29.12.13.

DIY:Lush žele sapun

Većina nas ima običaj da kupuje poklone. Po mom mišljenju, najbolji pokloni koji možete nekome dati su oni koji ste sami napravili. Više cenim nečiji trud, maštovitost i vreme koje je uložio u taj poklon. Tom prilikom, želim da vam pokažem kako sam ja obradovala svoje najbliže i drugarice ovim jedinstvenim poklonom. Veoma se brzo i lako prave, samo trebate da pustite mašti na volju.







Potrebno je:
1. 2 pakovanja želatina u prahu;
2. 2 dl vode;
3. 1 dl gela za tuširanje(tečni sapun, šampon..);
4. modle ili kalupi za kolače;
5. bilo koje ulje(opcionalno);
6. boje za kolače;
7. šerpa;
8. 2 činije;


Pa da krenemo: Stavite 2 dl vode da prokuva. Kada prokuva u vodu sipajte 1 dl gela za tuširanje. Dok mešate dodajte ulje. Promešajte i sklonite sa ringle. U jednu činiju stavite želatin i postepeno mešajući sipajte sadržaj iz šerpe. Vrlo je bitno da se sjedini želatin sa vodom. Kada ste to sjedinili, stavite 2-3 kapi boje za kolače. Kada se sve to sjedinilo sipajte u kalupe. Kalupe stavite u frižider na nekoliko sati, najbolje preko noći. I ujutru kada se probudite čeka vas iznenadjenje.










Zabavni su i zanimljivi za decu i za one koji su još uvek u duši deca. Sa njima nikada više neće biti dosadno kupanje.Možete ih napraviti u raznim oblicima i bojama. Idealan su poklon za predstojeće praznike. Što se tiče načina čuvanja i korišćenja, najbolje bi bilo da ih čuvate na "hladnijim" mestima, jer na sobnoj temperaturi postaju mekši i manji. Možete da ih koristite nedelju do dve nedelje. :)

Evo vidite kako je meni na kraju ispalo. Uzmite u obzir da prvi put pravim ove sapunčiće. Nisu mi idealno ispali, tj. pri vadjenju iz kalupa trebalo je da budem nežnija i pažljivija, setiću se toga sledećeg puta kad ih budem pravila. Ali za prvi put nije loše :D

Svidja li vam se ideja?
Da li ste ikada koristili želee za tuširanje?
Da li volite da sami pravite poklone?
   

19 коментара:

  1. Upravo sam završila pravljenje, videćemo na šta će to ličiti. :) Mada sam ih malo zeznula, dodala sam šljokice koje su se spustile skroz dole. Ali mi se svidelo, čekam par sati da vidim hoće li uspeti, ako uspe ide odmah nova tura. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pazi molim te kad ih budeš vadila iz kalupa, da ne napraviš istu "početničku" grešku poput mene. Ako ti se ne pene puno, sledeći put dodaj više gela za tuširanje. Jedva čekam da vidim kako ti je uspelo, javljaj obavezno :)

      Избриши
    2. Odlučno su ispali ali ne pene uopšte. :( Sipaću sledeći put tečni sapun, sad sam sipala dečiji šampon, on ionako slabo peni, sad me nervira onako bez pene, sutra ću odmah nove napraviti.

      Избриши
    3. Ajao, a dobro sad bar znaš gde si pogrešila, sledeći put ćeš ih napraviti taman :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Jeste i zanimljivo jako, pogotovo za decu, moj brat je došao u iskušenje da proba, mislio je da je neki slatkiš :D

      Избриши
  3. ooo , odmah sutra pravim :-) :-) (^.^)

    ОдговориИзбриши
  4. Super ideja.Baš cu da isprobam .Pravicu ih zajedno sa decom,sigurna sam da ce se oduseviti 😁

    ОдговориИзбриши
  5. Tanja15/6/15

    Odlicna ideja.! Zabavis se i razvijas svoju kreativnost :-) Volim dekupaz tehniku,pravim ukrasne kutije.U raznim prilikama obradujem drage osobe ovakvim pokloncicima :-) Ko npr.voli i gaji cvece,moze da ukrasi saksiju. Razne povrsine se mogu ukrasavati. Hvala na slikama :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu. Nisam jos usla u "svet" dekupaz tehnike, nadam se da cu uskoro. :)

      Избриши
  6. Super ideja! Probala sam da napravim neke sapunčiće ranije i nisu loše ispali, a ovaj žele baš izgleda primamljivo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Javite kako je ispalo. :)
      Ni meni prvi put nisu ispale kako treba, posle sam se uvezbala :D

      Избриши
  7. Ovo nikad nisam probala,ali cu svakako,bas sam se odusevila raznezila,odoh da probam.

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam probala, ali svakako deluje zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo je super ideja! Sutra cu u "kujnu" sa sinom da spremim ovaj delikates! Odusevice se! Hvala na ideji!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...