14.1.14.

Jeftini proizvodi vredni vaše pažnje#1

Pošto me je izdao fotoaparat, ne želi da saradjuje sa mnom, odlučila sam da za danas prvi put napišem o proizvodima koji su jeftini, svima dostupni, a jednako dobro rade svoj posao. Za njih ne važi izraz "koliko para toliko muzike". Pisaću o proizvodima koje sam ja koristila za kosu, nokte, lice..

1. Ebelin jastuče za lice(169 din);
Odličan proizvod za čišćenje lica. Služi i za piling i masažu lica. Možete ga kupiti u Dm-u.



2. Lipo tonik sa voćnim kiselinama(150ml 220 din);
Tonik za čišćenje lica bez alkohola. Idealan za problematičnu i masnu kožu. Više o ovom proizvodu i gde ga možete da ga kupite OVDE.


3.Lilly krema za problematičnu kožu(15 ml 149 din);
Gusta krema za bubuljice. Možete kupiti kremu u svim Lilly apotekama.

4.Ricinusovo ulje(50 ml 140 din)
Ulje koje se koristi za jačanje i rast obrva, trepavica, noktiju i kose. Možete kupiti ulje u svim apotekama.

5. Brahmi amla ulje(100 ml 250 din)
Odlično ulje koje pospešuje rast kose, sprečava opadanje, daje gustinu. Više o ovom proizvodu i gde ga možete kupiti OVDE.

Da li ste probale neki od pomenutih proizvoda?
Postoji neki jeftin proizvod koji vas je oduševio i koji mi preporučujete?

*Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu
https://facebook.com/lolinsvetblog !







                                                                                


14 коментара:

  1. Želim ovo jastuče za lice :) Ricinusovo ulje imam, htela sam da ga koristim za kosu, međutim odlučila sam da čim potrošim maskaru operem ambalažu i sipam unutra ulje pa da ga tako mažem na trepuške pred spavanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam potrošila maskaru, oprala četkicu i "umačem" četkicu u ricinusovo ulje:)
      Što se tiče jastučića, nažalost već duže vreme ga nema u Dm-ovima. :/

      Избриши
  2. Jastuče imam :) moram da kupim ovaj tonik pošto odgovara mom tipu kože, videla sam u linkovanom postu gde mogu da ga kupim :D
    Super post :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi li ga skoro kupila? Pošto ga već dugo nema u Dm-ovima. Nadam se da će ti se svideti toni, ja sam oduševljena, prvo što nema alkohola i drugo zato što prelepo miriše :)

      Избриши
  3. Imam ovo jastuče i koristila sam ga samo par puta, uvek se umijem pa se onda setim njega i nikako da krenem redovno da ga koristim. :) Koristimo skoro sve iste proizvode, i ovo Brahmi Amla ulje je meni jedno od najboljih koje sam do sada probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga ne koristim redovno, jer ne želim lice da naviknem na jastučić, jer posle neće biti isti efekat. I meni istoBrahma ulje jedno od boljih(pored kokosovog), samo mi malo smeta miris nešto ga ne volim :D

      Избриши
  4. Ne mogu Ebelin jastuce da nadjem nikako a bas zelim da ga imam. Imam Lilly kremu i solidna je, ne cini cuda ali pomaze :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moja drugarica ga traži već duže vreme i odustala je od njega. Nikako da ga nadje. Meni lilly krema bila odlična za bubuljice na ledjima :)

      Избриши
  5. Ja ovo jastuce,nigde ne mogu da nadjem!! :) a bas ga zelim!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, ja sam moj jedva našla u avgustu. Bukvalno sam sve moguće Dm-ove obišla. Nadam se da ćeš ga ubzo naći i da ćeš biti zadovoljna kao i ostali :)

      Избриши
  6. Lili kremicu sam imala i nije mi nesto bila. A tu Ebelin cetkicu bas planiram da probam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao, meni je baš pomogla oko bubuljica, samo mi je smetao njen miris. Nadam se da ćeš je naći ubrz, pošto je velika pomama za njom, a u Dm-je, nažalost, nema već mesecima.

      Избриши
  7. Zaljubila sam se u ovo jastuče :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...