1.3.15.

Aussie 3 minute miracle maska za oštećenu kosu

Zanima me da li više preferirate preperativnu ili dekorativnu kozmetiku?
Ja više volim preperativnu kozmetiku, pogotovo proizvode za kosu. Šta ću, ne žalim pare kada kupujem maske, balzame, šampone, ulja. I samo gomilam. Još kada izađe neki novi proizvod za kosu, ja jednostavno moram da ga imam.

Prvi put sam čula za ovu masku na stranim blogovima i bukvalno su se sve blogerke bile zadovoljne. Naravno, proguglam malo ja da li ima da se kupi kod nas i zamislite nema i, zahvaljujući divnoj Moni sa bloga Fantazija maska se našla i u mojim rukama.

Da bih vam što više približila stanje moje kose, malo više o tome sam pisala u ovom postu.


Aussie je brend iz Australije čije proizvode žene već dugi niz godina koriste za negu kose. Trenutno postoje različite linije proizvoda, za farbanu, za suvu, za oštećenu kosu itd. Ukoliko imate oštećenu kosu, nastavite da čitate.

Šta kaže Aussie?
" Balzam za dubinsku negu oštećene kose. Sadrži ekstrate australijske
   melem- metvice. "


Šta kažem ja?
Sama sam shvatila zašto je tolika pomama za ovom maskom. Zato što je bukvalno preporodila moju suvu i oštećenu kosu. Da krenem od mirisa, sećate se mirisa žvaka kad ste bile male? Upravo taj, ne preterano jak miris ima maska. Jedino bi miris mogao nekome predstavljati problem, ali verujte mi izdržaćete i taj miris kad osetite(vidite) šta će maska da učini od vaše kose.
Nakon šampona stavljam Aussie i to celom dužinom do ispod uveta. Preporučuje se da da na kosi odstoji 3 minuta, mada ja uvek držim više(oko 10-15 min). Kosa mi je nakon maske izuzetno meka, glatka, sjajnija, lepršava,  krajevi na dodir deluju zdravo. A tek što mi miriše kosa. Primetila sam da mi se krajevi manje mrse nakon maske. Ambalaža je malo drugačija, da ne kažem čudna. Ne sadrži poklopac, već se umesto njega nalazi providna guma koja ne dozvoljava da sadržaj izadje bez vašeg znanja. Ne znam šta bih još mogla da napišem o ovom malom čudu. Uglavnom ukoliko imate suvu, oštećenu, beživotnu kosu bez sjaja toplo vam preporučujem masku. Videćete prave efekte već posle par pranja. Kod nas na tržištu ga nema(držim fige da se nadje i u našem Dm-u), ali može da se kupi u Hrvatskoj i inostranstvu. Nemojte da vas odbije cena, jeste malo skuplji preparat, ali sporo se troši tako da će vam dugo trajati.

Pakovanje: 250ml;
Cena: 950 din;
Mesto kupovine: Dm(Hrvatska)

Šta vi koristite za negu kose? 
Da li biste mi preporučile neki proizvod?

Ukoliko vam se svideo post, lajkujte moju facebook stranicu kako biste bili u toku sa daljim dešavanjima na blogu Lolin svet

22 коментара:

  1. Анониман1/3/15

    Citajuci strane blogove u jednom trenutku sam mislila da je ova maska bog koliko je bila hvaljena. Kod nas u Sloveniji se je moze kupiti pa sam sa otvorenim umom kako bi se reklo odlucila probati sta je na njoj toliko zlatno i nisam odkrila. Moja kosa je suha i ostecena i maska joj nije nista radila. Stavila je za 5 minuta ili preko noci moja kosa nije postala mekana nego samo jos vise grubja. Ne znam stvarno sta svi vidite na toj maski ili mozda ja gresim sa upotrebom ne znam ali znam da nisam sa njom dozivela ni pola tog obecanog :/ :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao, ja upravo ono što sam čitala to sam i dobila od maske. Možda tvojoj kosi jednostavno ne odgovara maska, možda joj treba jača proteinska i hidrantna maska, budući da ova maska sadrži alkohol, pa postoji mogućnost da ti je dodatno isušila kosu. :(

      Избриши
    2. Анониман2/2/20

      Dobro zapazanje! U maski ima najvise silikona, naravno da je osjecaj da privremeno zagladjuje, susi i upropastava kosu...

      Избриши
  2. Imam veliku zelju da je probam, i nadam se da cu uskoro imati tu priliku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Želim ti da ti se što pre ostvari želja i da podeliš sa nama utiske kada je probaš :)

      Избриши
  3. Cula sam za ovu masku isto na stranim blogovima/youtubeu, ali ju nisam nikada probala. A na pitanje preferiram li više preparativu ili dekorativu-jedan dan vise preparativu, a jedan dekorativu! Kako koji dan :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja uglavnom preperativu, kao što i ostali mogu zaključiti po blogu. Ali u poslednje vreme sve više težim ka dekorativi :D

      Избриши
  4. Moja drugarica je skoro potrošila Aussie šampon i kaže da bolji nije imala. Navijamo da dođe i u Srbiju. Veoma smo tanki sa brendovima. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Navijamo da dođe u naš Dm :)
      To si upravu, ali iskreno u poslednje vreme sve više dolazi novih brendova(proizvoda) o kojima smo čitale na stanim blogovima. Ako smo dočekali MAC, dočekaćemo i Aussie, nadam se uskoro :)
      Imam i želju da probam njihove ostale poizvode.

      Избриши
  5. Razmišljam o kupovini već neko vreme, no brinu me ovi silni alkoholi na spisku sastojaka. Nisam sigurna koliko bi mi odgovarala- da ne napišem koliko bi mi dodatno isušila vlas.
    Trenutno trošim Macadamia Deep Repair masku i jako sam zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravu si Misha, upravo zbog sastava(nije da se razmem nešto u sastav, ali znam da alkohol isušuje kosu) sam se pribojavala efekta maske. Ali uopšte mi nije dodatno isušila kosu. Takodje sam koristim Macadamia masku i prezadovoljna sam. :)

      Избриши
  6. Baš mi je drago što si zadovoljna s maskom :D Ja sam imala onu za obojanu kosu i slažem se s tobom ga je jedna od boljih koje sam probala, i da miriši predivno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni i meni :D
      Ima vremena, probaću i tu :D A miris, fatazija :D

      Избриши
  7. ja sam probala većinu proizvoda i sa svima sam podjednako zadovoljna ali maske su im savršene!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možeš li da mi preporučiš šta bih sledeće mogla da probam?
      Ne sumnjam u kvalitet njihovih proizvoda, ali mi jako znači nečije iskustvo u pravljenju spiska za kupovinu :)

      Избриши
  8. Анониман3/3/15

    Ja trenutno koristim volume sampon i regenerator,sa maskom reconstructor i odlicna mi je kombinacija,mada ih koristim vec godinama i stvarno sam prezadovoljna. Preporuka i za miracle moist, to obicno kupim kada imam pramenove :-) uglavnom uvijek kupujem i sampon i regenerator i masku iz iste linije,jer mo se cini da imaju nekako bolji efekat...e sad nesto zanimljivo,Aussie je prvobitno iz Australije ali vec godinama pripadaju P&G-u i spadaju u americki brend :-) a kengur i dalje skakuce :-) Tanja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za preporuku.
      Nisam znala da je američki brend. :)
      Nadam se da ćemo i mi moći da kupujemo u Dm-u uskoro :)

      Избриши
  9. Анониман15/5/15

    Ja imam suvu i ostecenu kosu, debelu dlaku, kosa mi je talasasta, i duga, gusta, i jos imam tonu blajhanih pramenova, jer sam prirodna crnka :), pa sad zamislite koliko je nege potrebno takvoj kosi..do blajhanja mi je savrsevo odgovarala Vela SP, hidro maska, posle više nije mogla nista da učini. Onda sam se odvažila da kupim Kerastas, prvo sa zelenim poklopcem, a onda sam napokon našla Kerastas sa narandzastim poklopcem! Jeste da je jako skupa maska, kosta 4300, ali meni traje nekih 8 meseci, i vredi svaku paru. Ne znam na šta bi moja kosa ličila bez nje. Verovatno bih bila ošišana na paž. Naravno, ta maska je isključivo za debelu dlaku. Za ostećenu kosu, i tanju dlaku, i kosu koja je manje gusta, moja preporuka bi bila ta sa zelenim poklopcem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikada nisam koristila Kerastas, odbijala me visoka cena moram da priznam.
      Hvala na preporuci, kada budem potrošila sve maske koje trenutno imam i koje skupljaju prašinu, kupujem tu sa zelenim poklopcem. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  10. Tanja7/6/15

    Drago mi je da si zadovoljna sa maskom. Reci cu ti da je kosa nesto najlepse na meni.Imam gustu,jaku,zdravu kosu.Satirala sam se godinama,i onda sam odlucila da prekinem i pustim je da prirodno izraste,da sacuvam kvalitet kose. Nisam se satirala 2 godine,njena duzina je bila do kraja ledja.prosle godine je osisam,sad je do ramena i opet je satiram.Koristim Garnier masku sa ekstraktima brusnice i uljem argana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećnice! Garnier masku koju sam jedino koristila bila je sa avocadom. Dobro si me podsetila da je kupim :D

      Избриши
  11. Meni su Aussie preparati katastrofa,baš sam se razočarala.Ne samo meni,I devojke koje rade po parfimerijama isto kažu,ali morala sam probati...Definitivno,bačen novac.Moja sestra je sebi kupila u Švedskoj,jer tamo živi,I kaže da joj jako mrsi kosu,I da ništa gore skoro nije probala.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...