16.8.14.

Moja trenutna nega kose

Iskreno, otkad sam ušla u "svet blogovanja", više nego inače obraćam pažnju na negu kose. Ima poprilično dosta razloga zašto to radim, ali uglavnom shvatila sam da koristim pogrešne proizvode, ili jednostavno one koje ne deluju. Češljala sam mokru kosu svaki dan, i posle se naravno pitala zašto mi je tanka, slaba. Odlagala sam šišanje, jer sam volela svoju dugu kosu i nisam mogla da podnesem da se skrati, pa čak ni jedan centimetar. Razmišljala sam nema veze što je oštećena samo da je duga. Nadam se da sam vas nasmejala, pošto se ja sama smejem svom razmišljanju. Kako već 13 godina svakodnevno perem kosu(zbog jelte bazena jer treniram vaterpolo), i kosa mi je svakodnevno izložena hloru i fenu. Dodajte na to još i farbanje kose. Sigurna sam da sam vam na neki način približila stanje moje kose. Slama, ali baš slama. Onako pri dodiru suva, a krajevi ispucali. Baš ružno. Verujte mi sada sam srećna što mi kosa nije otpala od svih mogućih šokova koje je preživela. Jedina, tada bila mada još uvek traje, pozitivna stvar je to što sam izbegavala peglanje kose. Peglam se, evo da vas ne lažem, 4-5 godišnje, u izuzetno specijalnim prilikama. Mogu samo da zamislim kakva bi mi kosa bila da sam je često peglala. Ustvari ne želim ni da zamišljam. I tako, negde oko septembra prošle godine, počela sam intezivnije da čitam recenzije proizvoda za kosu, kako blogerke neguju svoju kosu itd. Tako sam i shvatila da pravim velike greške u negovanju kose. Počevši od pranja cele kose( samo teme bi trebalo da se pere), šamponiranja kose 2 puta( ovo mi je ostalo od malena kada mi je mama prala kosu), češljanje mokre kose, pa sve do korišćenja pogrešnih proizvoda, ili proizvoda koji jednostano nisu odgovarali mojoj kosi. Od tada samo teme perem, jednom u dve nedelje operem celu dužinu kose. Koristim isključivo proizvode koji su potrebni mojoj kosi, veliki akcenat sam stavila na pakovanja i proteinska i hidrantna. Kosu isključivo češljam Macadamia četkom, i kad god mogu ne koristim fen i puštam je da se sama osuši. I tako, menjajući navike promenio se kvalitet kose. Vremenom se od suve ii oštećene kose stvorila zdrava i jaka kosa. Ne potpuno zdrava, ne mogu to ni da očekujem jer sam je godinama mučila, ali dovoljno zdrava da bude primećena od strane mojih drugarica( verujte mi te sve primete pa makar i sitnicu neku nebitnu ) i poznanika. Danas ću vam malo više približiti svoju trenutnu negu kose. Unapred se izvinjavam na lošim slikama.


                                                        Šampon


Baby Love - šampon koji ne sadrži sulfate i odličan mi je za svakodnevno pranje kose. Kada ga potrošim kupiću InSight šampon koji takodje ne sadrži sulfate, parabene, silikone.

                                                      Pakovanja

Jedan od najvećih problema. Nisam znala da postoje dve vrste pakovanja, i da su mojoj kosi potrebna i proteinska i hidratantna. Trenutno koristim Insight masku za oštećenu kosu i Macadamia deep repair maska. Garnier Avocado Oil & Shea Butter balzam koristim kao dubinsko pakovanje, tako što dobro natopim celu kosu, stavim plastičnu kapu i zagrevam kosu fenom 30 min( da znam jeste zamorno držati fen toliko dugo ali verujte mi isplati se).

                                                       Ulja

"Ulja u kosi? Zar ulja neće dodatno umastiti kosu?", mislila sam ja. Ali ne, prevarila sam se. Ulja su itekako potrebna našoj kosi. Ulje koje, jednom rečju obožavam, je kokosovo ulje. Brahmi Amla ulje  mi je dosta pomoglo kod opadanja kose. Što se tiče Macadamia Natural Oil ne znam šta bih mogla da kažem o ovom malom čudu. Smanjuje vreme sušenja kose, lepo zagladi krajeve.
Balea Oil Repair  ulje bez silikona, jako prijatnog mirisa i sporo se troši. Takodje mi leo zagladi krajeve. Syoss Absolute Oil sam kupila na akciji u kojoj se za 3 kupljena Syoss proizvod dobijala mini presa za kosu. Retko kad koristim ovo ulje, dosta je gusto, prosledila sam ga mami, ali desi se ponekad da ga koristim. Ništa specijalno da se razumemo.
       
Kako bih zaštitila kosu od toplote, koristim Syoss Heat Protector.
Otkad sam kupila Macadamia NoTangle četku, isključivo samo nju koristim i ne planiram nikad da je promenim.

Kako vi negujete svoju kosu? 

Još par dana je ostalo do završetka giveaway-a.
Ukoliko vam se svideo blog, lajkujte moju fb stranicu 
https://www.facebook.com/lolinsvetblog 

37 коментара:

  1. Macadamia cetka je za mene pravi blagoslov, kad se samo setim koliko se kosa kidala pre nje... Divni proizvodi, imamo dosta zajednickih za negu kose ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što imamo zajedničke favorite, i još draže mi je što si i ti ljubitelj Macadamia četke :)

      Избриши
  2. Kokosovo ulje-ljubav, savrseno je! :D Tu macadamia cetku gledam dugo, al nikako da je uzmem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pošto već planiraš da uzimaš Macadamia četku, uzmi je u setu, isplativije je :)

      Избриши
  3. Анониман16/8/14

    Da li je macadamia deep repair maska proteinska ili hidratantna? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16/8/14

    Sve sto si napisala je i kod mene,mucila sam je i nema sta joj nisam radila,al od preparata sa spiska skoro nista mi neodgovara.Ovaj baby love sampon mi je bio ocaj zivi,mozda sam jedina koja je tako reagovala na njega,pa sam skontala da moja kosa ne voli pantenol koji on poseduje u sastavu,pa sam ga izbacila,od maski nista posebno macadamia maskira i mislis super kosa,kad operes stanje isto,garnier ok,sta znam meni deluje da je on vise kombinovan hidratantno -proteinski balzam,e sad neko tvrdi da je cisto hidratantan,kod mene ima efekat ovog prvog sto sam navela,al vise deluje proteinski na moju kosu malo je ukruti.Od ulja nisam probala balea ulje,brahmi i ovo syoss,mozda bi probala ovo balea jer je bez silikona kao sto si navela,mada nisam videla sastav pa ne mogu da znam ni sta ima u njemu,al kokosovo sam probala meni tu nema nikakav efekat kao sto pisu ostale blogerke,a macadamia cist silikon naparfemisan :) .Cetku merkam isto duze vreme,al uvek nesto prece ima da se kupi :) valda ce stici nekad na red :) Izvini na poduzem komentaru :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema potrebe za izvinjavavanjem, volim da pročitam nečije iskustvo. Žao mi je što kokosovo ulje nije imalo efekta na tvojoj kosi, moja kosa ga prosto obožava. Slažem se da je Macadamia sadrži silikone, ali ja sam tako uspela da je oporavim. Ne kažem da je donekle oporavljena zbog Macadamie, ali jednostavno kombinacija svih ovoh proizvoda mi je pomogla u borbi koju sam ja sama prouzrokovala. Želim ti da što pre kupiš Macadamia četku :)

      Избриши
  5. Koristim ovo Balea ulje za kosu, miris mi se jako sviđa, kao i to što mi ne masti dodatno kosu. Koristila sam nekada Syoss šampone, ne odgovaraju mi. Dugo već merkam ovu Macadamia četku, ali ne znam da li mi je baš neophodna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris Balea ulja me podseća na more, zašto ni sama ne znam. Da li ti je neophodna Macadamia četka, pa iskreno nije ako nemaš zahtevnu kosu i problem sa češljanjem, ali ti je toplo preporučujem, jer se nikada nećeš vratiti starim četkama :D :)
      Syoss šampone nisam koristila, niti nameravam.

      Избриши
  6. Baš si me nasmijala ovim iskrenim postom :D Nemam zahtjevnu kosu tako da nemam puno problema. Jedini problem s kosom koji imam je taj što se teško raščešljava nakon pranja, ali tu me spašava Gliss sprej i Macademia četka :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si onda prava srećnica, zavidim ti. U kupatilu najviše mesta zauzimaju moji proizvodi za kosu. Znači još jedna ljubiteljka Macadamia četke, dobar glas daleko se čuje :)

      Избриши
  7. Oduvijek pazim na svoju kosu i nisam je baš puno mučila, u jednom preiodu sam je dosta peglala, ali nije bilo većih oštećenja. Koristim i maske, što kupovne što DIY, jednostavno obožavam maske za kosu, ulja su standard, naravno.
    Jedini problem koji me muči je opadanje, a to je uzrokovano smanjnim radom šitnjače, pijem terapiju, malo se smanji pa pojača, al jbga, to će tako biti do kraja života. Vidim puno cura koje muče svoju kosu, rade ono što si ti radila, a žele imati prekrasnu kosu. Ti si na vrijeme shvatila i promijenila, s vremenom će ti postati još bolja, samo treba nastaviti s njegom :D Odličan post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja imam problem sa opadanjem kose, anemična sam. Obožavam DIY maske za kosu, neke su mi čak i bolje od ovih kupovnih. Hvala ti puno, drago mi je da ti se svidja. :)

      Избриши
  8. I ja sam tek prije nekoliko mjeseci počela kosi da pružam njegu koju i zaslužuje. Dakle pakovanja, ulja, serumi, zabrana farbanja, peglanja, sušenja fenom. Posljedice od godina zapostavljanja su još vidljive, ali isto tako ima i vidljivog poboljšanja u kvaliteti kose, koje me samo dodatno motiviše da je više njegujem :) Kokosovo ulje je nešto najbolje što sam stavila na kosu, nekad ga samog stavim na vrhove par sati prije pranja, nekad ga dodam u diy masku za kosu i rezultati su neizostavni :)
    Odličan post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Same smo krive za to, mi smo započele tu "borbu". Vremenom će kosa biti u stanju koje mi priželjkujemo. Drago mi je da ti se svidja post :)

      Избриши
  9. Definitivno uzmi Insight za svakodnevno pranje kose, ionako si već nameravala, ali stvarno šampon je odličan, ja ga koristim i obožavam ga, prelepo miriše i lagan je :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću, samo da potrošim ovaj BabyLove. Hvala na preporuci i podeljenom iskustvu :)

      Избриши
  10. cetku imam zahvaljujuci tebi,i hvala ti puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno!!! :D Jako sam zadovoljna,i kao i ti ,necu je manjati!!! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, drago mi je da ti se sviđa i da je nećeš još dugo menjati :)

      Избриши
  11. Odličan post ;)
    Ja se trudim koristiti što manje preparata i sa što manje silikona.
    Koristim Hipp šampon za bebe i kokosovo ulje i kosa mi nikada nije bila bolja. Naime, od kada sam izbacila agresivne šampone kosa mi se obnovila, sjaji i puno manje ispada. Jedini problem mi nastane kada se kosa navikne na šampon pa rotiram baby šampon i neki drugi (pazim da bude što prirodniji).
    Također imam Macadamia četku i poprilično sam zadovoljna ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećom, ja nemam problema sa šamponom, ali primećujem da mi se kosa jednostavno zasiti neke maske, pa samo maske rotiram. :) Sve više i više se pojavljuju ponosne vlasnice Macadamia četke :)

      Избриши
  12. Moram stvarno da probam ovo Macadamia ulje za kosu.Svi ga preporucuju :).Inace post je odlican :D

    ОдговориИзбриши
  13. http://prodaja.zelena-apoteka.com/kupi/anaphase-sampon-200ml-244817 Preporucujem ovaj sampon, prepisao mi ga je dermatovenerolog. Odlican je

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман27/8/14

    Kad se ocesljam kosa kao da mi se naelektrise i iskreno bolje izgleda pre cesljanja. Da li ce mi ova cetka pomoci oko toga? Usput nemam problema sa zamrsenom kosom, eto samo sa naelektrisanjem. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, meni pomaže oko naelektrisane kose, ne znam da li će tebi pomoći, možda ako imaš neku dugaricu koja poseduje Macadamia četku pa da probaš, pošto je cena malo viša da bi rizikovala. :/

      Избриши
  15. Macadamia četku sam i sama nabavila nedavno i sad se pitam kako sam uopšte živela bez nje,zaista je izum veka ,ovo macadamia ulje sam probala u kesici sam dobila uz češalj to je nešto neverovatno zaista.Ja mnogo vodim računa o kosi i sad kako se ne farbam već pune 3 godine ona je sve lepša i zdravija ,samo imam veliki problem sa gustinom,sušenju nikad kraja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskoristi Macadamia ulje, ono smanjuje vreme sušenja za 40% :)
      A Macadmia četka je nešto najbolje što sam kupila :D

      Избриши
  16. Draga, taj Syoss za zastitu od toplote je katastrofalan :( Puuun alkohola.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj hvala ti puno što si mi ukazala na to, ja se baš nešto i ne razumem. :)
      Leti u kantu već sutra :D

      Избриши
  17. Avon Advance Techniques tretman za kosu s arganovim uljem mi je novo otkriće :)

    Martina

    ОдговориИзбриши
  18. Tanja9/6/15

    Dobro je sto ti se kosa oporavlja.Napisala sam u nekom od postova,da imam kvalitetnu kosu.Kosu treba redovno sisati,slazem se,ali sam ja moju namerno pustila da izraste,posle visegodisnjeg satiranja.Secam se da su me pitali da li sam radila ombre,jer je bila pola prirodna,pola saritana. Sama napravim pakovanje iz domace radinosti,a koristim Garnier pakovanje.Sa njim lako rascesljam pramenove,imam 2 boje pramenova na glavi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja trenutno ne "mučim" kosu, prirodno je sušim, šišam je 1x mesečno. Koristim pakovanja za kosu kao i šampone bez silikona. Hoću da mi poraste samo još malo da neke moje idealne dužine koje sam stvorila u svojoj glavi :)
      Svaka čast za strpljenje i trud!

      Избриши
  19. Da li insight antifrizz maska proteinska ili hidratantna? koristim sampone insight i balzam. Povremeno stavljam cickovo ulje i makadamiju. Potrudila sam se da izbacim sulfate pa sam zato presla na Insight. Farbana sam plavusa, krajevi suvi od farbe. Sta mogu da korisitm u kombinaciji sa tom maskom da bi obezbedila kosi i hidrataciju i proteine? hvala :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...