12.1.14.

Recenzija: Sephora Lash Amplifier

Zamislite situacije:
1. Šminkate se pred važan dogadjaj. Stavljate prvi, pa drugi, treći sloj senke. Napokon ste uspeli da uvežbate taj čuveni smokey eyes. I jedino što preostaje na kraju kako biste upotpunili šminku je maskara. Pokušavate da maskarom dobijete volumen iii na kraju samo ste dobili umazan kapak. 

2. Uspešno ste savladali prvu situaciju. Nakon prvog sloja stavljate i drugi sloj maskare. I šta ste dobile? Slepljene trepavice koje imaju efekat pauka.

Kome se ovo barem jednom desilo?
Meni se ovo ranije dešavalo često. Kad sam stavljala maskaru, uvek se umažem kao petogodišnjakinja. A o "pauk" trepavicama da ne pričam. Nisam znala kako da ih razdvojim. Na kraju bih se iznervirala, skinula bih svu šminku pa sve onda ispočetka.


Tako sam radila dok mi drugarica nije otkrila ovo "malo čudo". Njegovim korišćenjem nikada više nisam imala probleme sa maskarom. 

Šta kaže Sephora?
" Uvećava efekte vaše maskare. Svaki put, nanesite na vaše trepavice i dajte im bez premca volumen(obim) i luk."

Šta kažem ja? 
Slažem se sa gore navedenim. Sa prvim delom spravice sa bilo kojom maskarom možete postići veliki volumen. Možete bez straha stavljati maskaru i ona će završiti samo na vašim trepavicama. Drugi deo služi za razdvajanje trepavica. Što se tiče razdvajanja trepavica, ukoliko stavite više slojeva odjednom tu vam ništa ne može pomoći. Ja prvi stavim prvi sloj pa razdvajanja trepavice, pa zatim posle drugog sloja isto.
Preporučujem pomenuti proizvod. Jako dobro radi svoj posao, nije skup, štedi vreme stavljanja maskare i uvećava efekte  maskare do maksimuma. Jako je mali, zauzima manje mesta od maskare, zgodan je za nošenje u torbi.
Prvi sloj maskare(samo na gornje trepavice sam stavljala)
Drugi sloj maskare(vidite kako su na krajevima slepljene trepavice)
Drugi deo sprave služi za razdvajanje trepavica 
I krajnji rezultat posle 2 sloja maskare i upotrebe sprave(nema slepljenih trepavica, nema umazanog kapka, volumen nažalost ne može lepo da se vidi) 

Cena: 4€ ;
Mesto kupovine: Sephora ;

Kako vam se čini Sephorin proizvod?

*Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu nova je
https://facebook.com/lolinsvetblog

10 коментара:

  1. Ovo sam videla jednom u Sephori i bila sam u fazonu, ma ne radi ovo sigurno. Sad ću ga definitivno kupiti, baš je dobra stvar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, baš je zanimljiv proizvod i pristupačne je cene. Nadam se da će ti se svideti. :)

      Избриши
  2. Анониман12/1/14

    Mene muče sve navedene muke, ali me po malo ovaj proizvod plaši. Ja na sve nosim sočiva, pa ne znam kako bih ovu rabotu izvela. Ali, kako mi retko koja maskara odgovara u zadnje vreme, drago mi je da sam za ovu spravicu saznala tnx:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, baš mi je žao. Ali stvarno je odličan proizvod, mada verovatno bi bilo komplikovano korišćenje u tvom slučaju, morala bi sa velikom pažnjom i oprežnošću :)

      Избриши
  3. Zaista pristupačna cena...Vidi se efekat i zaista je dobar. Ako me u neko skorije vreme put nanese u Sephoru

    Nominovala sam te pa baci pogled :)
    http://superlady381.blogspot.com/2014/01/liebster-award-nominacija.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš se pokajati ukoliko ga kupiš :)Hvala puno na nominaciji :*

      Избриши
  4. Obozavam ovo cudo. Ja sam otkrila da mi je najlaksi nacin da ga koristim tako da stavim ovaj deo gde nije cesljic iza trepavica koa i ti, ali onda mazem maskaru tako da cetkom pipam tu plastiku i onda su odmah skroz razdvojene treavice, retko moram jos i cesljic da koristim. Ali u svakom slucaju predobra stvar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pokušala da radim na isti način kao i ti, ali verovatno preteram sa stavljanjem maskare pa mi je potreban češljić :).
      Jeste predobra je stvar:)

      Избриши
  5. Joj malo mi je zastrašujuć ovaj proizvod haha :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo tako izgleda na način na koji ga ja stavljam, jer mi jedino tako odgovara. Uopšte nije zastrašujuć veoma je odličan proizvod. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...