16.1.14.

Jeftini proizvodi vredni vaše pažnje#2

Nažalost, još uvek mi aparat ne radi, pa sam morala da preuzimam slike sa interneta. Da nastavimo sa jeftinim proizvodima koje koristim.

1. Hemanis groždjana mast(6 g 40 din)
Odličan proizvod za negu suvih i ispucalih usana. Ima ih u raznim mirisima(jabuka, višnja, narandža, žvaka, jagoda, limun). Možete ga kupiti u apotekama.


2. Cien odstranjivač laka za nokte bez acetona(200 ml 170 din)
Odstranjivač laka za nokte sa pumpicom radi lakšeg doziranja. Čim sam potrošila ovaj proizvod, sačuvala sam ambalažu radi daljeg korišćenja. Kupila bih bilo koji odtranjivač laka i sipala bih u ovu flašicu. Možete ga kupiti u Lilly-ju. Što se tiče trenutne cene ne znam, ja sam ga kupila na promociji za 170 din.

3. Aktivni kiseonik(200 ml 350 din)
 Proizvod koji ima široku primenu: smiruje akne i promene na koži, za osvežavanje lica, za lečenje dekubitalnih rana izraženih na koži, za ispiranje usne duplje, sprečava infekciju rana i posekotina i ubrzava zarastanje... Možete ga kupiti u svim apotekama.

4. Serical Placenta (350 din 1 kg)
 Odlično pakovanje za sve tipove kose. Hidrira i neguje kosu, omogućava lakše raščešljavnje kose.
Ja sam ovaj proizvod po ovoj ceni nabavila na buvljaku.



5. Nevena puzzle antibacterial stick(4,5 g 175 din)
Stik koji služi ya prikrivanje akni i bubuljica koji pritom isušuje bubuljicu i samnjuje crvenilo. Možete ga kupiti u svim apotekama.



Da li koristite neke od pomenutih proizvoda?

*Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu

https://facebook.com/lolinsvetblog !


9 коментара:

  1. Kupila sam Velnea aceton u istoj ovakvoj bočici i uradila isto što i ti, potrošila ga i sada unutra sipam moj omiljeni skidač laka za nokte, super su mi te bočice :) Ovo pakovanje za kosu svi hvale, baš bih mogla da ga isprobam.

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je Latte bolja od Placente,ostalo nisam probala.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovu grozdjanu mast imam,u kuci stalno,i super neguje,isto kao i aktivni kiseonik,ali nije ovaj proizvodjac,u mom gradu ne mogu da ga kupim ispod 400 dinara,i za ovaj puzzle antibacterial stick,sam cula da dosta pomaze,ali verovatno nekome kome izadju 2,3 bubuljice mesecno,meni sam malo vecim problemom nije pomogao!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih imam nekoliko po kući, desi se da izgubim groždjanu mast pa kupim novu i kroz par dana nadjem tu "izgubljenu" i tako u krug ;D . A što se tiče stika, meni je baš dosta pomogao oko potkožnih bubuljica :)

      Избриши
  4. Od svega koristim samo aktivni kiseonik i obozavam ga. Nikad nisam bez njega.

    ОдговориИзбриши
  5. Masku za kosu koristim uzastopno već dve godine, prezadovolnja sam. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...