17.1.14.

Recenzija: Titania sredstvo protiv mitisera

Došla je na red recenzija jednog odličnog proizvoda. Pošto vodim bitku sa mitiserima, pokušala sam na sve načine da ih se rešim. Kupovala sam maske, kreme, tonike, flastere raznih proizvodjača(Nivea, Balea..), parila sam lice kamilicom. Jedino što mi je pomoglo su ovi flasteri i parenje lica čajem od kamilice.


Šta kaže Titania?
"Ovo sredstvo sadrži specijalne komponente koje se aktiviraju pomoću vode i koje se vezuju za nečistoću na koži.Zahvaljujući anatomskom obliku i specijalnom mekanom materijalu flaster perfektno prijanja na nos i uklanja mitesere i višak masnoće na koži.Kada se skine flaster,na njemu ostaju nečistoće a pore ostaju iste.Rezultat je odmah uočljiv,koža deluje čistije i manje se stvaraju miteseri. "



Šta kažem ja?
Ja nakvasim nos hladnom vodom pa stavim flaster. Zatim peškirom jako držim flaster kako bi se što bolje zalepio i kako bi što više skinuo nečistoću. Flaster držim 15 min. Posle toga ukoliko je potrebno(stvarno mi se retko kad to desilo) stavim još jedan flaster kako bi se se sve skinulo. Posle flastera rezultati su odmah uočljivi. Manje mitisera i masnoće ima, lice mi deluje čistije.  Možete flastere da stavljate na nos, čelo, bradu i na deo izmedju nosa i obraza(ja tu stavljam jer imam baš dosta mitisera).
Moj nos pre korišćenja flastera



Posle korišćenja flastera

Još bolje rezultate ćete dobiti ukoliko pre mitisera naparite lice čajem od kamilice.

Pakovanje: 10 falstera;
Cena:450 din(bila je upitanju akcija);
Mesto kupovine: Lilly;

Šta vi koristite u borbi protiv mitisera?

*Ukoliko želite lajkujte moju fb stranicu

https://facebook.com/lolinsvetblog !


6 коментара:

  1. U pa dobro skida. Titaniine flastere nisam jos probala. Samo mene mrzi da se parim ali jednom cu morati i tako da probam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja palim lice 1,2 puta mesečno :) Da dosta dobro skida, iako sam čula dosta loših utisaka o njemu.

    ОдговориИзбриши
  3. Pa ova recenzija mi je bila potrebna! :)
    Probala sam Balea flastere, ali ništa, sestra i ja smo probale i na njima ništa ne ostane. Probala sam i ono da napravim sa želatinom i ni to mi nije pomoglo. Nisam htela da kupujem ove dok ne vidim neku recenziju pre toga, sad sigurno probam i to.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj pre toga da napariš lice, biće bolji rezultati. I jako je bitno da ti se dobro zalepi flaster. Pokušaj kao ja da držiš nekoliko minuta flaster peškirom :) Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja :)

      Избриши
  4. Анониман14/1/16

    Nazalost meni nije uspelo, iako sam naparila lice i uradila sve po uputstvu.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...