivo jedan peskir za lice i menjajte ga svakodnevno;

9.Cetkice koje koristite za sminkanje operite barem jednom nedeljno,jer cetkice sadrze bakterije i mrtve celije koze;

10. Izbegavajte masnu i jako zacinjenu hranu,secer i slatkise(pomfrit i cokolada).Barem je u mom slucaju bilo dokazano da cim pojedem cokoladu da mi izadju bubuljice;

11.Ne prskajte parfem prema licu.Dokazano je da moze izazvati bubuljice;

12.Nikako ne dozvolite sebi da legnete nasminkani u krevet.Iako vas mrzi,morate da skinete sminku,jer nocu koza mora da dise,ali ako ste nasminkani to je nemoguce.Jos se sva prljavstina celog dana talozila na vasem  licu i zbog toga mogu da nastanu bubuljice;

13.Ukoliko cedite bubuljice,obavezno operite ruke,zahvatite par maramica prstima i na taj nacin izvrsite cedjenje ubuljice.Bitno je da prljavstina ispod noktiju ne dodje u kontakt sa bubuljicom,jer postoji mogucnost daljeg prosirenja i upale bubuljice;

14.Ukoliko u ormaru imate odecu od poliestera i likre,najbolje bi bilo da ih se resite,jer je dokazano da te tkanine apsorbuju mrtve celije i znoj sto se kasnije odrazava na nasu kozu stvarajuci bubuljice.Bolje koristite prirodne materijale poput pamuka;

15.Jako je bitno da koristite prozivode bez sapuna,jer oni dodatno isusuju kozu;

16.Ukoliko imate bubuljice na ledjima,po vratu,vilici,celu i na lukovima lica verovatno je za to kriva vasa kosa.Pokusajte da sto vise sklanjate kosu sa lica;

17.Ne izlazite se cesto suncu i nemojte cesto ici u solarijum.Ukoliko to vec radite,zastite svoje lice kremama sa zastitnim faktorom od 15 pa nadalje;

18.Dalje ruke od lica!Necete moci nista drugo da uradite osim da pogorsate stvar.A i ostace vam oziljci;

19.Uradite jednom nedeljno piling.Naparite lice cajem od kamilice kako biste otvorili pore;

20.Ne odustajte od borbe sa bubuljicama! Znam da bubuljica nece nestati preko noci,i ne treba odustati cim vidite da vam se nakon koriscenja nekog proizvoda lice nije popravilo.Potrebno je malo vremena da se vase lice ''sprijatelji'' sa proizvodom i posle cete videti fantasticne rezultate.Samo je potrebno srtrpljene i istrajnost;

Sta vi primenjujete u borbi protiv bubuljica? :)

6 коментара:

  1. Uh.....svasta sam stavljala na lice,i sada sam sve svela na AXA kiseline,prirodne sapune,cinkovu pastu, Mixu,prirodne maske ,i Loreal miceralnu... za sada je sve pod kontrolom!! :D

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam počela u poslednje vreme da se okrećem što više prirodnoj kozmetici, sama pravim maske. Koji prirodni sapun koristiš? Ja koristim sapun sa maslinovim uljem i baš sam zadovoljna, a što se tiče miceralne ja koristim Mixa miceralnu i odlično mi se pokazala :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican i koristan post. Nemam neku problematicnu kozu, po koja bubuljica s vremena na vreme, tako da koristim minimalac "fensi smensi" proizvoda, jer sve mislim da cu da razmazim kozu i da ce postati ovisna od svih tih mazalica. Vise mi pomaze da obratim paznju na ovakve stvari, nego da unistim kozu pa onda da je lecim.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bih volela da mogu tako kao ti, ali ne mogu da odolim čokoladi :) Počela sam više da koristim prirodnu kozmetiku, i počela sam više da obraćam pažnju na ovakve stvari, jer sam nesvesno uništavala kožu svojim navikama.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, bas si me obradovala ovim! Idem odmah da popijem casu vode. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...