9.1.14.

Potrošeni proizvodi #1

Prvi put pišem na temu potrošenih proizvoda. O neki proizvodima sam već pisala. Volim da čitam ovakve postove na drugim blogovima, tako najbolje mogu da vidim šta je delovalo a šta nije.
 



La Roche Posay termalna voda
Termalnu vodu sam dobila na akciji u apoteci. Uz kupljeni Effaclar Duo dobila sam njihovu termalnu vodu. Što se tiče termalne vode, nisam nešto zadovoljna. Videla sam da dosta njih piše o termalnim vodama i da imaju pozitivna iskustva, ali što se mene tiče meni ova termalna voda ništa ne radi. Nisam videla uopšte njeno dejstvo. Jedino mi je pomogla kada sam čačkala lice(čitajte urnisala) i kada sam naparila lice kamilicom.
Da li ću kupiti opet ovaj proizvod? Ne;



La Roche Posay Effaclar M

Apsolutno ništa ne radi ova krema. Niti mi je lice posle nje manje masno, niti je smanjila nastanak sebuma.
Više o ovoj kremi imate na OVOM LINKU.
Da li ću opet kupiti ovaj proizvod? Ne;

Lipo tonik sa voćnim kiselinama

Obožavam miris ovog tonika, dosta dugo sam ga koristila i ostavio je pozitivan utisak na mene. Pisala sam o ovom toniku OVDE.
Da li ću opet kupiti ovaj proizvod? Da;

Avene TriAcneal 

Jedna od krema koje su spasile moje problematično lice. Odličan proizvod. I o njoj sam pisala OVDE. Pošto mi je lice dovedeno u koliko-toliko normalno stanje, za sada neću kupovati ovaj proizvod.
Da li ću opet kupiti ovaj proizvod? Za sada ne;

Balea Oil Repair

Balea ulje za kosu sam kupila na preporuku drugarice koja ima sličnu kosu poput mene(suvi krajevi i oštećena kosa). Kosa, nakon koršćenja ulja, bila potpunija na dodir, meka i izgledala je zdravo. Miriše mnogo lepo. Ovaj proizvod sam koristila, evo iskreno da vas ne lažem, jedno 5 meseci. Jako se sporo troši, dosta je gusto i nije skupo.  Pisaću detaljnije o ovom ulju ukoliko želite.
Da li ću opet kupiti ovaj proizvod? Da;

Oriflame Eye Contour Gel

Nisam uopšte zadovoljna proizvodom. Ovaj gel služi za negu područja oko očiju, umanjuje podočnjake. Nisam videla njegovo delovanje.
Da li ću opet kupiti ovaj proizvod? Ne;


Izvinite ali moram da se pohvalim. Jutros mi je poštar doneo nagradu koju sam osvojila u LRP takmičenju.
Vidite šta sam osvojila :)

Da li ste koristile neke od pomenutih proizvoda?
Da li ste neki proizvod potrošili u zadnje vreme i kakvi su vasi utisci?

*Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu,nova je :)





11 коментара:

  1. Mene zanima više o onom ulju za kosu :) Da li je masti recimo i tako to :) a effaclair duo je super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne masti, i ne ostavlja onaj lepljiv trag, mirše na vanilu. Ja ga nisam stavljala na celu kosu, isključivo samo na krajeve i malo iznad krajeva, pošto mi je samo taj deo suv. :) Odličan proizvod :)

      Избриши
  2. meni je ovo baleiono ulje katastrofa. jos mi je vise isusilo vrhove :( (niki)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno? Baš mi je žao, prvi put čujem negativan komentar u vezi ulja. Uglavnom se svima svidela ulje. Baš šteta. :/

      Избриши
  3. Totalno sam zaboravila na ovaj tonik, dobro si ga pomenula opet da odem da kupim. Drago mi je da si napisala o termalnoj vodi, baš sam se ovih dana premišljala da li da probam ali sad sigurno neću.
    I mene interesuje ovo ulje za kosu, kako ti se pokazalo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni lično termalna voda nije odgovara, sva sreća pa sam je dobila na akciji, ovako bi džabe bacila pare.
      Ovo ulje mi se pokazalo kao jedno od boljih(pored Macadamie). Jeste dosta gusto, nemoj to da te odbije pri kupovini, ali uopšte ne masti kosu. Upotpunjuje dlaku, daje sjaj kosi, miris se dosta dugo zadržava u kosi. :)

      Избриши
  4. Probala sam samo Balea ulje koje nikako ne može da zamijeni Avonov serum sa arganom :) i Oriflame za područje oko očiju koji ni meni nije odgovarao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još uvek nisam probala Avonov serum, vidi da ga svi hvale, probaću prvom prilikom. :) A što se tiče Oriflame, očigledno nisam jedina i čisto je bacanje para.

      Избриши
  5. I meni je Balea ulje bilo super ali posle toliko pohvala na racun Avonovog seruma sa arganovim uljem morala sam da ga probam i moja kosa ga ipak vise voli od Balee.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je odgovaralo Balea ulje, čim potrošim ulje koje trenutno koristim kupujem Avonov serum :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...